《13.fejezet》

645 19 3
                                    

Heidi szemszöge:

*8:03*

A tegnapi éjszaka kellemes volt, nem mondtuk ki egymásnak érzéseinket, de kimutattuk. Épp az ő pólójában, ami nagyon nagy volt rám, a nappaliban ültem és kávézgattam. Azon gondolkodtam, hogy szerethetem bele a világ legnagyobb seggfejébe. Hirtelen kinyílt a hálószoba ajtó, és ott állt egy álmos fejű Heidi, a haja összevissza. Csak egy pizsamánadrág volt rajta.

- Ha már ellopod a pólómat, maradhattál volna mellettem az ágyban! - mondta.

- Neked is jó reggelt! - mosolyogtam rá. Ő pedig leült mellém a kanapéra. Én pedig keresztbe tett lábbal ültem rajta.

- Add ide. - Kivettem a kezéből a kávét, de nem engedte. A poharam már üresen került vissza hozzám.

- Seggfej. - Tett keresztbe a kezemen. Erre ő elkapta a lábam, és úgy meghúzott, hogy az ölében kötöttem ki, majd átölelt.

- Mit csinálsz? - pirultam el.

- Szeretlek. - suttogta.

- Én is. - még halkabban válaszoltam.

- Nem hallottam, ismételd meg! - mosolygott.

- Nem. - pirultam el még jobban.

- Kérlek! - boci szemekkel nézett rám.

- Szeretlek. - takartam el az arcomat a kezemmel.

- Nem hallottam jól! - mondta.

- De, hogy nem te szemétláda! - ütöttem meg a mellkasát, majd elindultam a konyhába új kávéért.

- Ma nincs semmilyen programom, szóval elmehetnénk valahova együtt! - kiáltottam neki a konyhából. Majd hirtelen megjelent, átölelt és közölte velem, hogy van ötlete, mit csinálhatnánk.

- Nyugtasd már le magad, és menj öltözz, ez parancs! - toltam el magamtól.

- Jól van, kisasszony, ezt megjegyeztem! - mondta duzzogva, majd elment. Én csak mosolyogva ráztam a fejem.

*9:03*

Nehezen sikerült rángatnom magammal. Egy kávézóba mentünk, ahol lehet reggelizni is. A kávézó terasza pont a tengerre nézett. Reggeli után elmentünk sétálni a tengerpartra, kézen fogva, akár a filmekben.

- Johnny! - szóltam neki.

- Mond. - válaszolta.

- Mit jelent az oldaladon lévő tetoválás? - kérdeztem, miközben sétáltunk.

- Már azt hittem, megint az fogod kérdezni, hogy milyen lányok jönnek be. - mosolygott rám.

- Seggfej! - eresztem el a kezét, majd elkezdek gyorsabban lépni. Ő derekamnál fogva visszaránt, majd szorosan átölel.

- Az a jelentése, hogy élet. - mondja, majd bevet a vízbe.

- Hé! - felelem ki a partra, majd magamhoz húzom, és bevetem a vízbe. Sokat nevetünk, ilyen boldogságot még soha nem éreztem senkivel.

*21:44*

- Megyek lezuhanyozni! - állok fel, miután vége lett a filmnek, amit néztünk.

- Rendben. - mondja.

Matthew szemszöge:

Heidi, miközben lement zuhanyozni, én úgy döntöttem, telefonálok egyet. Fel kell hívjam Lucát. Mindig fel szokta venni a telefont, de most furcsa módon nem vette fel. Csak nincs semmi baj. A teraszon állok, és próbálom felhívni.

- Johnny, hol vagy? - hallom Heidit a hangját. Ezért bemegyek.

- Itt vagyok, nem hiányoztam? - ölelem át.

- Nem, nem hiányoltalak! - néz rám a gyönyörű kék szemeivel.

- Biztos? - kérdezem.

- Igen. - mosolyog. Ekkor lehajolok hozzá, és először csak egy puszit nyomok ajkaira.

- Még mindig biztos? - suttogok, majd megcsókolom. Felkapom őt, és visszavisszük a hálószobába, majd lefektetem az ágyra.

- Te, tényleg egy seggfej vagy! - mosolyog.

- Lehet, hogy az vagyok! - mondom. - De csak a tied! - csókolom meg hosszan és szenvedélyesen.

2019.08.24

*5:23*

Felriadok. Nem akarom felkelteni Heidi-t. Olyan békésen alszik. Kimegyek a konyhába, inni egy pohár vizet. Majd rápillantok a telefonomra. Legalább 30 nem fogadott hívás Luca részéről. Gyorsan visszahívom. Csak nincs baj! Vedd fel, gyere!

- Halló, történt valami?! - szólok bele, amikor felveszi. Zokog a telefonban, de nem szól bele.

- Johnny...! - alig bír beszélni.

- Mondj már valamit! - kérem.

- Johnny.........! - mondja.

- Mi van?! - esik ki a kezemből a telefon. Ez nem lehet! Nem! Elkezdek pakolni, de úgy, hogy Heidi ne kelljen felkelnie. Gyorsan az autóm felé veszem az irányt. Ez nem lehet! Ez nem történhet meg! - mondogatom magamban, majd elindulok gyorsan vissza Barcelonába.

Mr.Seggfej testőröm!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang