A padlás tele volt egy csomó kacattal és dobozzal. Neki is láttam kutakodni mikor megkaptam melyik lehet anyám holmija. Nem találtam semmit. Hirtelen meg láttam az egyik doboz alján egy kis kulcsra zárhatos dobozkát. Mi lehet ez? A kulcsot nem találtam hozzá. Mindegy is be kell menjek dolgozni. El is indultam le a padlásról a dobozzal a kezembe.
-Akkor itt hagyom ma Chloe-t!-Kérlek vigyázz rá! Kanyarodtam be a konyhába Torra nénihez. Épp sütit sütöttek Chloe-val.
-Szívesen Matthew úrfi! Mosolygot rám a nő.
-Légy jó picuri! Pusziltam meg Chloe fejét.-Nem sokára jövök! Indultam meg a kijárat fele. Be kell menjek a céghez. Majd munka után szolok Johnny-nak.
Az céghez be érve rögtön az irodám fele vettem az irányt mikor szembe jött velem. Michel Torres.-Szép napot Mr. Harrison! Állt meg előttem.
-Magának is. Ridegen köszöntem vissza. Majd el sétáltam mellette.
-Mr. Harrison beszélhetnénk négy szemközt? Fordult utánam. Ha nem Heidi apja volna úgy pofán basznám. Köszönje meg a lányának vén szar, hogy nem verem szét a fejét.
-Menjünk az irodámba! Indultam el az irodám fele ő pedig követet.
-Filipe kérlek ne engedj be senkit se! Szóltam titkáromnak majd be léptem az irodám ajtaján. Nyomomba Michel Torres-el. Le vettem zakóm a fogasra helyeztem majd a székemhez sétáltam és helyet foglaltam. Majd keresztbe tettem lábam és össze kulcsoltam kezem.
-Hallgatom?-Valami baja van a projekttel? Néztem szemében. De nem láttam rajta, hogy mit érezhet.
-Nem!-Erről akarok beszélni! Dobta elém az a borítékot amit nagyon szorongatót. Rögtön kezembe vettem és fel nyitottam. És amint meg láttam tartalmát mosoly jelent meg arcomon.
-Magának ez vicces Mr. Harrison?! Dühöngőt. A borítékban lévő képeken én és a lánya voltunk. Valamelyiken pedig Chloe is rajta volt.
-Tovább tarot rá jönni-e mit azt hittem! Álltam fel majd kezem nadrág zsebeimbe süllyesztve sétáltam íróasztalom elé és támaszkodtam neki.
-Maga meg erőszakolta a kis lányom?! Vádolt meg és közben dühöngőt tovább. Én csak még jobban el kezdtem mosolyogni, gúny mosoly volt az arcomon.
-Szerintem az ha ő is akarta nem számit annak!-Kérdezze meg nyugodtan.-És meg nyugtatom a lánya is élvezte!
-MAGA SZEMÉTLÁDA, SZADISTA SEGGFEJ! Üvöltőt az arcomba. Én pedig el nevetem magam.
-Nem fél Mr. T-o-r-r-e-s? Betűztem le gúnyosan továbbra is.
-3 évvel ezelőtt te voltál, te szemét!-Nem Johnny! Motyogót magában mikor végre le eset neki a tantusz.
-Mit mond Mr. Torres?-Nem halom! Sétáltam közelebb hozzá.
-Mit tervezel? Nézet fel rám.
Tekintetében ilyedelmet véltem fel fedezni. Ami vidámmá tett.-Honna veszi, hogy tervezek valamit? Arcom komollyá vált.
-Ti Harrison-ok mindegy formák vagytok!
-Ha nincs más meg kérném, hogy húzón el! Dühösen kerültem ki majd ültem le székembe.
-És én egy ilyen ember hagytam, hogy a lányom közelébe legyen! Emelte fel hangját.
-Egy olyan ember mit én teherbe is ejtette a lányát. Vettem kezembe a papírokat és rá se néztem.
-Még meg fizet ezért!-Meg tanítom milyen az mikor valakit gyűlölők! Mérgesen hagyta el az irodám. Rögtön le is dobtam az asztalra a kezembe lévő papírokat. Nem hittem, hogy rá jön. Francba. Ki kell találjak valamit nem mehet ez igy. Fuck.
A Dobozra néztem és magam elé raktam ki kell nyitnom valahogy. Próbálgattam ki nyitni. De ahhoz képest amilyen öreg az ár, olyan erős is. Már dühös voltam nagyon tőle. És csak rá csaptam a dobozt az asztalra és magától le jött az ár.
-Jó, hogy most bezzeg le jössz rohadék!
Sok kép volt benne és egy napló. El kezdtem először a képeket nézni. Az egyiken meg is akadt a szemem. Anyám egy másik férfival volt a képen. A kép elég régi volt. Meg fordítottam. Annyi volt rá írva, hogy szerelmem és gyermekeim apja. De ez nem apám volt! Mi volt a titkod anya? A képen annyi volt még, hogy Rose+M és a másik név el volt ázva a teljes név. De ki az a Rose? Le tettem a képet és kezembe vettem a naplót is végre. Épp mikor ki nyitottam meg csörrent a kurva telefonom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr.Seggfej testőröm!
RomansaMi történik akkor ha sors két különbözö embert hozössze? Fel borul a rend ami évekkel ez elött épült fel. Egybe nagy világi lány, és egy fiú aki más életét éli. Mi lenne ha ezt ketten összekeverednek? Tarts velünk és meg tudod! ❗Spoiler❗ -Azt hittem...