Chapter 16

97 6 0
                                    

Sebelum ini,

'Saya akan tinggal bersama mereka? Gadis-gadis popular yang pernah membuli saya hanya kerana saya seorang nerd..saya harap teman lelaki mereka tidak akan mengalahkan saya..'


*masa kini*

Y/n pov

Aku mengeluh dan kembali ke restoran, aku duduk di kerusi aku. Heeseung bertanya kepada aku apa yang appa dan Aku bincangkan.

aku kata tak, takde apa-apa. Jom makan lagi. Senang dia cakap ok.

selepas kami makan appa dan eomma pergi ke meja kami, dengan JYP.

"Baiklah, saya tahu awak akan berkahwin antara satu sama lain, dan harap awak tak marah kami. cuma satu bulan, dan ini tidak akan kekal. Jangan terlalu risau kerana boyfriend atau girlfriend awak semua boleh melawat awak. Perkahwinan akan berlangsung pada hari Rabu, jadi ... bersedialah kerana kamu semua akan tinggal serumah, harap kamu akan suka antara satu sama lain dan tak pernah bergaduh. Itu sahaja terima kasih kerana datang makan malam lewat ini" Appa mengumumkan.

Akhirnya aku boleh balik sekarang, ia sangat membosankan untuk aku. Twice berdiri dari tempat duduk mereka dan masuk ke dalam. ayah mereka yang bercakap dengan appa aku.

Heeseung dan aku pergi di sebelah Appa. aku dan ahli TWICE aka 'soon to be wife' aku bertentang mata. Dahyun dan Momo tersenyum memandangku macam takde apa-apa  yang berlaku.

Sementara yang lain menjeling maut dekat aku, yang lain bersenjata silang dan yang lain membelalakkan matanya kepada aku. Macam la aku kesah.

Aku memandang ke arah Tzuyu. Dia nampak tenang..well bagus tu, esok kami berdua masih kena menari di sekolah.

Appa dan JYP selesai berbual. Mereka mengucapkan selamat tinggal antara satu sama lain. Saya melihat ahli TWICE berlakon gembira tetapi aku tahu jauh di dalam mereka jengkel.

Itu bukan masalah aku, aku hanya mahu menjalani hidupku sepenuhnya.

*TIMESKIP*

Kami tiba di rumah kami dan mata aku terasa berat. aku masuk ke dalam bilik aku dan masuk ke dalam bilik air peribadi aku. Aku membasuh badan aku dan pakai pakaian ini.

Aku melompat ke atas katil dan Check masa dalam telefon aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku melompat ke atas katil dan Check masa dalam telefon aku.

11:34 malam

Aku mengeluh. aku berdoa kepada Tuhan dan selepas itu aku tidur.


















BERSAMBUNG...

THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADERWhere stories live. Discover now