《19.fejezet》

581 22 2
                                    

Heidi szemszöge:

2022.11.20 (Spanyolország, Barcelona)

*14:04*

- Mi a véleményed Matthew-ról? - Kérdeztem Kaylát, miközben a kanapén ülve ittuk a kávénkat.

- Nem sokat találkoztam vele! - Mondta. - De egyéb híreket hallottam róla Kaylentől! - De miért érdekel? - Húzta fel szemöldökét.

- Csak kérdezem!

- 7 éve volt egy súlyos balesete! - Mondta. - Bokszoló volt, és egy meccsen Kane Bruneivel kellett megküzdenie. Azon a meccsen Kane eltörte az egyik oldalán 3, a másikon 4 bordáját. Eltörött a lába is, és a koponyája is repedt. Az orvosok akkor nem adtak sok esélyt a túlélésére. Miután felgyógyult, az orvosok megtiltották neki a bokszolást. Kb. ennyit tudok róla mondani. Szörnyű, gondoltam magamban. Valószínűleg jobban kellene utánajárnom, hogy mit is titkol Matthew Harrison.

*17:02*

Chloe-t Hannára bíztam, és én elindultam Matthew lakásához. Rég csináltam ilyet, és nem lesz egyszerű. De utána kell járnom a dolgoknak.

*17:34*

Bejutottam a lakása alatti lakásba, majd kimentem az erkélyre. Onnan nem volt nehéz felkapaszkodni az ő erkélyére. Szerencsére az ajtó nyitva volt, így bejutottam a hálószobába, és elkezdtem kutakodni. Hirtelen zajt halottam a nappaliból, ezért résnyire kinyitottam az ajtót, hogy meghallgassam, kivel beszél. Nem hittem a szememnek, amikor megláttam, hogy Matthew-en ott van az a tetoválás, ami az én Johnny-omon is van.

- Matthew, mikor akarod elmondani Heidi-nek? - Kérdezte Johnny.

- Én nem tudom! - Mondta Matthew. - Minden nap ezen gondolkodom! Hogy, hogyan kéne neki elmondanom, hogy én vagyok az a férfi, aki vele volt 3 évvel ezelőtt, nem te!

Úgy éreztem, mintha kést döftek volna a szívembe még egyszer. Még jobban átvertnek éreztem magam. Könnyek gyűltek a szemembe. Átvert!

- Na jó, én megyek, mert Luca és a gyerekek várnak! - Légy jó Matt, és gondold át! - Ütögette meg a vállát, majd felállt.

- Ki kísérlek! - Állt fel Matthew is, és megindult a hálószoba felé, amit Johnny is kísért.

Hallottam, ahogy bejön a szobába. Elkezdtem keresni valami kiutat, mikor véletlen zajt csaptam. Hallottam, hogy közelednek a lépteik, de nem volt kiút. Amikor kinyitotta a gardróbszekrény ajtaját, pont szembe néztünk. Meglepődött, mikor meglátott.

- Hallottál mindent? - Kérdezte. Ekkor pofon vágtam, majd zokogva elkerültem, amikor hirtelen hátulról átölelt.

- Ereszd! - Kiáltottam rá.

- Azt a hibát már egyszer elkövettem! - Mondta felettem.

- Gyűlöllek! - Ordítottam zokogva, miközben próbáltam kiszabadulni öleléséből.

- Szeretlek! - Súgta.

- Én téged nem! - Zokogtam. Ekkor maga felé fordított, majd közelebb hajolt.

- Hazudsz! - Hajolt közelebb.

- Nem! - Feleltem.

- Legalább ne hazudj magadnak! - Támasztotta homlokát az enyémhez.

- Nálad nagyobb seggfej nincs ezen a földön! - Szűrtem ki fogaim között.

- Tudom, de csak a te seggfejed vagyok! - Mondta nekem halkan, majd ajkait az enyémhez érintette.

Mohón csókoltuk egymást. Szeretem ezt a férfit, de nem bocsátok meg könnyen neki, de nem is tudok nemet mondani neki.

Matthew szemszöge:

Mr.Seggfej testőröm!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora