Bora-Boran
-Na lányok, itt is lennék. - mondtam a taxi első üléséről.
-Ez csodálatos! - mondták egyszerre.
-Szerintem az a csávó lehet a tulajdonos. - mutatott előre Alice.
-Ja szerintem is! - válaszolt Nancy. Megállt a taxi mi pedig kiszedtük a böröndöket.
-Jó napot hölgyek! - köszönt a férfi.
-Magának is! - köszöntem.
-Max. - nyújtotta a kezét.
-Madison, én vagyok aki lefoglalta a szállást.
-Örvendek! Akkor meg is mutatom a szállásukat. - mondta.
-Köszönjük! - mondta Alice. A férfi oda vezetett az egyik házhoz, ami talán a legszebb volt az összes közül.-Na hát! Ez csodálatos! - mondta Nessa.
-Nekem mondod! - mentem tovább. Körbe jártuk a házat, majd Max oda adta a kulcsot és elment.
-Na jó! Akkor jöhet a pihenés! - mondta hátra dőlve az ágyon Alice. Alice az a tipikus, „nincs abszolút semmi dolgom, de mégse érek rá." Ő a csapat legvidámabb tagja, aki mindig tud valami jó gyógyírt mindenre.
Nancy a tipikus anyuka. Mindenkire figyel, és mindig ott van ha valami történik. Legfőképp Aliceval van, hisz együtt laknak. Mondjuk az én lélek e így a nyugodt, mert Alice képes lenne leinni magát elég durván. Nessa az igazi angyal a csapatban. Semmi gond nincs vele, dolgozik munkálkodik és eltartja magát. Nancy mindig hozzá megy, hogyha már Alice idegesíti. És jövök én Madi. A csapat Alice 2.0-ja. Az igazi ördög. Ha kell jó, ha kell rossz. Nancy jobban kiakad azon amit én teszek, mint amit Alice. Hát ez lenne a mi kis team di quattro persone.
-Na lányok! Találtam Roset a hűtőbe, meg egy kis fehér bort.
-Na fasz! Én most úgy innák egy kis vöröset! - néztem hátra.
-Ugye! Most megérdemeljuk. - mondta Nessa.
-Na vegyétek a pancsi ruhát! Menjünk fürdeni. - jött ki bikiniben Nancy.
-Jóó! - pattantam fel. Mindenki bemenet a szobába és felöltözött.Kifeküdtünk a napra napozni, Nessaval és Nancyvel.
-BOMBA! - kiáltott Alice és bele ugrott a vízbe.
-Basszodj meg Alice! - állt fel Nancy.
-Bocsi! - mondta, majd elkerte tőlem a búvár maszkot.
-Tessék! - nyújtottam a maszkot.
-Köszi! - mondta majd a csuklómnál fogva belerántott a vízbe.
-Hülye picsa! - mondtam lefröcskölve Alicet.
-Én? Nem nem, te vagy az aki nem gondolkodik. - válaszolt ésszerűen
-Mennyire igaz! - nevetett Nessa. Aliceval egymásra néztünk kimentünk a teraszra és bele dobtuk Nessat a vízbe.
-Ez az! - pacsiztunk Aliceval.
-Hülye gyerekek! A napszemüvegek tiszta víz lett, és kurva drága volt! - ment vissza a partra.
-Jól van, majd veszek ujjat ne butulj már! - mondtam. Aliceval uszkáltunk egy kicsit, majd a szomszéd házba jöttek vendégek és kíváncsiak voltunk, hogy kik azok, ezért kiültünk mi is a teraszra.
-Jó napot Max! - köszöntem a tulajdonosnak!
-Magának is hölgyem! - köszönt vissza.
-Madi, te nem vagy normális! - mondta Nessa felém fordulva.
-Tudom! Majd.....
-Azt figyeld kik a szomszédok! - jött ki Nancy egy üveg somersbyval.
-Köszi! Na kik azok? - vette el Alice az italt.
-4 Eszméletlenül helyes pasi. - ült le mellém.
-Na ne mond ott vannak! - biccentett Nessa.
-Faszom! Én ismerem mind a 4-et. - mondtam. Kinyitottam a sört, és vissza raktam a napszemüvegemet a szemem elé. Egy ideig kint feküdtünk a napon, majd valaki kopogott.
-Hadjad megyek én, úgyis hozok meg ki somersbyt. - álltam fel. Felvettem egy hosszított inget majd ki nyitottam az ajtót.
-Milyen csodálatos meglepetés! Nate, Mason, Javon és Jaden. Jobb 4-est ki se találhattatok volna. - mosolyogtam gúnyosan.
-Hmmm. Hogy is szoktad mondani?
-Team di quattro persone. - mondta Mason.
