Mafia Moartă

360 17 3
                                    

Conduceam cu viteză spre...habar n-am unde.Mă hotărăsc până la urmă să mă cazez la un hotel,ca să nu o mai încurc pe Amy cu problemele mele.Nu acum când e cam topită după Niall.
Am oprit brusc maşina în faţa primului hotel şi observ că este destul de luxos.Poate nu mă interesează unde dorm la noapte,dar totuşi am pretenţia să fie curat,dacă este şi frumos e un bonus.
Mă dau jos din maşină ştergându-mi lacrimile.Sunt sigură că arăt ca naiba,dar atâta timp cât am un card de credit nu cred că mai contează.
Intru în recepţie şi observ lucrurile de bună calitate ce mă înconjoară.Înjur când observ mica coadă din faţa biroului,dar mă abţin să zic ceva mai tare şi mă pun şi eu în rând.
Când în sfârşit ajung şi eu la sfârşitul "minunatei" cozi.Îmi dreg uşor glasul şi mă adresez cu o voce usoară femeii din spatele blatului.
-Bună ziua,aş dori şi eu o cameră la cel mai înalt etaj!
-Îmi pare rau,dar toate camerele de la ultimul etaj sunt rezervate!spune după ce studiază cu atenţie ecranul calculatorului.
-Ei bine ai face bine dacă ai scrie că una e a mea!mârâi.Femeia îşi ridică revoltată faţa spre mine,dar când îmi vede expresia furioasă împreună cu banii ce îi strecor în faţa ei îşi închide gura şi scrie ceva la calculator.
-Vă rog să aşteptaţi o secundă!spune în timp ce se ridică.
Se îndreaptă spre panoul din spatele ei care mai are doar câteva chei în el.Alege una dintre ele şi se întoarce la mine întinzînd-mi-o.
I-o smulg din mână şi mă îndrept cu paşi apăsaţi spre lift.Astept să vina şi observ că e abia pe la etajul 10.Am ceva de aşteptat.
Scot telefonul din buzunar şi îl deblochez.Chiar în acel moment începe să vibreze şi numele lui Harry se conturează pe ecran.Fără să realizez apăs pe butonul verde şi îl duc la ureche.
-Oh Doamne,Andreea,ce mă bucur că ai răspuns,în sfârşit!am îngheţat la auzul oftatului lui uşurat.
Uşile liftului se deschid în faţa mea şi mă dezmeticesc intrând.Am realizat că încă am telefonul la ureche,iar Harry tot bolboroseste despre faptul că nu-i răspund la telefon.
-Ce vrei Harry!îl întreb rece ştiind că nu a sunat să-mi facă morală.S-a oprit brusc,ca mai apoi să înceapă să se bâlbâie.
-Uhm...eu...vroiam s..să ne î..întâlnim!!
-De ce aş vrea să mă întâlnesc cu tine?îl întreb dură şi ies din lift când ajung la ultimul etaj.Etajul cu camera mea.
-E..eu v...vroiam să îmi cer scuze ş..şi să putem vorbi!continuă timid.
-Nu ştiu ce să zic,Harry!ezit în timp ce mă chinui să deschid uşa camerei,cu geanta într-o mână şi telefonul în cealaltă.
-Te rog!se milogeşte.
Oftez când nu reuşesc să deschid uşa,dar şi pentru faptul că Harry nu se dă bătut.
Într-un final,mă enervez şi las geanta pe podea şi înfig cheia în broască.Zâmbesc fericită când uşa se deschide şi în faţa mea mi se înfăţişează holul.
-Harry,ai fost destul de clar când m-ai întrebat ce m-ai întrebat de parca aş fi orice parasută!
-Ştiu şi îmi pare extrem de rău,nici nu ştii cât de mult regret!!în voce i se poate simţi părerea de rău,dar n-am de gând să-l iert aşa uşor.M-a rănit si vreau să ştie asta ca să nu se mai repete,asta dacă vrea ceva serios cu mine.
-Nu,Harry.Nu pot să ne vedem!
-Dar de ce?Dacă e,pot veni eu la tine!insistă.
-Nu sunt acasă!oftez.
-Ooh!a fost tot ce a spus.
Nu acord prea multă atenţie la ce mă înconjoară şi mă îndrept direct spre pat aruncându-mi geanta pe unde apuc.
-Vorbim mâine, Harry!Tot ce vreau e să dorm,ok?
-Ok!oftează pentru a nu ştiu câta oară de când vorbim.
Închid telefonul şi mă arunc în pat obosită.Tot ce vreau e să dorm şi să uit măcar pentru câteva ore tot ce se intâmplă în viaţa mea.

Tresar speriată când ceva a început să vibreze lângă mine.Îmi frec ochii parcă mai obosită încercând să alung somnul.Realizez că zgomotul venea de la telefonul meu,iar cel ce mă deranjează e chiar Dracus.Oftez stresată şi decid să-i răspund.
-Pot să ştiu şi eu de ce nu eşti aici până acum?urlă nervos în telefon.
-Hoo nebunule,ce s-a întâmplat?
-Ce s-a întâmplat?pufneşte.S-a întâmplat să-ţi trimit trei mail-uri,doi oameni să te caute şi să te aducă la mine urgent şi patru mesaje pe telefon!
-Am avut cea mai proastă zii,nu întreba,nu sunt acasă şi am dormit până acum,deci nu am auzit telefonul!
-Vino cât de repede poti şi vorbim după!spune, de data asta, pe un ton mai calm.
-Ok!închid telefonul şi mă trântesc pe spate.
Ce naiba s-a întâmplat de Dracus e atât de disperat să ajung la sediu de mi-a trimis atâtea mesaje?Eh,mă duc şi o să aflu.
Mă ridic leneşă din pat şi parca acesta plânge după mine ca să mă întorc.Alung orice gând de a mă culca la loc şi mă indrept spre geantă.
Nu mi-am luat prea multe haine,dar aleg o pereche de pantaloni scurţi de blugi,o bluză neagră cu Bad Man şi un cardigean gri (*poza la media*).Mi-am mai luat şi un prosom şi am intrat în baie pentru un duş revigorant.
După ce termin mă îmbrac,îmi iau telefonul şi portofelul şi am coborat la recepţie ca să plătesc următoarele patru zile.Când am luat camera a uitat să mă întrebe cât stau şi să-mi ceară banii.
Rânjesc când observ că e alta în spatele blatului,să sperăm că e mai drăguţă şi nu mai trebuie să sperii pe nimeni.
Fata îmi zâmbeşte prietenos şi e chiar frumoasă.Are părul lung până la umeri,blond cu nişte bucle abia vizibile.Ochii de un albastru deschis sclipesc în lumină de la zâmbetul plin de veselie pe care mi-l aruncă.
Cobor privirea şi observ că este îmbrăcată în uniforma hotelului formată dintr-o fustă până la genunchi,neagră,o cămaşă foarte drăguţă alba şi cravată tot neagră.
Iar ecusonul îmi arată că o cheamă Larisa,frumos nume.
-Bună ziua,cu ce vă pot ajuta?întreabă politocos.
-Bună ziua,aş dori să achit în avans camera numărul 210!încerc să ascund cât sunt de încordată printr-un zâmbet.
-Sigur,pentru câte zile?
-Pentru următoarele cinci zile!zic întinzîndu-i cardul.Mai bine zic mai multe zile până îmi găsesc un apartament.
Mai notează ceva în calculator şi îmi spune că pentru următoarele cinci zile camera e numai a mea.Aşa că ies din hotel şi mă urc în maşină cu destinaţia clară:sediul.
__________
*la sediu*
-Unde dracu' ai fost Andeea?Te caut de nebun toată ziua,trimit trei oameni să te caute prin oraş sau la Amy şi tu?Tu stai fără nicio grijă,dormind,cine ştie unde!urlă dim nou la mine Dracus.Eu stau în biroul lui pe canapeaua de piele în timp ce el stă în picioare,în faţa mea.
-Scuze,ok?Am avut o zi grea!oftez încercând să mă scuz.
-Unde ai fost?întreabă calm,dar ştiu că înăuntrul lui fierbe.
-La un hotel!răspund rece,n-am chef acum să istorisesc ce mi s-a întâmplat azi.Însă răspunsul meu l-a enervat mai tare şi a explodat.
-La dracu' Andeea,urlă,Mafia Moartă e în oraş cu şeful lor si ţie îţi arde să ţi-o tragi prin hoteluri!asta a fost o lovitură prea dureroasă,aşa că m-am ridicat furioasă.
-Crezi că am fost acolo de plăcere,mârâi din ce în ce mai furioasă,acum sunt o curvă şi pentru tine?Credeam că mă cunoşti,dar se pare că m-am înşelat.Toţi sunteţi la fel,trageţi concluzii înainte să ştiţi toate detaliile!ultima parte o spun cu un ton mai jos şi plin de dezamăgire.
Expresia şocată şi un pic confuză a lui Dracus m-a îndemnat să continui.Aşa că am tras o gura sănătoasă de aer în piept şi am continuat.
-Am găsit-o pe mama în pat cu Joey McBarrey,singurul părinte pe care-l mai am era pe cale să se culce cu cel mai mare mafiot din lume.Am avut o ceartă monstru şi am plecat de-acasă doar cu o geantă cu câteva haine la un hotel.Obosită de tot ce mi se intâmplă am adormit şi apoi m-am trezit la apelul tău!spun cu lacrimi în ochi.
Închid ochii ca să mă calmez şi să nu încep să plâng.Simt două braţe puternice care se înfăşoară strâns în jurul meu,lăsându-mă să mă liniştesc la pieptul lui.Nu m-am mai putut abţine şi am lăsat un suspin să-mi scape alături de câteva lacrimi.
Am stat la pieptul lui Dracus şi m-am descărcat până telefonul lui a început să sune.S-a îndepărtat uşor de mine asigurându-se că m-am liniştit si îşi scoate iPhone-ul negru din buzunar răspunzînd.
A murmurat ceva nervos şi apoi a închis după ce i-a spus celui de la celălalt capăt să aştepte puţin.
Eu mă aşez la loc pe canapea şi îmi şterg rapid lacrimile adoptând rapid o expresie neutră,ca şi cum nimic nu s-a întâmplat.
-Acum,de ce m-ai căutat atât de disperat sau e doar prezenţa Mafiei Moarte împreună cu McBarrey?
-Nu e numai asta,bine asta e o parte semnificativă.Însă,vreau ca tu să-i urmăreşti şi să afli ce pun la cale...nu-l las să termine că mă ridic în picioare aproband,nu e prima oară când fac asta.
-Dar nu o vei face singură!mi-o taie lăsându-mă mută şi aşezându-mă la loc.
Îşi scoate telefonul şi trimite un mesaj rapid.Îl pune pe masă şi se aşează în spatele biroului din lemn masiv.
-Cu cine?mârâi.
Dracus nu mai spune nimic,doar îmi arată uşa.În momentul în care m-am întors spre ea,nişte cârlionţi îşi fac apariţia şi eu îngheţ.
-Nu!mă ridic nervoasă când Harry a intrat complet în cameră cu o privire plină de regret îndreptată spre mine.
-Oooh ba da!mă contrazise Dracus rânjind.Mă mai uit o dată nervoasă la Harry si mă enervez şi mai rău.
-Nu,nu şi iar nu.Eu nu fac nicio misiune cu ăsta! spun dezgustată,iar în ochii lui Harry apare o licărire de tristeţe.
-Ba da faci,e mult prea periculos să o faci singură,iar Styles e cel mai în măsură să te ajute!tună Dracus la mine.
Îmi clatin capul şi-mi recuperez în viteză geanta.Pornesc cu paşi apăsaţi spre ieşire şi le mai arunc o privire pierdută înainte să ies pe uşă.N-am chef să-i explic lui Dracus de ce nu vreau să fac misiunea cu Harry.Sunt sigură că dacă îi spun ce mi-a făcut îl rupe în bătaie.
-Andreea,Andreea stai!vocea lui Harry mă strigă disperat.
Măresc pasul deoarece nu vreau să-l aud cum vine cu scuzele lui idioate,dar el are alte planuri.Îmi simt încheietura prinsă de o mână puternică,exact ca în prima lui zi de şcoală.
-Ce dracu' mai vrei!mă întorc nervoasă,dar simt cum mă înmoi când îi văd ochii trişti.
-Vreau doar să vorbim!şopteşte.Oh Doamne,vocea aia atât de răguşită şi joasă acum plină de tristeţe şi vinovăţie.
La vederea fetei lui triste acompaniată de vocea lui care exprimă atât tristeţe cât şi vinovăţie mă fac să aprob şi să-l urmez afară din sediu.Nici nu am realizat că toată lumea se holba la noi.
M-am sprijinit de perete cu mâinile în sân aşteptând să zică ceva.Însă el nu spunea nimic,doar stătea în faţa mea cu privirea în pământ şi jucându-se cu degetele.
-Ai de gând să spui ceva?N-am tot timpul din lume,să ştii!la auzul tonului meu dur îşi ridică rapid capul şi mă priveşte pătrunzător în ochi.
-Îmi pare rău!e tot ce spune,iar eu pufnesc.
-Asta mi-am dat seama de când m-ai sunat,altceva?
-Da,vreau să-ţi explic ce s-a intâmplat şi de ce am spus asemenea prostii!mă roagă.
-Ascult!continui să-i vorbesc distant şi observ că începe să se enerveze din cauza.
-Bun,oftează în încercarea de a se calma,când te-am văzut cu Zayn râzând şi vorbind am simţit ceva în interiorul meu ce nu-mi dadea pace.Apoi voi aţi spus că veniţi de la baie şi am simţit cum tot cerul îmi pică în cap.Eu cu o seară înainte îţi spusesem că te plac şi vreau să am o relaţie cu tine,un lucru ciudat la mine.Eu întotdeauna am preferat să fiu direct în pat,dacă înţelegi ce vreau să spun,fără relaţii,fără sentimente.Şi după ce am făcut asta apari tu zâmbind larg lângă Zayn şi îmi spuneţi că veniţi de la baie,ce concluzii pot trage eu din asta,hm?Eram nervos,nu eram mega nervos şi am intrat peste tine în sală şi de-aici...nu a mai apucat să termine că s-a auzit o bubuitură specifică armelor.
Am sărit imediat şi mi-am scos pistolul de la spate,la fel a făcut şi Harry.Ne-am uitat câteva secunde unul la altul şi am pornit uşor pe lângă zid spre intrarea în clădire.
-La dracu-îl aud pe Harry înjurînd-Mafia Moartă,stai în spatele meu!continuă în timp ce-şi încarcă arma şi iese din ascunzatoare începând să tragă.
S-o crezi tu,mi-am zis în gând şi am ieşit şi eu făcând ca el şi trăgând în toate părţile,dar încercam să ţintesc doar părţile neletale.N-am omorât încă pe nimeni şi nu am de gând să o fac prea curând.
Harry mi-a aruncat o privire în semn de exasperare şi dezaprobare,însă a continuat să traga chiar şi atunci cand a început să vorbească.
-Tu nu ştii ce e aia stai in spatele meu!ţipă.Rânjesc şi clatin din cap în semn că nu.
Am alergat în spatele lui şi m-am lipit de el pentru a ne acoperi spatele unul altuia.Eram doar noi înconjuraţi de oamenii Mafiei Moarte,ce naiba fac toţi din sediu?Stau şi urmăresc show-ul?
Am văzut cu coada ochiului cum unul îşi îndreaptă arma spre Harry.Nu ştiu ce m-a apucat dar m-am dezlipit rapid de el aruncându-mă in faţa lui şi aşa glonţul nu a ajuns al el,ci în umărul meu.
-Andreea,nu!urlă Harry
Am icnit puternic abţinându-mă să urlu de durere.Simţeam cum sângele curgea puternic în jos pe mână,iar durerea devenea din ce în ce mai rea.N-am vrut să mă dau în lături şi am continuat să trag.
Uşa sediului s-a deschis larg şi vârful unei mitraliere s-a ivit şi a început să tragă în inamici.O ameţeala m-a cuprins din cauza pierderii semnificative de sange,dar am încercat să nu arăt.
În câteva minute toţi oamenii din Mafia Moartă au fost doborâţi,acum zăcând într-o baltă de sânge pe ciment.
O linişte apăsătoare s-a lăsat prin împrejurări,mult prea apăsătoare.
Ameţeala a devenit mai puternică şi a trebuit să mă sprijin de Harry ca să nu fac şi eu cunoştinţă cu cimentul.
-Andeea,eşti bine?mănîntreabă Harry îngrijorat.Dau din cap afirmativ,deşi simt că din clipă în clipă îmi voi pierde cunoştinţa.
-Nu,nu esti!constată când vede siroaiele de sânge care îmi curg pe braţ.
Îşi încolăcit rapid mâinile în jurul picioarelor mele şi m-a ridicat în stil mireasă când a văzut că nu prea mă mai pot ţine pe picioare.
-Rezistă,Andreea,te rog!suspină disperat.Încerc să-mi ţin ochii deschişi,dar mi-e prea somn.
-De ce ai făcut asta?De ce te-ai
aruncat în faţa glonţului!mă întreabă.
-Nu ştiu,sincer.Doar nu am vrut ca acel glonţ să ajungă la tine!am spus cu greu.
A oftat în timp ce mă aseza într-o maşină neagră.Cred că a lui,dar sunt prea ameţită să-mi dau seama.L-am vazut în ceaţă cum aleargă prin faţa maşinii şi aruncându-se pe scaunul şoferului.
-Andreea,rămâi trează,ok?mă întreabă.Aprob din cap,dar ametesc mai mult.
-Unde mergem?şoptesc în dorinţa de a-mi distrage atenţia de la ameţeală şi de la durerea care parcă devenea mai puternică.
-La spital!spune scurt.
Ochii îmi devin din ce în ce mai grei,iar lupta contra ameţelii devine mult prea obositoare.
-Andreea,nu.Să nu îndrăzneşti să te dai bătută!îl aud prin ceaţă pe Harry.
-N...nu mai pot,e prea greu!reuşesc să spun înainte ca negrul să mă cuprindă cu totul.

*Din perspectiva Harry*

-Andreea,Andreea răspunde-mi!urlu disperat.
Măresc viteza până ajung aproape de 300 km/h,dar parcă mai sunt ore până la spital.
Îi prind mâna micuţă în a mea şi e atât rece încât mă panichez mult mai tare şi i-o strâng.
-Rezistă,Andreea,te rog!şoptesc cu lacrimi în ochi în timp ce parchez neglijent maşina în parcarea spitalului.
Sar din maşină şi o iau în braţe pe fata ce s-a aruncat în faţa glonţului pentru mine,chiar şi după prostia pe care am făcut-o.
-Ajutor,iubita mea a fost împuşcată!zbier prin spital.
În câteva secunde văd o asistentă cu o targă care vine spre mine.O aşez uşor pe suprafaţa dură a patului mobil şi îmi lipesc buzele de fruntea rece a Andreei.
-Fă-te bine,ok?îi şoptesc înainte ca asistenta să o ia de lângă mine şi să intre cu ea într-un salon.
Mă prăbuşesc pe primul scaun şi îmi iau capul în mâini.Nu ştiu ce e cu mine şi cu sensibilitatea asta.Nu ştiu ce mi-a făcut fata asta,dar mi-a intrat pe sub piele.
Prima dată a fost doar o provocare,dar uşor treaba a devenit din ce în ce mai serioasă.Mi-e frică,să fiu sincer.Mi-e că dacă încep să simt ceva mai serios o s-o rănesc şi aşa ajung şi eu rănit.
Plus că mai e şi celălalt lucru care nu-mi permite să pun sentimente în joc.Nu sunt sigur,dar dacă Andreea află sunt sigur că nu ar mai vrea să aibă de-a face cu mine.Eventual,doar să mă omoare.
Simt cum îmi vibrează telefonul în buzunar şi îi răspund lui Dracus.
-Unde naiba aţi dispărut?urlă în telefon.
-Suntem la spital!suspin lăsându-l mut pentru câteva secunde.
-Andreea e bine?mă întreabă de data asta îngrijorat.
-A fost împuşcată în umăr în timpul ambuscadei şi a pierdut mult sânge,acum e în operaţie!îi explic cu un glas scăzut.
-Nenorociţii din Mafia Moartă!mârâie.
-De unde până unde cu atacul ăsta?întreb confuz.
-Un mesaj,un atac întreg pentru un simplu mesaj!mârâie din ce în ce mai nervos.
-Bine,vom clarifica toate astea mâine!îi închid rapid când văd un doctor ieşind din salonul Andreei.
Mă ridic atât de repede încât dobor scaunul atrăgîndu-i atenţia doctorului.
-Cum e?
-Înainte trebuie să ştiu ce legătură aveţi cu domnişoara!mi se adresează politocos.
-Pentru numele lui Dumnezeu,sunt iubitul ei.Acum
spune-mi cum e? ţip la el.
-Domnişoara..
-Styles,îl completez.Nu ştiu ce mi-a venit,dar îmi place cum sună; Andreea Styles..
-Deci,domnişoara Styles a pierdut destul de mult sange,iar faptul că nu a mai mâncat de două zile nu a prea ajutat-o.În orice caz,noi facem tot posibilul să o stabilizăm!spune,ca mai apoi să se îndepărteze.
Mă aşez din nou acum mai mult şocat.Cum adică nu a mai mâncat de două zile?Fata asta nu e sănătoasă la cap?De ce naiba nu a mâncat?Sper că nu are nu ştiu ce fix cum că e prea grasă ,că jur că o bat!
Dar apoi altă chestie îmi atrage atenţia.Doctorul a zis că fac tot posibilul să o stabilizeze.Adică...dacă nu reuşesc o să...Doamne nu.Nici nu mă pot gândi la aşa ceva.Da' să se şi intâmple?
O asistentă iese din acelaşi salon ca si doctorul cu nişte haine în mână.Observ bluza cu SuperMan pe care a purtat-o Andreea azi.Alea cred că sunt hainele ei.
-Bună ziua,acestea sunt lucrurile domnişoarei Styles!îmi confirmă.I le iau rapid din mână şi observ că deasupra se afla telefonul ei care suna încontinuu.Îl ridic şi pe ecran mi se înfăţişează numele lui Amy.
-Hey Andreea!se aude vocea veselă a prietenei lui Andreea.
-Uhmm,nu e Andreea!
-Harry?Ce cauta telefonul Andreei la tine?îi puteam citi cu uşurinţă stupefierea din voce.
-Uhmm,păi ştii...ezit.
-Harry,unde e Andreea?spune acum îngrijorată,dar şi cu un strop de duritate.
-E la spital!oftez într-un sfârşit.
-Ce?Ajung imediat!
Imediat a închis telefonul şi l-am băgat în buzunarul blugilor.Acum tot ce-mi mai rămâne de făcut e să aştept.
Din fericire,nu a trebuit să aştept prea mult deoarece după câteva minute ce au părut ore a ieşit un doctor cu o fisa în mână.
Mă ridic de pe scaunul incomod când ajunge în dreptul meu.
-Dumneavoastră sunteţi cu domnişoara Styles?mă întreabă,iar eu aprob.
-Domnişoara Styles a trecut cu bine peste operaţie,continuă,dar a pierdut foarte mult sange şi s-ar putea să mai dureze până se trezeşte.
-Pot să intru să o văd?
-Sigur.
Nu mai zic nimic şi intru în salonul Andreei.

________
Mă chinui să pun capitolul ăsta de 2 săptămâni,dar tot timpul apare ceva ce mă împiedică să-l postez.
Am văzut că nu prea aţi comentat la capitolul trecut,însă sper că va plăcut şi că o să vă placă şi acest capitol.
Next-ul o să încerc să-l pun mai devreme.
#Pup:*:*
P.S.Melodia de la media m-a inspirat şi se cam şi potriveşte cu capitolul.

The Game ||Harry Styles||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum