Sebelum ini,Saya tergelak kecil " Saya kena pergi Y/n! Jumpa esok! mesej saya nanti!" Dia berkata dan masuk ke dalam bangunan untuk keluar. Saya melihat semula pemandangan dan turun ke bawah untuk masuk ke dalam bangunan. Saya melihat Janitor adalah satu-satunya di sini jadi saya pulang ke rumah.
*masa kini*
Y/n's POV
aku menelefon grab dan aku memberitahu pemandu alamat rumah kami. Aku mengeluh memikirkan kejadian tadi.
Gadis-gadis itu tidak mengendahkan aku kerana lelaki Eunwoo itu, aku ponteng kelas, mereka pergi mengambil kereta aku, dan aku bertemu dengan IU.
Aku tersesat dalam fikiran aku bahawa aku tak tahu kami kini berada di hadapan rumah.
"Kita dah sampai Puan" aku mendengar pemandu berkata. aku membayarnya $100 dan biarkan dia menyimpan wang itu (saya kaya)
aku berjalan ke tangga memandangkan pintu masuk berada di tingkat dua. Aku membuka pintu dan melihat TWICE sedang berpelukan dengan lelaki Eunwoo itu sambil menonton TV.
Mereka tidak menyedari kehadiran aku, aku pergi ke tingkat atas ke bilik aku dan menukar pakaian ini.
aku berfikir untuk masuk ke rumah aku... ya aku memiliki rumah sendiri. Aku hanya pergi ke sana jika aku mahu masa bersendirian. aku akan pergi ke sana dan jika malam aku akan pergi ke bar... Hanya dengan memikirkannya membuatkan aku susah-- tunggu apa?!
Aku menggelengkan kepala dan memakai earphones.
aku turun ke bawah dan aku nampak mereka perasan aku. "Oh Y/n! Saya tak tahu awak dah balik!" aku mendengar Momo berkata tetapi aku mengabaikannya dan masuk ke dalam garaj dan melihat Bayi saya!
Aku menepuk tempat duduk tu dan naik ke atas moto tu. Aku memandu jalan ke Rumah aku
"Gosh aku pun tak ingat hari terakhir aku pergi kat sini" kataku sambil keluar dari kereta. aku masuk ke dalam rumah dan aku melompat ke atas sofa. "aku rindu tempat ini!!!!" Aku menjerit dan terus melompat ke atas sofa dengan memakai kasut.
aku menghidupkan TV dan menonton beberapa rancangan TV untuk seketika sehingga aku lapar.
Aku terus ke dapur dan buka peti ais..kosong..mestilah kosong aku tak pergi sini berbulan-bulan bodoh Y/n. aku masuk ke ruang tamu sekali lagi dan mematikan TV dan keluar ke moto saya.
Sekiranya awak tertanya-tanya, saya akan pergi ke pasar raya untuk membeli makanan. aku tiba di pasar raya dan masuk ke dalam. Semasa aku memilih makanan ringan, seseorang menepuk bahu aku. Aku menoleh dan ia IU.
"Hey!" Dia menyapa "oh hai! Tak sangka awak pun ada kat sini" aku berkata "Saya juga hehe, lagipun awak buat apa kat sini?" Dia bertanya. "Untuk bersenam.." jawabku main-main. Dia memandang aku dengan muka yang geram. "Saya gurau je, saya ada nak beli makananlah" kata aku dan mencubit pipinya sebab dia comel bila meragam.
"Oh okey biar saya join awak, dan berhenti mencubit pipi saya!" Dia berkata dan mencebik. Aku mencubit pipinya lagi dan dia mencubit pinggangku. "Aduh!" aku merengek. "Itulah yang awak dapat!" Dia berkata.
"Tengok pasangan tu! Mereka nampak baik bersama kan?" Kata orang asing sambil menunjuk ke arah aku dan IU. IU mendengar orang yang tidak dikenali itu dan blushing jadi aku memutuskan untuk mengusiknya.
"Oh babe, kenapa awak merah? Awak sakit ke?" Kataku mengusik sambil dia hanya menumbuk lenganku. "Berhenti!" Dia merengek "Baiklah, jom kita sambung beli makanan saya lapar" kata aku dan kami kembali ke tempat makanan.
Beberapa minit kemudian kami selesai membeli makanan, aku menawarkan dia untuk pergi ke rumah aku jika dia okay dengannya dan dia berkata okey.
Kami pergi ke tempat letak moto pasar raya.
Kami jalan-jalan di pasar raya, " y/n jom tangkap gambar" kata iu "okay" kataku, tangkap gambar di cermin, 20 saat kemudian kami dah habis tangkap gambar dan iu tengok gambar tu
"Saya akan post ini kat Instagram dan saya akan tag awak okay?" Dia berkata dan aku hanya mengangguk. Kami menunggang basikal selama dan jam. Kami tidak perasan masa sudah lewat dan saya terlupa untuk masuk ke bar.
Kami naik ke atas motor, makanan sudah ada.
*15 minit kemudian*
Kami tiba di rumah aku. "Wah Y/n! Awak tinggal sorang-sorang ke?" Dia bertanya.
"Ya, takde siapa tahu yang saya mempunyai rumah kecuali saya, abang saya dan awak" aku berkata "tunggu macam mana dengan isteri awak?" Dia bertanya, ya dia tahu, tadi di rooftop aku memberitahunya.
Kami masuk ke dalam rumah dan hanya menonton Netflix sambil makan makanan ringan yang kami beli. Sekarang sudah pukul 11:00 malam jadi smaku benarkan dia tinggal di rumah aku. Aku membawanya ke bilik tetamu aku selepas itu aku masuk ke dalam bilik aku, aku tak kisah tinggal di rumah kerana aku mempunyai pakaian di sini. Aku masuk ke dalam bilik air dan membasuh badan selepas itu saya menukar ke PJ dan tidur.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADER
AkcjaLee y/n dan lee Heeseung berpindah ke sekolah baru yang semua para idol kpop sekolah disitu, apabila mereka menglangkah masuk terus terserempak dengan salah seorang pembuli...apa yang akan terjadi?baca cerita untuk menyertai perjalanan mereka.. Ini...