Chapter 5

126 7 0
                                    

Dia...

AHN YUJIN

Sepupu aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sepupu aku

"Yujin!" Kataku lalu memeluknya. "Y/n i missed you" Dia berkata dan memeluk aku balik. "me too i missed you" kataku

"Kenapa awak tak lawan?! Awak tahu taekwandokan dan kanapa awak tak lawan balik?! Sekarang awak dah lebam aish!" aku kata

"UwU my little Y/n cares for me! So
cute" katanya.

"Aish jom gi hospital, kita tak boleh masuk klinik sebab BTS dan Twice ada kat sana.." kataku.

"Ok babe" katanya dan mengenyitkan matanya.

*langkah masa"

Jururawat selesai meletakkan ubat-ubatan di lebam Yujin, Dan sekarang kita sudah selesai.

"Oke siap, Anda hanya perlu berehat  dan lebam akan beransur pulih." Kata jururawat itu.

"Ok terima kasih cik dimana saya perlu bayar?" aku berkata. "Eh tak, tak payah bayar, cuma lebam jadi tak perlu bayar" katanya.

"Oh terima kasih cik!" Kataku lalu memberikan senyuman bergetah.

"Kami akan pergi sekarang, terima kasih banyak" kataku kepada jururawat itu.

Kami keluar dari hospital, dan aku   menemani Yujin ke rumahnya. Sambil berjalan kami berbual sesama sendiri.

"Saya nampak jururawat sedang tengok awak Y/ n" kata Yujin. "Apa maksud awak" tanya aku. "Apabila dia merawat lebam saya, dia sentiasa memandang ke arah awak. Dan apabila awak bercakap dengannya. Dia menggigit bibirnya." Dia menjawab

"Oh ya saya nampak tadi." Aku  berkata kemudian tergelak kecil.

*Lompat Masa*

Yujin pulang dan sekarang Aku  berjalan sendirian. Aku mendengar beberapa jeritan di lorong gelap. Jadi aku berlari ke mana aku mendengar jeritan.

Aku nampak 2 perempuan dan 2 lelaki. Nampaknya budak lelaki akan merog*l perempuan itu. Aku  tergesa-gesa ke tempat kejadian dan mendapatkan kayu dan memukul budak lelaki yang lain di kepala, meninggalkan dia dalam tanah.

"Siapa kau ha?!" Budak lelaki yang lain berkata. " orang yang akan membunuh kau." aku kata. "Pff" dia berkata dan melemparkan satu tumbukan ke muka aku tetapi aku mengelaknya.

Aku memegang lengannya dan memulasnya, aku menendang bahagian sulitnya dan dia berundur. aku menendang mukanya dan dia jatuh ke tanah.

Aku mendengar siren polis dan aku  pergi ke 2 orang perempuan tu dan aku bertanya kepada mereka sama ada mereka ok.

"Awak berdua okay?" aku bertanya kepada mereka dan aku sedar mereka...













Dahyun dan Momo Twice

"Y/n?!" Mereka berdua terkejut apabila melihat aku. "Eh hello?" aku  kata.

"Uhm hai. Saya tak tahu awak pandai berlawan." Dahyun berkata.

"Uhm tolong jangan beritahu sesiapa yang saya tahu berlawan." kata aku

"Sudah tentu!" Kata Momo sambil tersenyum. "Dan juga terima kasih kerana menyelamatkan kami" tambahnya.

"Eh tak ada masalah, lagipun awak kenapa masih di luar? Dah pukul 9.25 malam." Soalku.

"Eh Momo unnie cakap dia lapar dan dia nak beli makanan jadi saya keluar dengan dia." Dahyun menjelaskan. "Oh okay."

"Biar saya temankan awak berdua ke rumah awak berdua, lagipun di luar bahaya." kata Aku  "ok" kata mereka berdua.

Sambil berjalan Dahyun bercakap dengan aku. "Y/n maafkan Mina unnie tadi, saya tahu awak hanya melindungi perempuan itu." Dia meminta maaf.

"It's okay." kata aku. Kami kini berada di luar rumah mereka.

"Bye Y/n" kata mereka berdua. "Bye Momo,Bye Dahyun"kataku.

Kemudian aku balik ke rumah

Aku  memasuki rumah kami dan melihat Heeseung di ruang tamu. "Yow Y/n kau pergi mana tadi? aku  dengan member-member tadi pergi pusat membeli-belah dan kami tak nampak kau kat sekolah." Dia bertanya.

"kau masih ingat Yujin?" saya bertanya. "Yujin sepupu kita?" Dia berkata. "Ya" saya berkata "Ya saya ingat dia, kenapa?" Dia tanya

"Aku selamatkan dia tadi daripada BTS." aku kata. "Oh itulah sebabnya" dia berkata "walaupun eomma  sedang memasak makanan jadi gi tukar pakaian kau dan datang ke sini." Dia berkata.

Aku  menukar baju tidur saya

Dan kembali ke ruang tamu, dan menuju ke ruang makan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dan kembali ke ruang tamu, dan menuju ke ruang makan. aku melihat Heeseung dan eomma appa aku.

"Jom makan Y/n!" Kata Eomma aku  main-main. Aku tergelak kecil. "macam mana dengan sekolah kamu berdua?" Appa bertanya . "oke je" jawab Heeseung.

"Makanan malam ni apa eomma?" Aku  bertanya. "Kimchi kimbap dan jokbal." kata eomma

"macamana dengan syarikat appa?" tanya Heeseung. "Baik.." jawabnya.

Keluarga aku memiliki syarikat paling berjaya di asia.

Tetapi kami tak menunjukkannya, eomma appa aku juga tahu bahawa Aku dan Hee menyamar sebagai nerd di sekolah, mereka bersetuju kerana mereka memahami sebabnya.

Selepas makan aku masuk ke dalam bilik aku dan bermain COD dalam telefon aku, kemudian Hee menghantar mesej kepada aku dan permainan mula ketinggalan.

"Ughh!!!!!!" Aku menjerit.

Hee:
Yow

me:

APA?!

permainan aku mula

ketinggalan


Aduh teruknya


Anyways apa
yang Kau nak?!


Mari bermain fortnite dalam
tv

Baik masuk bilik aku


dia masuk ke dalam bilik aku dan
kami mula bermain fortnite selama
2jam.

Selepas bermain Hee pergi ke biliknya dan aku tidur.





BERSAMBUNG....

THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADERWhere stories live. Discover now