2 évvel később
A bulvár hírek felvannak robbanva.
„Én és Gavi közös megegyezés alapján jutottunk arra, hogy elválnak útjaink. Nagyon sajnáljuk, azokat akik szerettek minket együtt❤️"nyilatkozta Madison, aki kettő évig együtt volt a híres focistával Pablo Gavival. „-A képek amiket kitettek, nagyon cukik voltak. Nem gondoltam volna, hogy ez lesz a vége" mondta egy rajongó. „-Tényleg nagyon aranyos pár voltak és az volt a kedvencem, mikor a nem tudom milyen átadáson együtt voltak" Ez a kép, amin látni lehet, hogy tényleg nagyon szerették egymást, és a kép ami az átadókor készült. A paparazzik is rajta kapták őket a közös nyaralásukon.
-
Te most szórakozol? - nézett hátra Nolen a kanapénból.
-Bocs nem vagyok kíváncsi erre a szarra. A csapból is ez folyik! 3 hete nem mertem kimenni a házból. - mondtam a távirányítót tartva a kezembe.
-Madi! Add vissza az öcsédnek a távirányítót! - mondta apa a konyhából.
-Fasz! Persze a harmadik gyermekednek nem bírsz parancsolni. Nem számít, hogy 16 éves hajnali 1 órakor esik haza, de az igen, hogy nem akarom magam nézni, ilyenekbe. - álltam a nappali közepén.
-Madi! - szólt Nolen. Túljartattam a számát megint. Apa szerencsére nem figyelte a mondatom, csak mutatta a nemtetszését.
-Akkor, jó nem jártatom többet ebbe a házba a pofám! - mondtam majd felmentem a szobámba. Nem az a sírós fajta vagyok, de ez a szakítás nagyon nagyon megviselt. A sok rossz akaró üzenet, de persze vannak a kedves része, akik megértenek ebben. Gondolj bele majden több, mint 2 évig együtt élsz és napi szinten látod.Délután 14:38
Felkeltem az sírásból. Nagyon utálok sírva elaludni, mert nagyon csúnyák utána a szemeim. Össze szedtem magam. Felvettem egy felsőt és egy kis sminket is feldobtam. Válaszoltam a híreknek, hogy mostmár képes vagyok adni egy videót.
-Heló!
-Szia! Madi, mesélj miért döntöttél úgy, hogy számítasz Gavival?
-Nem én, közösen döntöttünk így, hisz mindkettőnk más irányba szeretne menni az életben.
-Értem! Madi, most van valaki, aki udvarol neked, vagy aki tetszik? - kérdezte a riporter.
-Normális maga?! Három hete sincs, hogy szakítottam egy normális fiúval! Ki se sírtam magam. És nem nincs egyik sem.
-Bocsánat!
-Hát na. Van még egyéb kérdés? - kérdeztem.
-Nem nincs.
-Remek, akkor az elejét kérem bele rakni a ma esti híradóba, a végét pedig kivagni!
-Rendben! Viszlát!
-Viszlát!
Letettem a telefont. Feldult lélekkel felvettem az edző cuccom és elmentem edzeni.
ESTÁS LEYENDO
Ellenséges Szerelem /Befejezett\
Historia CortaMadison Robertson egy igen rossz életbe született bele, amit se szülei és osztály társai sem könnyítették meg. Amikor már feladata volna életét közbe szólt a szerelem és a boldogság.