13.

265 5 0
                                    

20:00

Haza értek a fiúk edzésről és apa is a bevásárlásból.
-Na akkor csinálok egy kis melegszendvicset. - mondtam a fiúknak.
-Segithetünk? - nézett rám a két fiú.
-Abszolút! Reszeljétek le a sajtot meg a párizsit. A sonkát meg a bagettet megcsinalom én. - osztottam le a feladatokat.
10 perc múlva végeztünk is és beraktuk a bagetteket a sütőbe sülni. Liam figyelt a sütőben sülő melegszendvicsekre én pedig gyorsan megpancsiztam.
-Gyere Madi! - kiabált apa. Gyorsan lementem enni, majd vittem fel magamnak még 2 darabot és persze a macskáknak enni.
-Apa hova tetted a dobozt meg a borítékot? - kerdzetem apától.
-Ott van a nappaliban. - mondta.
-Oké. Liam Nolen gyertek már. - szóltam a fiúknak, mert féltem magam kibomtani. A fiúk oda gyűltek körém és a dobozt együtt nyitottuk ki. Egy egyenruha volt benne. Kék és fekete színű. A fiúk oda hívták apát én pedig felolvastam a levelet.

Madison Robertson ezen levél által szerepet kapott a nyáron készülő sorozatunkba. Enid Sinclairt fogja játszani, személyisége és beszedsílusa miatt. Remélem ez így megfelel, mind a maga és családja számára is. Ha nem akkor kérem jelezzen nekünk.
Üdv: A Netflix csapata.

-Mi a fasszz! - ámélkodott Nolen.
-Nolen! - szólt rá apa.
-Bocsika. De ez tök menő.
-Ja. De ez csak a nyáron lesz forgatva, akkor miért küldték most ezt a levelet? - kérdezte Liam.
-Hogy testileg lelkileg felkészüljön rá Madi, és, hogy tanulja a szöveget. - mondta apa. Én sokkolva álltam a nappali közepén.
-Szerintem én most felmegyek és nem tudom elemezem a szöveget. - mondtam.
-Rendben kincsem! - mondta apa. Felmentem a szobámba és ténylegesen elkezdtem elemezni a szöveget. Néhol vannak benne furcsa szavak és mozdulatok de ezeket már megszoktam.

01:02

Hajalni 1 órakor fejeztem be a szöveg átolvasását. Igazából addig vagy 5-ször átolvastam és gyakoroltam el. Az álom majd elnyomott ezért inkább aludtam.

8:23

Csodás keddi napra ébredtem. Apa haza ért a fiúk fuvarozásából.
-Képzeld Madi, tegnap este sikerült 4 jegyet foglalnom a világ bajnokságra. - ugrált apa. Apának igen sokat jelent a foci. Papa világ bajnok focista volt, viszont egy betegség miatt abba kellet hagynia és kis idő múlva el is hunyt. Apa megigérte neki, hogy egyszer elmegy egy bajnokságra és valakiből a családból focistát nevel. Ehez legközelebb Liam áll, hisz ő kicsi kora óta focizik. Nolen is kicsi kora óta hokizik és nem tudom miért akart elkezdeni boxolni. Na mindegy is, az a lényeg, hogy 3 hét múlva utazunk Katarra. (Tudom, hogy nem ilyenkor van a vb, én is néztem!!! Én gondoltam, hogy ilyenkorra rakom be. Ha ez zavar valakit attól elnézést kérek!!!)

Másnap 12:00

-Hm, apa! Majd beviszel a városba akkor? - kérdeztem apától. Tegnap este beszélgettem egy kurva régi barátnőmmel, aki a környéken lakott.
-Ma nem tudlak, de szólok Natek, hogy vigyen be. - mondta majd tárcsázta a fiút. Elég gyorsan letettem a telefont.
-Azt üzeni, hogy majd jön, és legyél kész, mert siet. - mondta apa.
-Oké! - mondtam. Felmentem a szobámba és hozzá láttam készülődni.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Ellenséges Szerelem /Befejezett\Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang