Wtf??

339 11 1
                                    

A doua zi mi-au dat drumul cu o scutire de două săptămâni de şcoală şi o recomandare să mănânc şi să nu ridic greutăţi cu mâna dreaptă.

Harry şi cu Amy nici nu au vrut să audă să stau la hotel şi s-au certat aproape o oră ca să decidă la cine să stau.Aparent şi Amy ştie de chestiunea cu mama şi îmi da completă dreptate ca să fiu supărată.

M-am dat jos din masina si am intrat la Harry în apartament.Dap,el a câştigat.Dar cu condiţia ca Amy să vină sa ne viziteze zilnic."Ca sa ma asigur ca sunteti cuminti"cum a zis ea.

-Dacă vrei,te poti duce în camera mea că să te instalezi.Momentan e singura cameră care poate fi locuibilă.Camera de oaspeţi trebuie curăţată.Până atunci,eu pregătesc ceva de mâncare,ok?
-Ok!

Intru în cameră şi îmi arunc geanta pe primul scaun.Geamantanul e în maşină la Harry,asta dacă nu l-a adus el în casă.

Mă îndrept spre baie,dar ceva îmi atrage atenţia.Tabloul de deasupra biroului,cel cu Harry şi blonda ce arată ca o zeiţă.

Îngheţ pentru câteva secunde în faţa tabloului şi mă gândesc cum ar fi să ma aflu eu în locul acelei fete.Nu ştiu ce e cu mine,dar cred că încep să simt ceva pentru Harry şi nu e bine.

-Andreea,e gata masa!strigă Harry la mine.Shit,nici măcar n-am apucat să fac un duş.

Oftez şi las prosopul pe pat înainte să merg la masă.În bucatărie Harry tocmai aşezase pe masă farfuriile cu cartofi prăjiţi şi piept de pui la grătar,în mijloc fiind aşezat un bol mare cu salată de roşii.

Ochii mi se măresc la vederea cantităţii de mâncare şi exact când vreau să protestez Harry parcă îmi citeşte gândurile şi spune dur.

-Nici nu mă gândesc să nu mănânci tot ce e acolo!

-Ce?Tu vrei să mă fac cât o balenă?protestez,iar Harry râde.

-Nu,nu plănuiesc asta.Dar tot nu scapi fară să goleşti farfuria!mârâi ştiind că nu am nicio şansă cu el,aşa că mă aşez la masă.

Am înşfăcat furioasă furculiţa şi o înfig într-un cartof.Harry se aşează zâmbind în faţa mea şi eu îi scot limba ofticiată.Lucru ce îi provoacă un râs isteric.Din ce în ce mai furioasă arunc un cartof pai în el.

-Eşti aşa un copil!râde el.

-Ds,da,ce să zic!mormăi şi continui să mănânc.

Harry a continuat să mă enerveze cu glumele lui proaste cu "cioc cioc".La un moment dat nu ma pot abţine şi încep să rad la cât de tâmpite pot fi glumele lui,iar pe fata lui Harry apare un zâmbet larg.

-Hey,ce e aşa de amuzant?intră Amy în bucatărie,iar eu mă uit uimită la ea.

-Tu cum naiba ai intrat?Amy începe să radă.

-Doar nu crezi că l-am lăsat pe Harry să castige aşa uşor.Am fost de-acord să stai cu el doar cu condiţia de a deţine o cheie a apartamentului şi să pot veni când vreau eu!îmi explică cu o expresie superioară.Eu rămânând cu gura căscată şi holbandu-mă ori la ea ori la Harry.Însă el îmi aruncă o privire nevinovată şi îşi ridică mâinile în dreptul umerilor.

-Ce?Eu voiam neapărat să stai la mine ca să te pot proteja de Mafia Moartă,iar doamna de aici este extrem de încăpăţînată!râd de faţa lui exasperată,dar dau din cap înţelegătoare.

-Ştiu cum e!oftez.

-Hey!spune Amy ofensată în timp ce se aruncă pe scaunul de lângă mine.

Începem să râdem amândoi,iar Harry se ridică ca să pună vasele în chiuvetă şi să el spele.

-Deci,ce facem azi?întreabă Amy.

The Game ||Harry Styles||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum