11.

292 3 2
                                    

-Apa miért nem megyünk? - állt fel Liam a helyről.
-Mert még várjuk a nővéred örségét és Waltonékat. - mondta apa.
-Hogy micsodát? - akadt meg a fülem eme csodás mondatom.
-Jól hallottad Madi szívem. - mondta apa. - Amint látom már jönnek Waltonék és az őrség is.
Apa fogadta őket én meg próbáltam minél jobban elbújni előlük. Egy ideig sikerült meghúznom magam a pilóták mögött, de aztán felszálltünk és vissza kellet mennem, meg amúgy is kofogytam a hülye kérdésekből ami ritka.
-Szia Madi! Remélem nem baj ha melletted ülök. - jött oda Jayla.
-Ami azt illeti de... - apára néztem amiből leszürtem a dolgokat - dehogy ülj csak mellém legalább beszélgetünk. - mosolyogtam erőltetetten.
-Csá Madi manó! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? - jött oda Jaden apja.
-Köszönöm jól! - mosolyogtam akaratomon kívül is.
-Az remek, várod már a meghalgatást és az új házat? - kérdezte.
-Bocsánat, hogy micsodát? - kérdeztem vissza.
-Hát a meghallgatást. - ismételte meg.
-Annyira hülye nem vagyok azt értettem, csak a mondtat második felét nem. - mondtam komoly fejjel, mire ő is komolyra vette a formát.
-Apád nem mesélte? Szomszédok leszünk es ennyi.
-Képzeld erről nem szólt az esti mese, ha nem haragszol meg most dolgom van a mese mondóval. - álltam fel és elsétáltam. Az öcséim voltak az első számú kihalgatottak, akik mit sem sejteve jópofiztak.
-2 dolgot utalok az egyik a jópofizás a másik meg ha hülyére vesznek.
-És a hazudás? - kérdezte Liam.
-Kötözködsz még mert garantálom, hogy nem fognak szeretni a csajok, ha a kinézeteden múlik. - álltam odébb.
-Van valami baj Madi? - kérdezte apa.
-Semmi de pont téged kereslek. Mi az az új ház téma? Hm? - ültem le apa mellé.
-Mégis miről beszélsz? - kérdezte hebegve habogva.
-Apukám ne nézz már butus 2 évesnek 16 leszek, átlátszó vagy, mint a víz remélem ezzel tisztába vagy. - jartattam a szám. Apa egyre jobban jött zavarba, és mentegetózni próbált.
-Hidd el, ha nem tetszik a ház ezzel a két kézzemmel folytom meg azt a családot akivel szomszédok leszünk. - mondtam.
-Biztos lehetsz benne, hogy tetszeni fog. - biztatott apa.
-Az lehet de nekem még iskolába is kéne járni, és az összes cuccom sincs itt. - vágtam vissza.
-Hát nincs mert már az új lakásba van. - vágott vissza apa.
-És a kutyáim meg a macskák? Hm? Azok is ott vannak? Ott vannak majdnem 1 hete? - akadtam ki
- Nem a kutyáid meg a macskáid is 1-1 bartnődnél vannak, úgyhogy ha megyünk haza majd akkor meglátogathatod őket. - válaszolt.
-Faszom ezt, hogy magyarázom ki. - sutogtam halkan.
-Baj van? - nézet rám apa.
-Nincs. - ültem le a helyemre. Írtam egy üzenetet a lányos csoportba, megmagyarázva mindent.

-Végre talaj van a lábam alatt! - csokolgatta a földet Javon.
-Annyira ne legyél elszálva, nem pusztúltál meg. - mentem el mellette.
-Jól van na, citromba haraptál vagy mi? - rohant mellém.
-Befogod, vagy tegyek róla, hogy ne nyisd ki a szád? - néztem rá - Én is így gondoltam.
-Csáo csajos mizu veled? - állt mellém egy hiperaktív liba.
-Kussolsz igaz?! - mondtam neki.
-Hé rá se ránts, kicsit fáradt szegény. Majd talán holnap. - kísérte arrébb Jessica.
-Köszönöm! - mondtam, még mindig a csomagomra várva.
-Igazán nincs mit. - mondta.
Jött egy gyönyörű kocsi értünk és kit látták szemeim Amarat. Amara egy alsós barátnőm.
-Amara drágám, hogy elment rajtad az idő. - öleltem át.
-Hát te se tagadhatod le a korod. - ölelt vissza.
-Amúgy mit keresel itt? - kérdeztem.
-Jöttem apuval, valami flancos családért akik valami bazi nagy házba költöznek. Nem láttad őket? - nézett körbe a reptéren.
-Ennek a bazi nagy háznak a tulajdonosa véletlenül nem Mark Robertson? - kérdeztem vissza.
-De valami olyasmi neve van. - bólogatott.
-Akkor üdvözöllek, mint az a bazi nagy ház tulajdonosának a lánya. - nyújtottam a kezem.
-Ne szórakozz ez viccnek is rossz. - mondta komolyan.
-Hát szívem akkor majd meglátod. - mondtam neki. Majd ott hagytam a picsába.

Az új háznál

Madi kemény fába vágtad a fejszét. Lehet, hogy ott kellet hagyni az eddigi életed, de ez ezerszer jobb lesz.
A ház igazából nem nagy szám.

Ellenséges Szerelem /Befejezett\Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang