Amikor magamhoz tértem, már a kórházban feküdtem.
– Felébredtél? – állt fel a fotelből Luca.
– Mi történt? – próbáltam felülni.
– Óvatosan, vigyázz magadra! – nyújtott segítő kezet nekem, és segített.
– Hol van Chloe?
– Ne aggódj, Johnny elvitte őket a játszóházba! – mosolygott rám kedvesen. – Matt?
– Ki ment egy kávét meginni. Felette. – Megyek, szólok az orvosnak!
– Rendben.
Luca magamra hagyott, és elment az orvost behívni. Csak a gyerekem legyen jól! Nem számít, mi lesz velem. Bocsáss meg nekem, picim. Helyeztem a kezem a hasamra. Pár perc múlva Luca visszajött a doktor urakkal.
– Heidi Torres!
– Marcus Kasero? – néztem az ismerős arcú orvosra.
– Rég találkoztunk! – Nem gondoltam volna, hogy pont így fogunk találkozni!
– Ismered a doktor urat? – nézett kérdőn rám Luca.
– Egy pár voltunk a gimiben! – mosolygott rám Marcus. Luca hirtelen rám kapta a tekintetét, én pedig kínomban mosolyogtam.
– Na de lássuk, mi a baj! – Ideadod a papírokat? – fordult a kollegája felé.
– Tessék! – adta rögtön oda a kezében. Marcus kinyitotta, és arca hirtelen elkomorult.
– Baj van? – néztem rá, mert rámhagyta a szívem!
– Nem, csak meglepődtem! – A magzat egészséges! – Ilyesmi előfordul első terhességnél! – És a továbbiakban kérj az orvosod segítségét, mit kell tenni! – szólt meg, majd csapta össze a dossziét.
– Ez nem az első terhességem, tudom, mit kell csinálni! – mondtam, majd hirtelen nyílt az ajtó, és Chloe futott be rajta.
– Ana! – ölelte át a nyakam, mikor utána nyúltam, hogy feltesszem mellém az ágyra.
– Kivel jöttél, kicsim?
– Apával! – mutatott az ajtó felé, ahol Matthew állt.
– Matt! – szóltam felé. Ő pedig közelebb lépett az ágy felé. Mikor odajött, odahajolt hozzám, és megpuszilta a homlokom.
– Nagyon megijesztettél!
– Khm... – szakította félbe Marcus. – Egy kis időre bent kell maradnod még a kórházban, de nem sokára haza mehetsz, Heidi! – Gratulálok és további jobbulást! – mosolygott rám Marcus, és kiment.
– Hol találtad ezt, gyökér?! – nézett rá Luca Mattre.
– Matt, ne légy seggfej! – ütöttem meg a vállát.
– Bocsánat. – simogatta meg a fejem.
– Heidi ex-barátja volt!
– Visszavonom a bocsánatkérést, ez egy igazi gyökér!
– Ana, mi az, hogy gyökér? – kíváncsiskodott Chloe.
– Nem fontos! – Apád csak egy idióta, azért mond ilyeneket! – pusziltam bele a hajába.
2022.12.18
Épp pakolok, mivel kiengedtek a korházból. Matthew-vel átbeszéltük a dolgokat. Mindent elmondtam. Sok mindenen mentünk együtt keresztül, és még sok mindenen fogunk. De eddig a kapcsolatunk túlélte minden tüzet.
- Heidi, kész vagy? Hallottam egy ismerős hangot az ajtó felől.
- Igen, menjünk haza! Léptem felé, ő pedig kivette a táskát a kezemből, és összekulcsolta ujjainkat.
- Menjünk! Mosolygott rám szép mosolyával, amit örökké tudnék nézni. Autóban sokat beszélgettünk, majd hirtelen feltűnt, hogy nem haza felé vesszük az irányt.
- Várj, Matthew, hova megyünk? Néztem rá, mikor megállt és leparkolt.
- Van egy meglepetésem! Nyitotta ki az ajtót, majd kiszállt. Én pedig követtem.
- Matthew, miért vagyunk itt? Néztem sötétbarna íriszeibe, amik most különlegesen ragyogtak. Ő nem szólt egy szót se, csak megfogta a kezem és vezetett a tengerpartra. Ott már vártak a többiek, minden szépen volt díszítve.
- Matt... Teljesen elérzékenyültem.
- Nem tudtam tovább várni! Annyi mindenen mentünk keresztül, és együtt tudtunk lenni! Szóval, Heidi Torres, kérlek... ma itt és most hozzám jössz? Nézett mélyen a szemembe.
- Igen, Matthew Harrison! Öleltem át.
- Na jó! Csapta össze a tenyerét Kayla. Cuki és minden, de készülnünk kell! Fogta meg a csuklómat, majd elvitt. A lányok segítettek mindenben, még egy gyönyörű, fehér ruhát is hoztak, ami mesésen szép volt.
- És kész! Fordítsd a tükör elé. Gyönyörű vagy! Szipogott. Majd hirtelen az ajtó felől kopogás hallatszódott.
- Gyere! Szólt Kayla az ajtó felé. Apum lépett be az ajtón, amikor meglátott, lágyan elmosolyodott.
- Gyönyörű nővé ért az én kis hercegnőm! Lépett oda hozzám, majd átölelt.
- Szeretlek, apa! Öleltem át én is szorosan.
- Én is téged, picuri! Készen állsz? Nyújtotta felém karját, hogy karoljak bele. Én lágyan bólintottam, és belé karoltam. A tenger csendes volt, hangját lágyan lehetett hallani. Gyönyörű! Az anyakönyvvezető mellett egy csodás apa és ember várt rám. Öltönyében állt ott, mint egy kis bárány. Mosollyal az arcán nézte végig, könnyekkel küzdve, ahogy apum oda kísér, majd lassan átadja a kezem neki. Majd elkezdődik a szertartás.
- Matthew Harrison, fogadod, hogy hű leszel ehhez a nőhöz, Heidi Torreshez, kinek most kezét fogod! Vele maradsz egészségben, betegségben, gazdagságban és szegénységben, míg a halál el nem választ?
- Igen! Nézett rám, majd kimondta.
- És te, Heidi Torres, fogadod, hogy hű leszel ehhez a férfihoz, Matthew Harrisonhoz, kinek most a kezed a kezében van! Vele maradsz egészségben, betegségben, gazdagságban és szegénységben, míg a halál el nem választ?
- Igen! Mosolyodtam el. Ezután felhúztuk egymás ujjára a gyűrűket.
- Megcsókolhatja a menyasszonyt! Mosolygott rá a nő. Ő pedig megcsókolt. Minden nap rá kell, hogy ébredjek, hogy szeretem ezt a férfit! Jobban, mint bárkit. Csodás ajándékot adott nekem háromszor is.
2022.12.24
*23:04*
Amit mondtam, háromszor is. Egyszer a szerelmet! Másodszor Chloe-t! Harmadszor pedig családot!
- Gyere, nyisd ki az ajándékot, kicsim! Szóltam Chloe-nak, aki izgatott volt. Cuki volt, ahogy minden ajándékon meglepődött. Majd a konyhából Matthew jött ki egy tálcával a kezében, amin mézeskalács és három forró csoki volt. Letette a kis asztalra, majd az egyiket a kezembe adta, és magának is egyet vett, lehuppant mellém a kanapéra.
- Boldog karácsonyt, Mrs. Seggfejné! Puszilta meg a vállam, majd elmosolyodott.
- Önnek is, Mr. Seggfej! Mosolyodtam el, majd hozzábújtam.
A mi szerelmünknek most itt van vége. Nem mondom, hogy minden tökéletes, de boldog vagyok ennek a férfinek a mellett. Megtanított szeretni, és még sok mást is tanultam tőle. Na meg persze ő is tőlem. Ki ne tanulna tőlem? Ne válaszoljatok! Itt a vége. De ez egy új kezdet is számunkra. Egy boldog jövővel! Együtt!
Final
Köszönöm a figyelmet és a sok pozitív vissza jelzést! És ne féljetek kedves olvasom nem hagylak titeket sokáig könyv nélkül!❤
YOU ARE READING
Mr.Seggfej testőröm!
RomanceMi történik akkor ha sors két különbözö embert hozössze? Fel borul a rend ami évekkel ez elött épült fel. Egybe nagy világi lány, és egy fiú aki más életét éli. Mi lenne ha ezt ketten összekeverednek? Tarts velünk és meg tudod! ❗Spoiler❗ -Azt hittem...