Eşti drogată?

579 30 7
                                    

Am intrat in clasă şi m-am aşezat in prima bancă.Ieri,după ce am ieşit de la Harry din maşină ca un uragan,a tot incercat să mă sune(nu ştiu de unde are numărul meu)şi i-am spus că am nevoie de puţin timp sa mă linistesc şi,din fericire,a mers.

-Mica târfă a venit la şcoală?

-Ce vrei Eric?il intreb eu pe fostul meu iubit.Da spun fostul pentru că l-am prins in pat cu alta şi tot el imi spune mie "târfă",ironic nu?

-Vroiam să văd ce faci!Şi prin asta mă refer că vei merge cu mine undeva,acum!îmi spune dur.

-Stai să mă gandesc,nu!îi raspund rece.

-Oh,ba da vii!şi cu asta mă apucă brutal de braţ si mă scoate cu forţa pe uşă.

Mă lipeşte brutal de perete,iar eu scancesc din cauza impactului.Se repede la buzele mele, dar imi intorc capul instant.

-Ce vrei,nu ţi-au ajuns curvele din tot liceul?îl intreb cu scârbă.

-Nup,mai vreau să adaug una pe lista mea!

Continuă să mă ţină ţintuita de perete si deja incep să zbat in încercarea de a evada,dar fără succes.

-Calmează-te iubire,o să-ţi placă!

Am vrut să tip,dar şi-a dat seama dinainte şi mi-a pus mâna la gură.

-Nîţ,proastă idee!

Dintr-o dată toată greutatea de pe mine dispare şi-l văd pe nenorocit aruncat cât colo de Harry.Pentru prima dată,ma bucur să-l vad.

Creţu' începe să-l ia la pumni pe Eric de nici măcar nu se mai poate mişca.

-Harry.Harry,opreşte-te!tip agitată.Il omori,pentru numele lui Dumnezeu!

Brusc,se opreşte şi se întoarce spre mine,parcă abia acum îmi sesizează prezenţa.

-Eşti bine?Ţi-a făcut ceva?mă intreabă îngrijorat.

Dau din cap negativ,iar el vine şi ma prinde într-o îmbrăţişare de urs.Buimacă,îi răspund la îmbrăţişare şi mă afund in braţele lui,care imi ofera siguranţă.

Ne-am despărţit din îmbrăţişare,iar el mă ia de mâna.

-Eşti în stare sa mai stai la ore?mă intreabă blând.

Dau din cap afirmativ si intrăm in clasă încă cu mâinile împreunate.Dar mi-o desprind pe a mea când ajungem in dreptul băncii in care stă Amy.Mă uit la el rugător,iar el înţelege ce vreau aşa ca se duce in spate,lângă prietenii săi.

-De ce ai intrat in clasă cu Styles de mână?mă intreabă şocată.

-Îţi explic după oră!îi spun deoarece exact în momentul ăla profu' intrase in clasă.

Toată ora de istorie am fost cu gândul aiurea.Neputând să mă concentrez asupra lecţiei am inceput să desenez ceva pe o foaie albă.Am obiceiul ăsta atunci cand sunt stresata,iar Amy ştie asta deoarece nu m-a deranjat,deşi îmi mai arunca priviri îngrijorate.

Ceea ce a ieşit la sfârşit m-a lăsat fără cuvinte.Pe foaie era desenat fără cusur chipul lui Harry.Era desenat din profil si parcă era un zeu.Nu.Ce tot spun eu aici,eu trebuie să-l urăsc.Era să mă violeze o dată şi să mă omoare altă dată.Da,dar m-a salvat de Eric şi ieri mi-a făcut de mâncare.

Sunt atât de confuză si dezorientată încât nu mi-am dat seama când s-a terminat ora.Amy m-a luat de mână şi m-a târât ,de-a dreptul, până afară.

-Scuipă tot!îmi ordonă.

Râd uşor şi incep să-i povestesc tot.Rămâne mască în faţa comportamentului deloc rău al lui Harry.

-El chiar a făcut toate astea?mă intreabă pentru a mia oară.

-De câte ori trebuie să-ţi zic,da!îi raspund puţin iritată.De câte ori va fi nevoie să-ţi spun ca să mă crezi?

-Poate nu e atât de rău pe cât credeam!afirmă prietena mea.

