Chapter 10

92 6 0
                                    

Sebelum ini,
Semasa bermain saya melihat gadis-gadis memerhati saya bermain, dan ia adalah....

Y/n's pov

Ia adalah....

IVE

Aku melambai kepada mereka dan mereka melambai kembali. aku memanggil budak-budak itu dan menandatangani masa keluar. Aku panggil Heeseung dan aku berkata kepadanya bahawa IVE ada di sini..

Dia gembira sebab ada crush dia. Crush dia adalah Gaeul.. anyways we went to the bleachers and duduk dengan IVE

"Hey" kataku sambil tersenyum. "Hai Y/n hi Heeseung!" Mereka berkata. "Hai Gaeul" sapa Heeseung dan Gaeul
melambai ke arahnya.

"Yahh Heeseung! Kami pun ada kat sini!" Kata wooyoung. "Op maaf, hai gaiss!" Heeseung berkata.

Kami hanya berbual dan berbual tanpa mempedulikan permainan itu lagi, manakala Yujin berkata bahawa rakan sekerjanya akan berpindah ke sekolah kami.

*Lompat Masa*

Mereka perlu pergi sekarang, jadi kami mengucapkan selamat tinggal kepada satu sama lain. Aku dan Hee pergi ke kereta kami dan dia pergi ke rumah kami dan aku? Baik aku masuk ke dalam kedai serbaneka terdekat untuk membeli air.

Aku masuk dan membeli air. Semasa aku membayar aku ternampak Jimin di luar kedai serbaneka bersama seorang....perempuan? Adakah itu Mina? Tunggu tak itu bukan Mina.

Dia introvert..dan Mina lagi cantik dari perempuan tu aishh.. Aku tahu Jimin curang.. playboy sungguh. aku mengabaikannya dan masuk ke dalam kereta aku.

Aku memandu ke rumah aku dan masuk ke dalam aku melihat appa aku menonton Basketball. Boston vs. Cleveland.

Aku memberi salam dan masuk ke dalam bilik aku. Aku mengeluarkan Phone aku dan mula buka instagram aku dan scroll sebentar.

*instagram*

*Kim_Dahyun mula mengikuti anda 3 jam yang lalu klik untuk melihat lebih lanjut*

*Jokbal_islife mula mengikuti anda 53 minit yang lalu klik untuk melihat lebih lanjut*

*Ilove_yoo menyukai siaran anda 5 minit yang lalu klik untuk melihat lebih banyak*

Selepas scroll aku terus tidor.






BERSAMBUNG....

THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADERWhere stories live. Discover now