Chapter 44-air mata dan perubahan

154 9 3
                                    

Sebelum ini,
'Mulai sekarang..saya takkan jatuh cinta pada sesiapa'

2hari kemudian

Y/n's Pov

Aku kini berada di dalam bilik di rumah aku sendiri. aku sedang duduk di atas kerusi malas di sebelah tingkap besar yang menunjukkan bandar Seoul. aku minum bir sambil air mata aku jatuh. aku melihat beberapa pasangan di luar menikmati malam yang sejuk.

Sudah 2 hari sejak aku melihat gadis-gadis itu, dan 2 hari sejak aku meninggalkan bilik aku. Aku membuka radio yang berada di sebelah kerusi malas yang aku duduk. Seirama apabila aku membuka radio "my love" oleh westlife dimainkan.

Aku menutup mata aku dan menikmati lagu itu, lagu ini adalah salah satu kegemaran aku. Aku tak tahu kenapa tapi aku lebih suka muzik lama, ia hanya menenangkan berbanding muzik hari ini.

Tetapi sekarang selepas saya berpisah, aku faham liriknya. Aku rasa pepatah "apabila anda gembira anda menikmati lagu itu, dan apabila anda sedih anda memahami liriknya" adalah benar.

aku meletakkan bir di atas meja dan berjalan ke bilik mandi. Aku menanggalkan pakaian dan masuk ke dalam bilik mandi. Lagu itu masih kedengaran di pancuran.Aku meletakkan dahi di atas kaca pancuran mandian dan mengeluh.

Aku terus mandi dan menukar baju ini

Aku bercadang untuk pergi ke luar rumah sebab aku bosan duduk dalam rumah, aku hanya minum dan menangis di rumah selama 2 hari

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku bercadang untuk pergi ke luar rumah sebab aku bosan duduk dalam rumah, aku hanya minum dan menangis di rumah selama 2 hari. Aku tahu ia tak sihat tetapi aku tak peduli.

Aku pergi ke luar rumah, aku rasa macam taknk memandu jadi aku hanya berjalan kaki. Aku berjalan dan berjalan melewati beberapa bangunan dan restoran. Sehingga aku berjalan melewati sebuah restoran dan aku nampak orang melalui dinding kaca restoran yang Aku taknak tengok.

Aku nampak ahli TWICE.....dengan lelaki. Aku rasa hati aku pedih, mereka sedang menggoda. aku mendapat pandangan yang lebih baik daripada lelaki.

 aku mendapat pandangan yang lebih baik daripada lelaki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mereka nampak sempurna dan matang, berbanding aku. aku mengeluh dan memandang bawah. Setitis air mata jatuh tetapi cepat-cepat aku mengesatnya. Sampai terfikir sesuatu....

THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADERWhere stories live. Discover now