10

278 6 5
                                    

1:30

Az ébresztő hangos hangjára keltem fel. Sof még a kanapén nagyban aludt a kanapén. A takarót a hátamra teritettem és kiültem egy kicsit a tetőre. Igen csípős éjszaka volt. A hó szallingózott aminek örültem. A csillagok gyönyörűen látszottak az égen. Elgondolkodtam a dolgaimon. Ezekből csak Sofi zökkentett ki az ablakon kopogva. Intettem a lánynak, hogy masszon ki. Tudom, hogy tériszonya van ezért inkább vissza másztam én. Sof elment a fürdőbe elkészülni és letusolni én pedig elkezdtem össze rakni a neszesszerem. Miután végeztem ezzel felöltöztem és leírtam apának, hogy mennyit és miből kell adni az állatoknak. Sofi is végzett a fürdőbe, úgyhogy helyet cseréltünk, és elmentem gyorsan tusolni. Kb 10 perc alatt végeztem, úgyhogy kereken hajnali 2 órakor indultunk is.
-Az öltözés témát nem vittétek túlzásba. - gúnyolódott apa.
-Hát ha ilyen téren a kényelem vagy az elegancia között kell választani, akkor inkább már a kényelem. - mondtam a telefonommal babrálva.

Igazából apának teljesen igazat adok ebben a téren

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Igazából apának teljesen igazat adok ebben a téren. Előszedtem a tavaly karácsonyra kapott kis melegítőmet. Igazából csak azért nem szeretem mert túlságosan is hasonlít Liam és Nolen melegítőjére.

A sulihoz érve a busz már várt a ránk.
-Madi tessék lehetőleg ezt ne hagyt el! - nyomta apa bele a kezembe az AirPodsát.
-Komoly? - kérdeztem vissza.
-Persze en majd addig hallgatom fülesse vagy megoldom valahogy. - mondta apa. Követtük a kocsiból a böröndöket és elhuztuk a buszig ahol siettetve felküldtek.
-Remek akkor Madison mellé majd Eleanor fog ülni, ti lányok meg ha jól tudom nem szoktatok jól lenni a buszon úgyhogy csereljetek helyet Madiékkel. - utasitgatott a tanárnő. Gyorsan fogtam magam és lültem hátra a fiúkhoz.
-Te Ash ülj már le Madi mellé, ne legyen magányos. - lökdöste Tom. A fiú felkelt és átült mellém. Asshel komolyabban nincs semmi bajom. Igazából nem is beszélünk, pedig igazán értelmes fiúról beszélünk. Ellie nagy csörtetések közepette le is ült Tom mellé.
-Ti így? - mutogatott az ujjával.
-Igen. - mondta Ash
-NEM! - tagadtam le, hisz ez a valóság.
-Na azért. - ütögette meg a vállam a lány.
-Jó gyerekek egy névsort olvasok aztán mindenki bele veheti magát az esti teendőibe. - mondta a tanárnő. Elég gyorsan végig értünk a névsoron és hozzá láttam zenét hallgatni. Igazából minden este könnyek közt alszom el és a zenébe menekülök. Most a sírás elmaradt, viszont az ablakon át néztem kifelé. Gondolkodtam, hogy velem miért ilyen kegyes a sors. Pont elaludtam volna mikor valaki a jobb felemet elkezdte lökdösni. Lassú fáradt tekintettel néztem az illetőre.
-Bocsi Mad, hogy felkeltettelek, csak annyi lenne, hogy hallgathatom veled a zenét, mert az én fulesem lemerült. - mormolta Ash. Kivettem az egyik fülemből a AirPodsom és át adtam neki. Vissza döltem az ablakhoz, mikor már valaki megint el kezdett piszkálni.
-Madi, nincs véletlen egy USB-d? - nézett rám Luis.
-Menj már el. - intettem neki. A fiú elvánszorgott én meg vissza döltem a helyemre. Alig 10 perc után a telefonom merülő üzemmódba váltott.
-Na hát ez csodás. - forgattam a szemem.
-Mi a baj? - nézett rám Ash.
-Merül a telóm. - mondtam.
-Szeretnél beszélgetni? - nézett rám amire én csak elnevettem magam.
-Most ezt remélem viccnek szántad. - néztem rá - Atya isten! Ash te nem vagy komplett. - mondtam.
-Halakan!! - fogta be a szám.
-NEM! Nem akarok beszélgetni. - zártam rövidre a témát.
-Hát jó, akkor jó utazást a továbbiakban. - mondta majd helyet cserélt Eleanorral.
-Ez a srác nem százas. - mondtam Ellienek aki csak a száját tömte.
-Képzeld el, hogy még csaja is van. És itt flörtölgetett veled. - mondta a lány.
-Micsodaaa ki a szerencsétlen lány? - kérdeztem érdeklődve.
-Valami Emily. - vonta a vállát. Igazából nekem elég volt ez az egy mondata Ellienek, hogy van barátnője és flörtölget meg udvarolgat nekem. Elengedjuk a picsába, mint a többit.
-Jól van gyerekek, pár perc és ott vagyunk a repülő téren. Névsor szerint fogunk menni a becsekkolásnál és az ellenőrzéseken is. Akinek drága dolga van azt előre jelezzék. Ez legfőképp a hátsó két lányra vonatkozik. - mondta a kísérő tanár.
-Felrobban az agyam, mi vagyunk az elsők és még ki is választanak az osztályból. - érvelősködött a lány.
-Egyet értek. Szerintük amúgy nem fog fel tűnni a bizti boyoknak, hogy majdnem 1300 dolláros böröndöt húzok magam után egy 3500 dolláros táskát.
-Rendben kisasszony ezt így nem viheti ki az országból. - állította  meg az őr Klarat. Nem sok cucc volt a csomagjába, csak pár kilóval nyomott többet a kelleténél. Engem könnyedén elengedett az őr, viszont figyelmeztettek, hogy ezt a bőröndöt nem fogják beengedni Egyiptomba, így a költő pénzem felét arra költöttem, hogy vettem egy új bőröndöt az egyik boltban.
Új bőröndel és a régivel várom apámat, hogy eljöjjön a böröndért.
-Hölgyem az apja. - vezették oda hozzám apát.
-Jó akkor ezt most elviszem és itt a nadrágod amit már atvilágítottak, úgyhogy mehetsz. Ja és az útlevél, mert nehéz lenne felszálni. - adta át apa a dolgaimat. Apa már számított arra, hogy gond lesz a bőröndel, így hát nem ment messzire. Még vártuk a gépet, mi a lányokkal beültünk kávézni. Nagy beszélgetések közepette voltam, mikor egy telefonszám hívott. - Te fel mered venni a telefont? - nézett rám Lisa.
-Nem vagyok én geci bátor, csak na azért érdekel, hogy mit akar. - válaszoltam majd arrébb mentem.
📞Jó reggelt, elnézést a zavarásért, Maddison Robertsont keresem.
-Én vagyok az tessék.
📞A netflix stábja vagyunk és szeretnénk, ha egy apró meghgatáson részt venne.
-Remek, csak van 1 probléma és egy kérdésem is.
📞Igen tessék mondani.
-Első, nyugodtan tegezz vagy tegezzen.
📞Rendben te is nyugodtan.
-Oké. Szóval a kérdésem, honnan tudjátok a számom a másik meg az, hogy milyen film?
📞Javon Walton mondta adta meg a számod, azt mondta ismered. A film pedig majd megtudod.
-Aha oké, még meggondolom, de amúgy mikor lenne a meghallgatás?
📞Még a héten.
-Jujj, az nem jó úgy. Én ma Egyiptomba repülök az osztállyal.
📞Nem szállsz fel a gépre, mert ma repülünk Hallywoodba. 10 percen belül ott vagyunk apukáddal együtt.
-Oké, de az osztályfőnökkel maguk tisztázzák.
📞Tartsa fel a tanárjait, és ne szálljon fel a gépre! - nyomta ki a telefont. Vissza sétáltam a lányokhoz ,akik nagy szemekkel néztek rám.
-Majd megtudjátok. - vigyorogtam. Leültem a helyemre, majd elkezdtem egy kicsit instagrammozni, mikor Ellie az oldalamat kezdte böktösni.
-Mondjad drága. - néztem fel.
-Ezek amúgy kik és miért jöttek? - halyolt közelebb Sof.
-Nem tudom, szerintem érted jöttek Sof. - nevetett Lisa.
-Madison igaz? - állt oda egy 18 év körüli fiú.
-Ja. - néztem rá undorral.
-Madi nem is mondtad, hogy ő a barátod. - állt oda Ash. Én ránéztem a számomra idegen fiúra aki számomra is meglepő módon válaszolt.
-Igen, Madi a barátnőm. - jelentette ki. Én bele szálltam a szerepbe és oda mentem megölelni.
-Te Madi egy kurva vagy! - mondta végig mérve rajtam.
-Vigyázz a szádra mert bele lépek. - mondta neki.
-Jól van én erre nem érek rá, lányok jöttök? - nézett rájuk.
-Nem, még nem. Megisszuk a kávét. - mondta Sof.
-Na szóval, hogy ez a csicska elment, mehetünk Madi? - nézett rám a fiú.
-Hová mentek? Madi te jössz velünk Egyiptomba nem? - nézett rám Ellie. Csak hebegtem habogtam. Az egyik oldalról a másikra néztem, és az össze omlás határán álltam.
-Madi szívem, mehetünk? - nézett rám apa.
-Esküszöm majd láttok és majd jövök és majd beszélünk de most mennem kell. Ölelést kapok? - kérdeztem. Az összes lány oda rohant hozzám és megölelt.
-Majd írj, hogy hova mentél és mindent mesélj el nekünk! - mondta Lisa.
-Nyilván! Puszillak titeket babák! - mentem apa után roham tempóban.
-Amúgy Nate. - nyújtotta a kezét.
-Jó tudni a neved, ha már a barátom vagy. - fogtam vele kezét mosolyogva.
-Na ugye. - mosolygott.
-Remélem azért tartjuk a kapcsolatot még. - ment el.
-Én is! Szia Nate! - integettem neki. Elment a fiú a többi örrel együtt, majd apával elmentünk egy magán géphez.
-Csá Madi azt hittem soha se értek ide. - fogadott Liam.
-Apa?! Ők mit keresnek itt? Ez az én lehetőségem nem az övéké. - panaszkodtam apának.
-Madison! Viselkedj, mert ha nem tetszik akkor haza mész! - mondta apa. Leültem a helyemre az ablakhoz és vártam még felszáll a gép.

Bocsánat megegyszer, hogy ilyen későre sikeredett ez a rész. Próbáltam nektek a legjobbat írni,  (szerintem volt már ezerszer jobb🥲😂) de remélem tetszeni fog nektek! Ezer puszi a napra 😚

Ellenséges Szerelem /Befejezett\Donde viven las historias. Descúbrelo ahora