Másnap délben.
-Rendben Madi, akkor én elmegyek dolgozni te készülj el és délután megyünk az iskolába iratkozni. - osztotta le apa már korán reggel a feladatot.
-Remek. - forgattam a szemem.
-Ja és pakolj már össze, mert költözünk és a dolgainkat ma viszik el. - mondta apa majd adott a homlokomra egy puszit és elment. Én hozzá láttam először is edzeni, mivel már nagyon nagyon rég gyakoroltam a baletot. Elindítottam Billie Eilish-everything i wanted és elkezdtem rá táncolni. A takarító nőnk jött be aki végig nézte ahogy killódokes természetesen a végén tapsolt.
-Nagyon ügyes a kislány! - tapsikolt.
-Jajj már eléggé kijöttem a formából. Violetta, am nem tudom, hogy apa említette-e magának, hogy elköltözünk. - mondtam mire megcsörrent a hölgy mobilja. Apám kereste, pont azzal az ügyel kapcsolatban, hogy elköltözünk és nem kell már ma jönnie takarítani. Szegény hölgy teljesen kivolt borulva ezért meghívtam egy italra hozzánk, de ő elutasította és elköszöntem illedelmesen tőle. Apa már reggel kikészített egy dísztasakot amit oda adtam a hölgynek.
Hozzá láttam takarítani meg pakolni. Először a konyhával kezdtem ami elég hosszú folyamatos volt. A nappaliban már apa is besegített úgyhogy az gyorsabban ment. A fürdőszoba mióta itt lakom csak az enyém szinte, úgyhogy onnan is én pakoltam ki. Majd jött a gardróbom és a szobám. Elég gyorsan elpakoltam, hisz azok a ruhák amiket nem sokszor hordok benne voltak a bőröndbe a többit meg bele gyűrtem egy másikba. Ettől a lakástól nem messze költözünk. Arra a környékre költözünk ahol Jayláék is laknak. Midőn szerencse. A parkolós emberek jöttek és már el is vették a dolgainkat.
-Madi szívem búcsúzz el ettől a lakástól - mondta apa- mire oda érünk a másik házhoz már minden a helyén lesz és nekünk nem kell vele foglalkoznünk.
-Ez szuper hír. - mondtam. Beszálltunk az autóba majd elindultunk. Elég sötét volt, csak a közvilágítás fénylett. Egy harminc perces utazás után oda is értünk.Ez a csodás házunk. Nekem egy picit túl luxus, de hát apám megteheti, így nekem oké.
Ha belépsz a házba ez a csodálatos látvány fogad. Mondom én, hogy túl luxus. Ez az alsó szint. A második szinten van a vendég szoba és apám szobája.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ellenséges Szerelem /Befejezett\
ContoMadison Robertson egy igen rossz életbe született bele, amit se szülei és osztály társai sem könnyítették meg. Amikor már feladata volna életét közbe szólt a szerelem és a boldogság.