Eram la o masă din cantină şi continuam să vorbesc cu Amy,când pe uşa cantinei îşi fac apariţia cei 5 băieţii,in frunte cu Harry,impreuna cu alte 4 fete.Care,să fiu sinceră,arătau trăsnet.Erau înalte,suple la mijloc,cu niste picioare lungi şi subţiri,demne de un fotomodel.

S-au asezat la o masă liberă,o blondă tunată aşezându-se lângă Harry.Ce dracu' caută acolo.Dar ce mă interesează?Nu trebuie să mă intereseze ce face Harry sau lângă cine se aşează.

Totuşi,simt ceva in interiorul meu care nu-mi dă pace.Sunt geloasă?Nu,nu se poate.De ce aş fi geloasă pe el?

-Ok,îmi retrag cuvintele în legătură cu un Harry nu chiar atât de rău!spune Amy cu privirea spre masa celor 9 fantastici.

Îmi intorc şi eu privirea şi îi văd pe Harry şi blonda aia bagandu-şi limba unul altuia in gât.

-Yuh,ce scarbos,putem să plecăm?Mi s-a tăiat pofta de mâncare!o întreb eu calmă,deşi pe interior fierb si nu ştiu de ce.

-Faci cum vrei,dar eu mai stau.Încă mi-e foame!râd forţat la afirmaţia ei şi mă ridic de la masă.

-Ne vedem la oră!

Cu astea mă indrept spre ieşirea din cantină,dar,spre nenorocul meu,am trecut pe lângă masa lui Harry,iar el mi-a prins încheietura mâinii şi mi-a şoptit:"După ore,in spatele scolii,nu întârzia!".Şi cu asta s-a intors la discuţia pe care o avea cu băiatul de lângă el.

Am ieşit in curte,unde m-am aşezat la umbra stejarului,care îmi oferă un mic spatiu de intimitate.N-am chef să merg la următoarea oră, aşa că-i trimit lui Amy un mesaj prin care o rog să inventeze o scuză.

Am inceput să mă gandesc la toate,mai ales al ce mi-a zis înainte să ies din cantină.Ce o mai vrea?

Îmi aduc aminte de tata,de bunica şi simt cum lacrimile îmi înţeapă ochii.Apoi se mai adaugă stresul lui Harry şi faptul că mama iar a făcut o prostie de s-a îmbătat.Simt că nu mai am aer şi risc să am o cădere nervoasă,dacă nu mă calmez.

Scot pastilele din geantă şi scot câteva din pliculet.Ştiu că nu-i bine că mă droghez,dar uneori simt nevoia de a mă elibera.

*Din perspectiva lui Harry*

O aştept pe Andreea de zece minute şi ea tot nu apare.Ce naiba ii ia atâta?

Am chemat-o pentru a-mi da o explicaţie.Vreau să ştiu de ce a plecat ieri aşa din maşină cand am sarutat-o.E ceva la fata asta care îmi place.O fi faptul că se lasă mai greu?Da,asta trebuie să fie.Nu vreau să ma indragostesc ca să am iar inima franta.

Revenind,iată că vine şi întârziata.

-Ce naiba ţi-a luat...

Rămân cu vorbele in gură atunci cand o văd in ce stare e.Are ochii roşii ca şi cum ar fi plâns ore întregi,hainele şifonate şi părul parcă e un cuib de păsări.Dar ce mă şochează cel mai tare sunt pupilele dilatate.Andreea se droghează?

-Oh,hey Harry!bălmăjeşte ea.

-Andreea,te-ai drogat?o intreb direct şi calm,deşi se vede clar că da,sunt curios de ce.

-Poate da, poate nu!imi răspunde ranjind.

Clar e drogată.Ea n-ar rânji aşa la mine nici plătită.

-Hai!o iau de mâna ca să mergem spre maşina mea.

-Nu merg nicăieri cu tine!ripostează ea.

-Ba da,vi!

-Ba nu!

-Ba da!

-Ba nuuuu!lungeste "u" pentru a-mi da de "înţeles".

Oftez exasperat şi o prind de mijloc ridicand-o pe umărul meu,ca să mă pot indrepta spre maşina.

-Lasă-mă jos,idiotule!protestează ea şi începe să se zbată ,dar nu o bag in seamă asezand-o pe scaunul pasagerului si fixandu-i centura.
__________
*Scuzaţi greşelile.Sper să vă placă şi astept păreri.

Va pup!!

The Game ||Harry Styles||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum