2 ÉVAD 4. RÉSZ

117 1 0
                                    

Másnap reggel

Még egy nappal közelebb az esküvő napja. Már csak 3 nap, ma minden vendég hozzám jön körmöt csináltatni, aki csak a közelben lakik. Délután pedig megyek és csináltatok 5 csokrot és 4-et a fiúknak a zsebébe.
-Jó reggelt fiúk! - köszöntem a három fiúnak akik teljesen álmosan jöttek le a lépcsőn.
-Mads, te mióta vagy fent? - kérdezte Ash.
-Úgy kb másfél órája. Szedjetek össze magatokat vagy gyerünk fel a szobába, mert 5 percen belül jön az első vendég pedikűrre. - mondtam a fiúknak akik a kakaót szürcsölték.
-Felviszem a kutyákat! - mondta Nolen.
-Vigyed! - mondtam. Már nagyon izgultam, mert az első vendég az Aurora csaldjából érkezik.
-Mads jó lezel, keresztanya jó fej.
-Köszi Ash! - mondtam a fiúnak. Nagyon jól esnek ilyen szavak tőle.
-Nyitom! - kiabáltam. Kinyitottam a kaput és beengedtem a nőt.
-Madison! Milyen csodás lány vagy, Aurora teljesen tökéletesen írt le. Gyönyörű haj, szép arc, és még szebb mosoly! Hogy hogy nincs még barátod? - vette le a kabátját.
-Köszönöm, ön sem panaszokhat! - mondtam helyet foglalva az asztalnál.
-Csak nyugodtan tegezz! Nem vagyok én még olyan öreg. - mosolygott.
-Rendben, és milyen körmöt szeretnél? - szedtem elő a mintákat.
-Nem is tudom, dönts te, te értesz hozzá. - hagyta rám a feladatát.
-Szerintem ez a szín jól állna neked! - mutattam egy halvány lila színt.
-Ez gyönyörű! Lehet rajta francia minta? - nézett rám lelkesen.
-Persze, hogy lehet, ez olyan, mint a rajzolás, bármi lehet. - mondtam. Egész idő alatt nagyon sokat beszélgettünk. Nagyon sok vicces történetet mesélt el a családjáról. Nagyon élveztem a vele toltott időt. Persze az öcséim is lejöttek, hisz megéheztek.
-Rendben Madi! Nagyon köszönöm ezt a csodás 2 óra hosszát és a gyönyörű körmömet! - mondta a kabátját felvéve.
-Ugyan már, gyere máskor is megcsinálom a körmöd! - mondtam kikisérve az ajtón.
-Na hát, akkor nemsoká látjuk egymást! Szia! - köszönt beülve az autóba.
-Szia! - köszöntem én is el a nőtől. Bementem a házba gyorsan egy kis rendet raktam.
-Fiúk! Készüljetek, megyünk a virágboltba. - kiabáltam nekik. Gyorsan elmentem felöltözni.

Mire én végeztem minden dolgommal a fiúk is készen lettek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mire én végeztem minden dolgommal a fiúk is készen lettek.
-Haladjunk a BMW-vel megyünk. - mondtam a fiúknak. Beszálltam a volán mögé és elinduktunk.
-Madi ez nem az a kocsi amelyiknek le lehet szedni a tetejét? - kérdezte Liam.
-Nem fiam, nem. Az a másik, ez kis csöves. De van légkondi azt bekapcsolom. - mondtam majd megnyomtam a gombot.
-Jövök 5 perc. - mondtam kiszállva az autóból. Bezártam az ajtót és bemnten az üzletbe. Gyorsan megrendeltem a csokrokat és mehettünk is a ruhákért.
-Jó napot! Jöttem a koszorús lányok és a menyasszony ruhájáért. - mondtam az üzlet vezetőnek.
-Maris adom, eltudja most vinni mindet? - indultunk el a ruhákért.
-Persze! Autóval vagyok. - mondtam.
-Remek akkor majd ha haza ért akkor legyen már szíves kitenni a ruhákat és fogasra, hogy kiegyenesedjenek. - mondta a hölgy.
-Rendben úgy fogom csinálni! - mondtam. Vissza mentem az autóhoz, hogy kiengedjem a fiúkat. A fiúk segítettek nekem kivinni a ruhákat.
-Köszönjük szépen! - fizettem és adtam át az üveg bort.
-Mi köszönjük, hogy minket választottak! - mondta a nő. A fiúk ruhajáért még be ugrottam és mentünk haza.
-Madi éhesek vagyunk! - jött le Liam.
-Szia Liam! - köszönt Alice.
-Szia Alice! Rendelhetünk kaját? - nézett rám újból.
-Persze, honnan szeretnétek rendelni? - kérdeztem a fiútól.
-A pizzériaból. - vont vállat.
-Oké, akkor nektek kettőt és nekünk 3-at, mert jönnek át a csajok. - momdtam.
-Az fasza! Akkor mi átmehetünk Mikehoz? - kérdezte a fiú.
-Ki az a Mike? - fordultam meg a székbe.
-Itt lakik a környéken, jó arc! - válaszolt Nolen. - Szia Alice!
-Szia Nolen! - köszönt a lány.
-Oké, átmehettek, de ha csinálok valami tacot vagy valami kaját akkor nézetünk filmet is.- néztem a fiúkra.
-Nekem oké, de horrort! - mondta Alice.
-Alice te nagyon jó fej csaj vagy, Madi maximum csak romantikus filmet nézetne. - mondta Liam.
-Csak hívjatok, velem jöhettek horrort nézni imádom őket. - mondta a lány és indulni készült.
-Nem mész sehova, meg kell a minta! - mondtam a lánynak és még a többi csak sincs itt. - mondtam majd folytattam a körmét.
-Igen Nessa hol jártok?
📲Madi fehér vagy vörös bort vigyünk?
-Egy kis sajt szószt.
📲Minek az?
-Filmes estét tartunk!
📲Imádom az ötleted. Nem akartad elengedni a fiúkat valahova igaz?
-Nem! Csak ezt találtam ki. Na gyertek aztán hozzátok magatokkal egy kis inni valót is.
📲Oké! Akkor majd érkezünk nem sokára.
-Oké, oké puszii. - tettem le a telefont. A lányok 15 perc múlva már ott is voltak. Beengedtem őket és Alice elkisérte őket a titkos szobába. Egyébként tényleg az, mert egy hatalmas szekrény mögé van elrejtve.
-Mindjárt megyek én is! - mondtam. Kiöntöttem a nachost egy tányérra és mellé pedig sajt szószt raktam.
-Na akkor mit nézünk? - kérdezte Nessa.
-Mosolyogj. - jelentette ki Ash.
-Azt meg akartam már nézni! - mondta Alice. A négy gyerek leült előre, hisz ők a horror rajongók, mi hárman pedig hátra.
-Miért horrort? - kérdezte halkan Nancy.
-Csak ezzel lehetett őket itthon tartani. Nem hiányzik nekem, hogy ahhoz a drogos Mikehoz járjanak. Ismerem a fiú bátyját túl jól. - mondtam.
-Mizu a kísérőddel? - kérdezte Nessa.
-Nincs még sajnos vagy nem sajnos. - vontam vállat.
-Ash? Ő a nővérét fogja kísérni vagy van valakije? - kérdezte Nancy.
-A nővérét. A két öcsém meg a baratnőjüket. - mondtam nyugodtan. Igazából borzasztóan aggaszt, hogy nem lesz kísérőm az esküvőre, hisz nem fog senki se bekisérni a templomban.
-Mason! - jelentette ki Nessa.
-Nem Mason nem. Elég égés volt nekem az amikor Bora-boran megcsókoltam részegen. Nem akarom, hogy itt is úgy lásson.
-De Madi, ő az ideális számodra. Vele alkottál eddig a legjobb párt. - mondta Nancy a képeket mutogatva kettőnkről. A középsuli elég durva volt. Imádtam meg minden de nagyon durva volt. A sok szerelmi háromszög és a sok egy éjszakás kaland. Mondjuk ez nem az én esetem, hanem Nancyé és Nessaé. Mason középsuliban az álom pasi volt nem csak az én, de mindenki számára is. Nagyon jóba voltunk, de miután lett egy barátnője eltávolodtunk egy időre, aztán megint nagyon nagyon sokat beszéltünk. Aztán újra össze jött az exével és én is egy másik fiúval. A mi barátságunk volt a háromszög és én az egyik szöge. Ha szakított a barátnőjével volt a kapcsolatunk, azonban ha tálat valakit akkor felkerült a csúcsra és én voltam a kiszorított. Emlékszem egy mondatára ami bele égett a szívembe és az agyamba is. "Ha a szívedre hallgatsz általában alul maradsz, viszont ha az eszrdre akkor fent maradsz a csúcson." Ez a mondat segítségével ott hagytam Masont és össze barátkoztam Nessaval, Aliceval és Nancyvel. Így alakult meg a MANN.
-Ti nem is nézitek a filmet. - fordult hátra Nolen.
-Dehogy nem, elég nekünk az, hogy halljuk még sok is. - mondtam. A fiú előre fordult és mi folytattuk a beszélgetést.
-Madi ideje lenne beszélned Masonnel. Tudom min mentél át, de akkor is meg kell beszélnetek a dolgokat. - mondta Nessa.
-Tudjátok mit, írok neki, hogy beszéljük meg a dolgokat. Ha nem válaszol akkor így járt. Én próbáltam jó fej lenni. - mondtam és azonnal írtam is a fiúnak.

Másnap 8:09

Ellenséges Szerelem /Befejezett\Where stories live. Discover now