《21.fejezet》

610 21 5
                                    

*9:05*

A konyhában főztem a kávét Matt pólójában, amíg ő zuhanyzott.

-Megjöttünk! Jött be a konyhába Hanna kezében Chloe-val.

-Talán rosszkor jöttünk vissza? Nézett végig rajtam, miközben lerakta Chloe-t a földre.

-Át kéne beszélnünk pár dolgot! Jött be a konyhába Matthew egy szál törölközőben.

-Egy idegen, sexy pasi van a lakásban! Tátott szájjal mutatott Hanna Matthew-ra.

-Apa! Futott rögtön Chloe hozzá. - Játszol velem? Kérdezte a kicsi, mikor Matt felvette őt.

-Igen, angyalkám! Olyan jó volt őket nézni. Elolvadtam tőlük. Ők ki is mentek a konyhából, Hanna meg várta, hogy megszólaljak.

-Mondj már valamit! Idegeskedett a kíváncsiságtól.

-Chloe egy ideig az apjával lesz!

-De nem ezt akarom tudni, a részleteket! Mit csináltatok abban a 20 percben, amíg nem voltunk?

-Mi, nem sok mindent. Pirultam el.

-Aha, biztos babaházat építettetek! Ironizált, szemét forgatva.

-A baba benne volt, de a ház nem! Pirultam el még jobban.

-Ha, tudtam!

*11:03*

Míg Matthew Chloe-val foglalkozott, én elintéztem néhány dolgot. Ma be kell mennem balettet oktatni. Már bepakoltam Chloe-nak. Úgy döntöttem, hogy amíg az apja visszakapja azt a 3 évet, amit én töltöttem és szenvedtem a gyerekkel, elutazom. Szóval a lányokkal titkon össze beszéltünk, hogy elutazunk karácsonyig. Ezt a nap során valahogy el kell mondanom Matt-nek is.

-Chloe szívem, mit szólsz, ha apuval maradsz egy ideig? Mentem be a nappaliba. Épp a szőnyegen játszottak.

-Szeretem aput! Ölelte át Matthew nyakát kis kezeivel.

-Én is szeretlek. Ölelte át Matt a kislányunkat.

-Itt az ideje kicsit lepihenni! Léptem oda hozzájuk, majd felvettem Chloe-t. Míg én altattam, Matt összepakolta a játékokat. Ahogy végeztem, vissza is mentem hozzá a nappaliba. Ült a kanapén és a tévét nézte. Leültem mellé, majd odabújtam hozzá.

-Szeretlek. Ölelt át. - Olyan jó, hogy rendbe jöttek a dolgok. Sóhajtott fel, mint aki megnyugodott.

-Igen.

-Matt, holnap elutazom! Szólaltam meg egy kis idő némaság után.

-Rendben. Vágta rá egyből. - Várj, mi!? Engedett el, majd a szemembe nézett.

-Csak karácsonyig.

-Az túl sok.

-Menni fog! Mosolyogtam kedvesen rá.

-Nem.

Matthew szemszöge:

2022.11.27

*6:04*

-Nem. Fogtam erősen Heidi kezét a repülőtéren, hogy visszatartsam.

-Matthew, menni fog nélkülem is! - Rángatta ki kezét a fogásomból.

-Esküszöm, nem figyeltem. Szinte már térdelve könyörögtem.

-Mennem kell! De ide figyelj, Matt, ha csak egyszer is megsirattatod a lányunkat, visszajövök és kiheréllek, érted? - Lépett felém. - Szeretlek. Hirtelen elmosolyodott és nyomott egy gyors puszit a számra.

Mr.Seggfej testőröm!Where stories live. Discover now