Panică...

678 42 7
                                    

M-am intors nervoasa ca sa dau cu ochii de un piept tare acoperit de o bluza alba...

-Ce vr...!Dar cuvintele imi raman in gat atunci cand ridic ochii si dau de smaraldele lui Harry.

-Calm papusa,nu-ti fac nimic,inca.Doar vroiam sa iti spun ca, desi m-am oprit ieri pot oricand sa continui,asa ca ai grija!imi spune ranjind.

Am îngheţat şocată.A trecut pe langa mine razand de reactia mea.Dar pe bune acum,cum ai reactiona daca cineva te avertizeaza ca ar putea sa te violeze in orice moment.Am incercat sa imi revin ,dar cuvintele lui îmi tot zboară prin minte.

-Hai,ce stai?in fata mea apare Amy cu un zambet larg pe fata,dar cand imi vede fata socata ii dispare inlocuita de o fata ingrijorata.Esti ok?

Nu,nu sunt bine,dar nu vreau să o îngrijorez.Aşa că dau afirmativ din cap si pornim împreună spre cantina.

-Banuiesc ca nu mai vrei sa le prezentam noilor bunaciuni imprejurimile!

-Bănuieşti bine.Nu vreau sa am de-a face cu Harry in afara scolii,e destul ca se afla in acelasi liceu cu mine,dar dacă vrei...lungesc ultimul cuvânt aşteptându-i răspunsul cu buza prinsă strâns între dinţi.
    -Nu,nu.Lasă că are balta peşte!a râs molipsindu-mă şi pe mine.

"Andreea Soran este invitata in biroul directorului"

Vocea secretarei se aude in boxele atasate pe peretii holului,iar râsul mi-a pierit.

-Ce ai mai facut?ma intreaba Amy exasperata.

-Nimic,de data asta!ultima parte am zis-o mai incet,incat sa nu ma auda.

Ma despart de Amy indreptandu-ma spre biroul directorului.

*Din perspectiva lui Amy*

Off,iar a facut fata asta ceva,dar nu vrea să-mi spună.În fiecare saptamana face alta prostie din cauza careia ajunge la director.Sper ca de data asta nu e nimic grav.

Ma asez la o masa pentru a o astepta sa vina ca sa mancam impreuna,ca de obicei.Imi scot telefonul si incep sa ma joc pe el.Stau cat stau si observ ca Andreea tot nu vine,grijile punand stapanire pe mine.

Ma ridic si ma indrept spre baie pentru a-mi retusa machiajul si parul.Intru in baie si o vad pe Andreea sprijinita de chiuveta cu fata in palme si plangand cu putere.

-Hei,ce ai patit?o intreb,in tonul meu citindu-se cu uşurinţă ingrijorarea.

Isi ridica capul pentru a se uita la mine,iar eu raman cu gura cascata in fata imaginii din fata mea.Era alba ca o stafie la fata,ochii erau rosii ca si cum ar fi plans cu lacrimi de sange,corpul ei firav tremura din toate încheieturile.Fara sa mai pun alte intrebari,deoarece o vad ca este distrusa si nu ar putea vorbii in acest moment,ma duc si o îmbrăţişez.

-Shhhh,totul o sa fie bine!incerc sa o calmez in timp ce ea plange pe umarul meu.

*Din perspectiva lui Andreea*

Stateam acolo si plangeam fara sa ma pot abtine.Cand am ajuns eu aşa slabă?Dar directoarea mi-a dat cea mai rea veste pe care o puteam primii în acest moment.De azi inainte eu si cu Amy trebuie sa stam cu noii baieti pentru a-i conduce in clase"pana le invata".Cu greu,i-am spus prietenei mele vestea care m-a adus in starea asta.

-Cum?Nu,nu se poate,nu a putut gasi pe altcineva?

Lacrimile imi curg in continuare pe obraji,groaza fiind prezenta in corpul meu.

-T...tu i...ti dai seama c...ce poate s...sa imi faca daca merge c...cu mine u...undeva?o intreb balbaindu-ma.

-Gata,totul o sa fie bine!incearca sa ma liniştească.

*Din perspectiva lui Amy*

Incercam sa o linistesc,dar nu prea reuseam,deoarece nici eu nu eram mai calma.Cine stie ce ii poate face obsedatul ala.Dar o ştiu o fată ce nu se dă bătută aşa uşor,găseşte ea o soluţie.

Am simtit-o cum isi lasa greutatea din ce in ce mai mult pe mine,pierzandu-si cunostinta.M-am panicat si am inceput să o strig în timp ce am lasat-o usor jos pentru a-mi scoate telefonul si a suna la urgenţe.Era foarte palida la fata si respira din ce in ce mai greu.Unde mama dracu' este ambulanta aia tampita.

Am iesit pe hol unde am dat peste unul dintre cei 5 sexosi.Am alergat spre el si l-am rugat sa ma ajute.

-Ma poti ajuta,te rog,sa o duc pe Andreea in parcare?A lesinat si ambulanţa e pe drum!

-Sigur,unde e?

Ii arat baia,iar acesta intra si o ia pe Andreea in stilul miresei si se indreapta spre iesirea din scoala.

-Trebuie sa ne grabim,nu mai respiră!

Cand l-am auzit am simtit cum imi cade cerul in cap.Am ajuns intr-un sfârşit unde se afla ambulanta cu o targa pregatita pentru prietena mea.

-Vreţi sa mergeţi si dumneavoastra?ma intreaba o asistentă.

Dau afirmativ din cap si ma urc langa surioara mea.Doi doctori incercau sa o resurciteze(*sper ca asa se scrie*).Pieptul Andreei s-a ridicat brusc urmat ca un aparat sa scoata un sunet ascuţit.

-O pierdem!a strigat un doctor.

I-a injectat ceva in mana si apoi au dat-o jos din masina intrand in spital.Am coborât si eu si m-am aşezat pe un scaun din fata salonului in care au intrat doctorii cu targa Andreei,dupa ce am anunţat-o pe mama ei, care a zis ca ajunge imediat...

*Scuze ca am postat asa târziu,dar nu am avut timp de nici un fel.Ştiţi si voi:teze,lucrări.

   Gata cu scuzele si sper sa va placa si acest capitol,astept păreri.Si am o intrebare:Ce credeţi ca se va intampla cu Andreea??

The Game ||Harry Styles||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum