《7.fejezet》

901 28 7
                                    


Kintről hangot hallottam. Ezért megnéztem a folyosó kameráit a gépemen, és azt láttam, hogy Torres kisasszony egy másik férfival ér haza. Rögtön kisiettem.

- Ki ez? - kérdeztem szembenézve Heidivel.

- Ki maga? - nézett rám a srác, aki kb. csak 18 éves lehetett.

- Takarodj! - néztem rá szúró tekintettel.

- Nem teheted, ez te csak a testőröm vagy! - állt elé Heidi, aki részeg volt. A kölyök meg úgy megijedt, hogy elszaladt.

- Részeg vagy.

- És akkor mi van? - lépett hozzám közelebb majd mellkasomon bökött az ujjával.

- Szégyen. - sóhajtottam fel. - Na, jöjjön! - Kaptam fel a hátamra, majd bevitettem a lakásába.

- Ne, tegyél le! - ütögetett, de semmi értelme, mintha csak egy hangya csipkedne.

A fürdőbe vittem, majd a zuhanyfülkébe leültettem.

- Mit akarsz csinálni? - nézett rám, én pedig lassan a ruhája cipzárjához nyúltam és lehúztam.

- Megfürdetlek! - Nyugi, nem te leszel az első meztelen nő, akit látsz! - nyugtattam meg, felé emelve a kezem. Majd megnyitottam a hideg vizet.

- Hé, ez hideg!

- Igen, az, hogy ki józanodj! - Ekkor megragadtam és berántottam a hideg víz alá. Szemtől szemben álltunk vizesen, és ő már csak fehér alsóneműben volt. Hívogatóan magához húzott, egyre jobban csak magamnak akarom. De nem tehetem tönkre az öcsém életét a szívem miatt.

- Mit akarsz csinálni? - nézett rám.

- Zuhanyozz le, én meg megyek átöltözni! - Léptem ki csuromvizes ruhában.

- Van férfiruha a gardróbomban! - szólt utánam. El is mentem megnézni, de csak egy kockás nadrágot találtam. Pólót vagy valamit sehol.

- Sajna pólót nem tartok itthon! - hallottam a hangját a hátam mögül. Hirtelen átölelt.

- Mit csinál? - A szívem magától vert egyre gyorsabban. Hogyan tarthatnám távol magam tőle?

- Maradjunk így kicsit! - mondta. Némán álltam ott, és éreztem finom illatát. Miért csinálja ezt velem?

- Sajnálom! - törtem meg a csendet.

- Mit? - kérdezte, ekkor szembe fordultam vele.

- Amit mondtam neked, hirtelen felindulás volt. - Néztem megint a szemébe.

- Miért fáj tőled azok a szavak jobban, mint bárki mástól? - hullott le egy könny a szeméből.

- Bocsáss meg. - Fogtam arcát két tenyerem közé, majd közel húztam egy csókra.

- Miért nem tudok tőled távol maradni? - Támasztottam homlokom az övéhez.

- Ne légy távol! - Csókolt meg hosszan. - Felvettem az ölembe, majd az ágyhoz sétáltam vele, amikor letettem, elválasztottam magamtól.

- És most aludj, hercegnő! - súgtam neki.

- Ne menj el! - nézett a szemembe.

- Nem megyek. De most aludj. Takartam be, majd lekapcsoltam a villanyt, és elindultam a nappaliba. Majd megláttam egy fekete sporttáskát a sarokban. Nem szoktam kíváncsiskodni, de most nem bírtam magammal, odaléptem és kinyitottam. Tele volt 100 dollárosokkal. De honnan szerezte? Mi ez az egész? Vajon köze van a tolvajhoz? Elkezdtem kutakodni, nyomok után, bemerészkedtem a dolgozószobába, majd a számítógépéhez léptem. Rohadt életbe, kód kell. Elkezdtem körbenézni. Az egyik fiókban volt egy napló. Végre megtaláltam benne a kódot. Elkezdtem kutakodni a gépen, és találtam egy listát a kirabolt emberek neveivel, és következőket, akiket még nem raboltak ki. Ez azt jelenti, hogy Heidi az, akit keresek! Most mit kéne tennem?

Heidi szemszöge:

2019.08.13

*8:00*

Sajog a fejem rohadtul. Mi történt tegnap? Kezdtem el gondolkodni, majd az éjjel szekrényen lévő víz után nyúltam. Egy cetli volt mellette.

„Torres kisasszony, elmentem, mert dolgom akadt. Csak reggelit készítettem önnek, majd jövök.”

Mi is történt tegnap este? Majd beugrott hirtelen minden, ahogy állunk a zuhany alatt, majd átölelem, és ezután a cs... csók?! Megcsókolt? Fülig elpirultam, és a párnába sülyesztettem az arcomat. Majd, miután befejeztem a kis lányos vergődést, elindultam enni a reggelimet. Ma óráim vannak és próbám.

Matthew szemszöge:

*9:10*

Itt állok már egy ideje Johnny szobája előtt, fel-le járok, mint egy örült. Úgy érzem, megörülök.

-Matt, ülj már le! - Nem lesz jobb, ha fel-le jársz! - szólt rám Luca, aki a széken ült. Leültem mellé. Nem volt kellemes arra ébredni reggel, hogy Johnny szíve leállt. Majd egyszer csak ki jött az orvos, rögtön mindketten felugrottunk.

-Hogy van a testvérem?

-Mit tudnak? Leállt a szíve, de sikeresen sikerült újraéleszteni, de ne reménykedjenek, mert már csak 2 hetet adunk neki, és utána lekapcsoljuk a gépekről!

Ott állok, lefagyva, nem tudok egy szót sem kiadni. Luca elsírta magát, próbáltam megnyugtatni. Majd még be kellett mennem köszönni Johnny-tól.

Ahogy beültem az autómba, mellém néztem, és a napló ott volt, ahol hagytam. Kezembe vettem, majd megint kinyitottam egy oldalt.

Mr.Seggfej testőröm!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن