– Matthew tényleg nem várok... Néztem rá hirtelen, és nem tudtam befejezni a mondatom, mivel megláttam, hogy néz rám. Mosolygott! Szeméből szeretet áradt.
– Viccelsz velem? Ennél nincs csodásabb dolog! Felelősséget akarok vállalni! Szeretlek titeket mindhármatokat! – ereszkedett térdre előttem, majd kezét a hasamra helyezte. Éreztem, ahogy könnyeim lefolynak az arcomon.
– Annyira szeretlek téged, Matthew! – tettem kezem arra a kezére, amelyik a hasamon volt.
– Soha nem hagylak többet magadra! – puszilta meg arcomat. – És ezt megígérem, míg világ a világ, megvédelek titeket, és itt leszek! – nyúlt zsebébe, majd kivett egy gyémántgyűrűt.
– Heidi Torres, szeretlek téged, soha nem szerettem így egy nőt se! Nem akarom nélküled leélni az életem, ezért felteszem most neked a kérdést! Hozzám jössz feleségül?
– Igen! – zokogtam örömömben. Majd bal kezem felé nyújtottam, ő pedig ráhúzta a gyűrűt.
– Szeretlek! – helyeztem kezem tarkójához, majd haját simogattam.
– Szóval szeretsz? – vigyorodott el kacéran, majd közelebb hajolt hozzám.
– Seggfej! – suttogtam ajkaira. Ő pedig megcsókolt. Mindig érzelmesen csókolt meg. Éreztette, mennyire szeret. Mikor elváltunk egymástól, arra lettünk figyelmesek, hogy kint esik a hó.
– Nézd, Matt, esik! – álltam fel, majd az ablakhoz sétáltam. Csodás volt, ahogy a fehér hópihék potyognak az égből. Matthew mögém sétált, majd hátulról átölelte derekamat.
– Mi terved van, Matthew Harrison? – hátra sem kellett néznem, de láttam magam előtt sunyi mosolyát. Lassan elkezdte a nyakamat csókolgatni.
– Matthew! – szóltam rá.
– Ne csináld, na, olyan rég volt már, nem is emlékszem! És hiányoztál! – helyezte fejét vállamra. – És még korán van!
– Legyen. – sóhajtottam fel, majd hirtelen felkapott.
– Ígérem, jó leszek! – mosolyogva indult el a háló felé.
*11:13*
Mikor kinyitottam a szemem, Matthew már nem aludt mellettem. Lassan kelttem ki az ágyból, és elmentem zuhanyozni. Majd mikor felöltöztem valami laza otthoniba, kimentem a konyhába.
– Szép reggelt, drágám! – puszilta meg az arcom, mikor mellé álltam.
– Mi jót készítesz? – néztem, mit csinál.
– Palacsintát sütök! – felelte.
– Csak nem megtanultad, hogyan kell? – lepődtem meg.
– Muszáj volt, Chloe lerágta a fejem, hogy nem itthon eszünk, hanem minden reggel elviszem palacsintázni! – más szóval muszáj volt! – én csak hátratett kézzel bólogattam, elismerően, majd leültem a bárszékre.
– Reggeli után menjünk el Chloe-ért, hiányzik! – szólaltam meg, mikor lerakta elém a reggelit.
– Rendben. – Matthew kicsit furán viselkedett. Valamit titkol még? Vagy csak lehet megint túlgondolom?
Matthew szemszöge:
Miközben néztem, ahogy a szerelmem eszik, csak egy dolog járt a fejemben: hogy ki ne derüljön az igazság.
****
– Heidi soha nem tudhatja meg ezt! – néztem Mr. Torres-t semmit se kedvesen.
– Ne aggódj, fiam, ha rajtam múlik, nem fog! – szólalt meg Mrs. Torres.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mr.Seggfej testőröm!
RomanceMi történik akkor ha sors két különbözö embert hozössze? Fel borul a rend ami évekkel ez elött épült fel. Egybe nagy világi lány, és egy fiú aki más életét éli. Mi lenne ha ezt ketten összekeverednek? Tarts velünk és meg tudod! ❗Spoiler❗ -Azt hittem...