-Wao, meglep az olasz nyelvismeretted. - mondtam.
-Kösz! - mosolygott.
-Nem kedvességből mondtam. Na mit akartok őszintén? - néztem végig rájtuk.
-Csak üdvözölni szerettük volna az új nyaraló szomszédokat! - mondta Nate.
-Na akkor bemehetünk? - kérdezte Jaden.
-Neeemm meglepetés! - mosolyogtam - Na húzás, még háromig számolok. - vágtam halálos képet. A fiúk csak kinevettek. Mikor elértem a háromhoz Natet lábközt rúgtam.
-Hát sajnálom Nate, te csak nagybácsi leszel innentől. - zártam be az ajtót kulcsra. Elmentem a hűtőhöz még 4 darab somersbyt és vissza sétáltam a lányokhoz.
-Ki volt az? - kérdezte Nessa elvéve a sörét.
-Csak valami árus akart eladni valami rossz parfümöt. - hazudtam.
-Jujj azokat utalom otthon is. - mondta Alice.
Átnéztem a szomszéd házra ahol a fiúk minket néztek.
-Ja ne is mond én is totál ki vagyok tőlük. Nem megyünk be, már szerintem elég barnák vagyunk, meg amúgy is van még 5 napunk lebarnulni. - mondtam. Őszintén reménykedem abban, hogy a lányok egyet értenek velem. Szerencsére így is volt. Bemntünk a házba, és ott folytattuk a beszélgetést.
-És amúgy Madi, apukádék esküvője mikor lesz? - kérdezte Nessa.
-Egy hónap múlva. Őszintén nekem és az öcséimnek kell megrendezni az egészet. - mondtam. Aurora apa új felesége, lesz 1 hónapon belül. Apa Auroraval nagybácsikám éttermében találkozott úgy 4 éve. Persze én és az öcséim erről nem tudtunk akkor semmit se. Azóta beszélgettek. 2 és fél éve lakik nálunk, vagyis azóta, mióta apa megkérte a kezét Milánóban. Nagyon szép lánykérés volt. Sajnos én is ilyen lánykérésről álmodoztam Gavival, de hát nem jött össz, de sebaj. De most legalább én vagyok az esküvő rendező, hisz én ismerek mindenkit és egy esküvő rendező egy pici húzós óra vagy napi díjban fizetve. Nem mintha nem tehetnénk meg, de rám bízták, úgyhogy nagyon szép esküvőt készítek nekik.
-De amúgy remélem minket is meg akartok hívni az esküvőre. 16 éves korod óta legjobb barátnők vagyunk mind a négyen.
-Nyilván! De egy dolog van ami Aurora nagy kérése volt. Az pedig az, hogy mindenkinek legyen kísérője.
-Jó nekem van! - mondta Nessa.
-Nekem is! Ott van Miles! - mondta Nancy.
-Erre vissza térünk még, mert ez érdekel! De nekem ott van pl a bátyám vagy Asher. - mondta Alice.
-Mind a kettőre vissza térünk, de nekem nincs senkim se.
-Ott vannak az öcséid. - mondta Alice.
-Az öcséimnek barátnői vannak, bár nem tudom, Liam meg Lola között mi van. - mondtam.
-Tényleg! Azt derítsük már ki! - mondta Alice.
-Komoly az öcsém után akartok kutatni? - kérdeztem.
-Mi aztán nem! - mondták egyszerre.
-Na azért! Várjál kopognak. - álltam fel. Oda sétáltam az ajtóhoz és kinyitottam. Készen álltam arra, hogy kiosszam a fiúkat.
-Max micsoda meglepetés! - mosolyogtam.
-Tessék, a barátnőid jelezték, hogy innatok egy kis vörös bort. Hoztam a legjobb termelőtől. - nyújtott át 4 üveg vörös bort.
-Nagyon szépen köszönjük! - vettem el őket.
-Lesz még valami kérés vagy ohaj? - kérdezte.
-Nem semmi, köszönjük szépen a vendéglátást. - mondtam majd bezártam az ajtó.
-Kivolt az? - ment el előttem Nancy.
-Ja csak Max, hozott bort. - mutattam
-Szupi! Hozzál már 4 poharat meg egy üveg bort! - mondta Alice.
-Te csak az ivásra tudsz gondolni. - húztam ki a dugót az üvegből.
-Na nézzétek csak. - dőlt az ölünkbe Nessa.
-Na mit nézzünk? - kérdeztem öntve egy kis bort a pohárba majd letettem az asztalra.
-Mason rögbizik. - mondta a lány.
-Mivan?! - mondtuk egyszerre, Aliceval és Nancyvel.
-Ja! Ezt nézzétek! - adta körbe a telefonját. Egy kép volt rajta amin..... jó inkább megmutatom.-Amire véletlenül rá kerültünk mind a 4-en a középsulis korszakból? - akadt ki Nancy. Mondjuk meg is értem.
-Azt figyeld, hogy pózolok. - mutatta Alice. Alice a leghátsó lány.
-Mennyire dús volt a hajam akkor. - álmodozott megint Nessa.
-Szívem, most is ugyan olyan a hajad. - dicsérte meg Alice.
-Ful részeg vagy igaz?! - nézett rá Nancy.
-Teljesen! - bólintott mindenki egyet értően.
-Egyébként anyuci is nagyon pózol! - mondtam nevetve.
-Amúgy igen! - nevetett Alice.
-Mert te?! Nézzél oda! Tiszta kurva vagy a képen! - mondta mutogatva.
-Nem nagyobb, mint Alice. - vágtam rá amire mindenki elkezdett nevetni.
-Na menjünk aludni, mert hosszú napunk volt! - mondta Nancy.
-Igen is anyuci! - állt vigyázba mindenki. Mindenki elment a szobájába. A két anyuci egy szobába, mi Aliceval pedig egy szobába. Alice totál kivolt már így hamar elaludt. Én is próbáltam aludni, de nem ment. Csak forgolodtam. Nem szeretek forgolodni, valamit csinálnom kell. Kiballagtam a konyhába. Levettem egy boros poharat és egy egész bort és kiültem a teraszra. Töltöttem egy üveggel és elkezdtem gondolkozni az életemen, hogy mit szurhattam el a Gavival való kapcsolatokban. Telihold volt. A víz lassan hullámzott és a hold fénye is vele mozgott. Egy kicsit elvesztem a gondolataimban. Egy hang zökkentett ki belőle.
-Csáo! - köszönt félénken. Lassan felé fordítottam a fejem és intettem neki.
-Gyere ülj le hozok egy poharat. - mondtam majd feláltam. Gyorsan besiettem és hoztam ki még egy poharat.
-Mit csinálsz kint, éjnek éjjelén? - kérdeztem bort töltve a pohárba.
-Ezt én is kérdezhetném tőled! A szomszéd teraszán ülsz, egy részeg csajjal. - mutogattam a pohárral.
-Ez is igaz! - rántott vállát.
-Amúgy félsz vagy miért nem mersz leülni? - néztem rá.
-Nem félek én! - mondtam majd sietősen leült.
-Hallom bevalogattak a leghiresebb rögbi csapatba! - vettem le a napszemüveget.
-Hát ja! Hiányoznak a középsulis évek! - mondta. A hangján kicsi vissza emlékezést hallottam. Nem tudom, hogy részegen képes vagyok mindenre is.
-Azok, amikor pompom lányok voltunk és Alice meg én minden buli teljesen részegre ittuk magunkat? - kérdeztem.
-Hát nem, hanem amikor még sokat beszéltünk és szinte minden nap találkoztunk a parkba. Meg ilyenek, Madi elhanyagolod a barátságunkat és hiányzol. - montrázta. Hirtelen felindulásból megcsókoltam.
-Jujj bocsi! Tudom, hogy van barátnőd és ez tök véletlen volt meg minden. Bocsi! - sajnálkoztam.
-Madi! - szólt majd vissza csókolt. Nem esett olyan jól, mint az ezek előtti.
-Mason! Nem lehetünk együtt! Én részeg vagyok és valószínűleg nem fogok erre emlékezni amit sajnálok. Mason egyébként jó volt ma látni! Majd holnap beszélhetünk ha szeretnél! - mondtam a távolodó fiútól.
-OK. Cső! - intett majd elment. Bemntem és és egyenest a WC-be vettem az irányt. Kihánytam magamból mindent ami csak ma belém került.
-Jól vagy? - jött ki a szemét törölgetve Nessa.
-Úgy ahogy. Szerintem elcsesztem valamit. De holnap legalább nem emlékszem rá már. Na hozol légyszi ide egy takarót egy párnát és ami a legfontosabb egy üveg roset? - néztem rá.
-NEM! Most te szépen egy üveg tiszta vizet kapsz. Persze a többit megkapod. - mondta, majd elment. Nemsokkal később vissza jött mindennel ami csak kellet. "Lenyomta" a torkomon a vizet és ott hagyott egy ideig.
-Csá Nessa, mit szeretnél? - néztem a WC-be érkező lányra.
-Pisilni ugyan mir akarnák?! Na húzodj arrébb. - rakta arrébb a takarót.Otthon
YOU ARE READING
Ellenséges Szerelem /Befejezett\
Short StoryMadison Robertson egy igen rossz életbe született bele, amit se szülei és osztály társai sem könnyítették meg. Amikor már feladata volna életét közbe szólt a szerelem és a boldogság.