20××.××.×5
Kedves napló!
Ma nyomozom egy drog összekötő után. Azt hiszem, jó úton járok. És ha sikerül, lehet, hogy megtalálom anyánk gyilkosát.
20××.××.24
Kedves napló!
Ma elkapta az összekötőt. Már csak meg kell keresnem, kitől jön az áru. Jó úton haladok, de apa felfüggesztette az ügyet, mert túl veszélyesnek tartja. De nem adom fel.
20××.××.×1
Kedves napló!
Egyedül, titokban kezdtem el nyomozni az ügyben. Senkinek sem árultam el, hogy mik a terveim. Jó úton járok.
20××.××.31
MEGVAN. Sikerült, de nem mondhatom el senkinek. Félek, megtalálnak. És szerintem megpróbálnak majd megölni.
20××.××.21
Michel Torres! Vigyázz vele, Matt, ha olvasod, ő az, aki valamit tervez, meg fog ölni. Tudom! De ha bekövetkezik, kapd el helyettem. Rajtad múlik minden. Tedd meg értem és anyánkért!
Ekkor hirtelen nyílt az autó ajtaja, és gyorsan összecsuktam a naplót, majd hátra dobtam.
-Szevasz pincsi cimbi, mi újság? Réges-régen beszéltünk! - Mosolygott rám Kay.
-Ennyire akarod, hogy megöljelek? - Pillantottam rá gyilkos tekintettel.
-Nyugi, csak vicceltem! - Emelte fel kezét védekezően.
-Amúgy meg mit keresel itt? - Tettem fel a kérdést.
-Ezt én is kérdezhetném! - Tette keresztbe kezét.
-Gondoltam, ha már úgyis erre járok, és találkoztunk, szólok.
-Miről? - Ráncoltam össze homlokomat, és úgy néztem rá.
-Fülest kaptunk, hogy ma este lecsap a tolvajunk!
-Jó, akkor most velem jössz! - Indítottam be az autót.
-Hova?
-Torres kisasszony után kell mennem!
-Ja, Torres hercegnőcske után.
-Fogd be!
Heidi szemszöge:
*12:30*
-Jó srácok, akkor nézzük is. - Jött fel a színpadra Aysa tanárnő.
-Egy klasszikus Hattyúk tavát választottam. - És úgy gondoltam, hogy a főszereplőnk Heidi Torres kisasszony lesz, helyettesítője pedig Kayla Havard lesz!
Amikor a tanárnő kiosztotta a szerepeket, elégedetten álltam, hogy engem választottak a főszerepre, bár ez Kayla-nak nem nagyon tetszett. Hirtelen megpillantottam a testőrömet, és a libabőr végigfutott rajtam.
-Johnny Harrison? Honnan ismeri a tanárnő? Honnan tudja a nevét?
-Talán ismernem kéne? - Nézett rá Johnny.
-Középiskolába egy osztályba jártunk, Aysa Woods! - Mutatkozott be a tanárnő.
-Á, az a szemüveges lány, akit annyit bántottak.
-Most, ha nem tudnám, hogy Matthew másik országban van már évek óta, azt hinném, ő vagyok! - Ráncolta homlokát össze és úgy nézte arcomat. John ideges? Mert az arca hirtelen rideggé vált.
-Bocsánat, elfelejtettem, hogy kényes téma. - Jelentette ki a tanárnő.
-Hagyjuk! - Torres kisasszony, ha nem zavar, kint várom a kocsinál!
-Rendben. - Mi volt ez? Nem láttam még ilyet őt. A barátja meg csak állt és nem tudta, mi van.
-Ha nem zavarok, akkor én szerintem itt maradok. - Ült le a barátja.
-Nem zavar. - Intett a tanárnő. Már nem tudtam odafigyelni, mert a gondolataim körülötte voltak.
Matthew szemszöge:
Nem igazán szeretek a múltról beszélni. Seggfej voltam régen, még jobban, mint most. Megígértem Johnny-nak, hogy mellette leszek, akármi történjen is, és cserben hagytam őt, mert magamat fontosabbnak tartottam, és nem vettem észre, hogy ő szenved. De nem értem, hogyan tud még mindig rám úgy felnézni. Nem voltam az a példaképnek való férfi.
-Hé, itt vagy? - Simogatta meg a fejem Heidi. Rögtön felkaptam rá a tekintetem.
-Véget? - Tettem fel a kérdést.
-Mára igen, szóval haza vigyen! - Tekintete lágy volt, nem olyan, mint eddig.
Amint hazaértünk, megállt az ajtó előtt, mielőtt bemennénk.
-Jól vagy? - Nem, nem, és nem, ezt mondanám szívemből.
-Ne foglalkozzon velem, kisasszony, menjen pihenni! - Nem bírtam megállni, muszáj voltam hozzáérni a hajához, és végig simítani. Mikor gyönyörű szemével a szemembe nézett, a szívem ki hagyott egy ütemet. Mintha a tengert nézném, olyan érzés.
-Pihenjen! - Arcához értem, ő pedig becsukta szemét. Nem léptem hozzá közel, mert elbizonytalanítanak a bizonyítékok. Mi van, ha tényleg az apja ölte meg anyánkat? Mit kéne tennem? Sosem voltam szerelmes. Ezért nem tudom, milyen az. De érzem. Kezdek szerelmes lenni ebbe a lányba.
Amikor beléptem a lakásba, az ajtó mentén lecsúsztam a földre. Mit kéne tennem? Mit tenne Johnny? Nem tudom, nem vagyok ő. Nem vagyok rendőr, csak egy bokszoló, nem több. Este előtt jobb, ha lezuhanyzom. Ma elkapjuk lehet, hogy a tolvajt. Félek, hogy az érzésem nem csal, és Heidi lesz a tolvaj. Na, akkor mit teszek? Még nem tudom, de jobb volna kitalálni.
Sajnálom, hogy ennyit kések a részekkel, de igérem probálok majd bele húzni!😅🥺🥰
BINABASA MO ANG
Mr.Seggfej testőröm!
RomanceMi történik akkor ha sors két különbözö embert hozössze? Fel borul a rend ami évekkel ez elött épült fel. Egybe nagy világi lány, és egy fiú aki más életét éli. Mi lenne ha ezt ketten összekeverednek? Tarts velünk és meg tudod! ❗Spoiler❗ -Azt hittem...