Aku terjaga kerana jam loceng aku yang menjengkelkan.
aku pergi ke bilik air dengan malas, aku tengok ke cermin dan tengok muka aku...'ew' aku fikir.
Terdapat air liur kering di sebelah mulut aku. aku mencuci muka aku dan mandi selama 15 minit.
Selepas mandi aku berpakaian.
Dan memakai cermin mata aku.
Aku turun ke bawah dan aku lihat eomma sedang memasak sarapan dan appa duduk di sofa sambil membaca surat khabar.
Aku mengeluh dan kembali memeluk eomma. "eomma masak apa?" aku bertanya kepadanya.
"Bacon, telur, dan hotdog" jawabnya. "Wah baguslah" kata aku.
"GOOD MORNING!!!!" aku dengar suara abang aku. "Perlahankan suara awak Heeseung" appa menegurnya. aku diam ketawa bersama eomma .
"Mianhe appa" katanya. Dia pergi ke dapur dan melihat kami ketawa. "Apa yang kelakar?" Dia mencebik. "Ew berhenti mencebik tak sesuai dengan awak." aku kata.
Kami sarapan dan aku pergi ke bilik dan pergi ke bilik air untuk memberus gigi.
Aku turun ke bawah dan hee sedang menunggu di luar. Jadi aku keluar dan kami berjalan.
Kami masuk ke dalam sekolah dan Enhypen menyambut kami. Kami pergi ke loker kami dan aku meletakkan beg galas aku di dalam dan mengambil buku Sains aku, buku nota Sains dan pad lakaran aku.
Kami pergi ke kelas kami, dan melihat beberapa pelajar sedang berbual.
Aku pergi ke tempat duduk Aku, dan memutuskan untuk melukis. aku mengambil pad lakaran aku dan melukis sesuatu. Sebelum aku mula melukis, aku meletakkan earphones aku di telinga aku ..
Aku melukis kerana aku tidak tahu apa yang hendak dilukis.
Selepas aku melukis, loceng berbunyi dan mr.sarfi masuk dan memulakan pelajaran.KNOCK KNOCK
seseorang mengetuk pintu dan Mr.sarfi membukanya.
Apabila dia membukanya aku nampak Twice dan BTS.. lambat lagi..
"Lambat lagi huh..Awak tahu tak saya boleh call parents awak." mr.sarfi berkata. "Macamlah kitaorang kisah?" Kata Yoongi
"Thats it! BTS MASUK KE PEJABAT PENGETUA SEKARANG!" Katanya lalu keluar bersama BTS.
TWICE masuk ke tempat duduk mereka dan Sana pergi di sebelah aku, semasa dia berjalan kami bertentang mata tetapi dia cepat-cepat mengalihkan pandangan dan membelalakkan matanya.
Dia duduk di kerusinya dan bercakap dengan kumpulannya yang duduk di sebelahnya..
(Ini adalah susunan duduk)
Jimin Jungkook Sunghoon
Heeseung Sunoo Jake
Niki RM Yoongi Hoseok
Jin V Nayeon Jungwoo
Mina Jihyo Dahyun Tzuyu
Y/n Sana Momo Jay
Kelas bising jadi aku hanya mendengar muzik dan melihat ke luar.
Hujan...
Aku mengeluh dan Aku meletakkan kepala aku di atas meja ... aku perlahan-lahan tutup mata untuk tidur..
BERSAMBUNG...
YOU ARE READING
THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADER
ActionLee y/n dan lee Heeseung berpindah ke sekolah baru yang semua para idol kpop sekolah disitu, apabila mereka menglangkah masuk terus terserempak dengan salah seorang pembuli...apa yang akan terjadi?baca cerita untuk menyertai perjalanan mereka.. Ini...