În faţa mea era un hol plin cu haine atât de bărbat cât şi de femeie.Am văzut o vază spartă şi o oglindă care cu greu se mai ţine într-un cui.L-am văzut cu coada ochiului pe Harry cum îşi scoate pistolul de la spate aşa că-l scot şi eu.Se pare că nu arată cu adevărat aşa apartamentul lui.
Se uită câteva secunde la mine şi la pistolul din mâna mea,apoi intră primul înăuntru.Dispare în sufragerie şi intru după el,aici nimic nu e la nelalocul lui.Aud zgomote din unul dintre dormitoare aşa că îi fac semn lui Harry şi mă îndrept spre uşă.Imi ridic piciorul şi împing puternic în uşă, doborând-o cu pistolul îndreptat spre cei din interiorul camerei.
Rămân proastă în prag cand îl văd pe unul dintre prietenii lui Harry călare pe o roşcată.Creţul intră şi el în cameră după mine şi rămâne mască când vede ce se întâmplă în camera sa.
-Louis!tună plin de furie.
Era rosu la faţă,iar o vena de pe frunte era extrem de proeminentă,e clar nervos.La auzul numelui său,Louis sare de pe fată şi îşi indreaptă ameţit privirea spre Nenea Nervos aici de faţă.
-Pot să ştiu şi eu ce căutaţi în apartamentul meu,pe patul meu in camera mea făcând asta?spune în timp ce arată cu mâna înspre ei.
-Scuze frate,credeam că nu ajungi până diseară!încearcă Louis să spună printre sughituri.E beat.
-Tu,îmbrăcate şi să nu te mai vad vreodată,i se adresează roscatei,iar tu mergi cu mine!se întoarce spre Louis.
Eu stăteam şi mă uitam la "show" fără să spun nimic,mi se părea nostimă toată situaţia.Să vii acasă să-ţi găseşti prietenul în patul tău cu o curvă,făcând lucruri nu tocmai normale.S-a intors spre mine şi mi-a spus pe un ton mai calm.
-Stai aici şi simte-te ca acasă!
Cu asta s-a întors,l-a luat pe Louis de după gât şi s-au îndreptat spre uşă.Când am auzit cheia în broască am pufnit enervată,ce credea?Că o să fug?Oricum nu am unde,cu Amy nu cred că o să mai vorbesc vreodată,iar acasă nu am chef să mă duc.Aşa ca mai bine stau aici.
Mă duc iar în sufragerie dând drumul la Tv,se pare că ultima dată s-a uitat la ştiri,căci acolo s-a deschis.Mi-a atras atenţia ştirea care scria mare pe un sfert din televizor,care nu era mic.Era o plasmă din aia cat juma' de perete.
Se pare că militarii au observat lipsa armelor care trebuiau să ajungă pe nu ştiu ce front,au ajuns la noi şi apoi la mafia lui Harry.Un ranjet mi-a apărut pe faţă când mi-am adus aminte de faţa pe care a avut-o Harry când m-a văzut ieri.Regret că nu am avut telefonul pe fază ca să-i fac o poză.Aş fi înrămat-o şi aş fi pus-o deasupra patului.
Schimb de pe ştiri pe un canal de muzică şi mă întind pe canapea,pentru a mă face mai confortabilă.Cu versurile melodiei "All of me" adorm fără să vreau,şi fără să-l mai aştept pe Harry.Se pare ca oboseala îşi spune cuvântul.
__
Simt cum cineva mă zguduie pentru a mă trezi,eu nu vreau asa ca mârâi şi mă intorc cu spatele la nesuferitul ce mi-a stricat somnul.Aud un chicot bărbătesc şi imi aduc aminte că am adormit pe canapeaua lui Harry.
Deschid cu greu ochii ca să-l văd pe acesta la doar doi centimetri de faţa mea.Se uită atât de adânc în ochii mei,încat mă pierd în ai lui şi nu realizez când se apropie şi îşi lipeşte buzele de ale mele.
Îi răspund involuntar la sărut şi usor,uşor devine din inocent în pasional.Senzaţia pe care mi-o oferă buzele lui lipite de ale mele e de nedescris.Îmi devorează buzele ca un prădător ce tocmai şi-a doborât victima si acum o savurează.(*sper că aţi înţeles ce am vrut să spun)
Îmi linge buza de jos pentru permisiunea de a intra la mine în gură.Îi dau voie fără să mă mai gandesc de două ori şi îi las limba să-mi cerceteze fiecare părticică din gura mea.Mă simţeam in al noulea cer şi nu-mi doream să se mai termine,dar lipsa aerului ne-a obligat să ne despărţim.Şi-a lipit fruntea de a mea în timp ce încerca să-şi calmeze respiraţia
-Ăsta...a fost...cel mai bun sărut!şopteşte printre gâfâituri.
N-am ştiut ce să zic,dar sunt sigură că am roşit,judecând după căldura pr care o simt în obraji.
-Nu pot să cred!Andreea Soran a roşit la un compliment din partea mea!spune prefecându-se uimit.
Am chicotit la faţa pe care a luat-o.S-a ridicat de pe mine şi m-a ajutat şi pe mine să fac la fel.Am observat că nu mai eram în sufragerie,ci în camera lui.Cred că m-a adus el când a ajuns înapoi.
-Vreau să-ţi arăt ceva!spune entuziasmat în timp ce mă trage afară din cameră.
-Unde?
-O să vezi!
Îl urmez fără să mai zic ceva şi observ că se indreaptă spre ieşirea din apartament.Intră în lift şi apasă pe ultimul buton de sus.Avea un zâmbet imens pe faţă,iar gropiţele îi ieşeau în evidenţă.Poate nu vreau să recunosc,dar Harry este un bărbat frumos.Mi-am dat seama că mă holbam,aşa că mi-am mutat privirea în pământ aşteptând să ajungem unde vrea să mergem.
Liftul s-a oprit şi ni s-a arătat un hol cu o uşa metalică în capăt.Am intrat în hol şi am mers spre acea uşă.Chiar sunt curioasă ce se află după ea.Am ajuns lângă ea,iar Harry a deschis-o cu o mână.
Am păşit prima şi m-am blocat.Eram pe acoperişul clădirii,care nu e chiar joasă,iar marginile nu erau împrejmuite cu nimic.Nu,nu,nu,nu pot să-i arăt tocmai lui Harry că am frică de înălţimi.O să ajung de râsul lui şi ăsta e ultimul lucru pe care îl vreau.Trece pe lângă silueta mea înmărmurită şi se întoarce spre mine.
-Vii?Mă intreabă.
Dau afirmativ din cap şi merg lângă el.Mă prinde de mâna şi ne deplasăm lângă marginea acoperişului.Evitam să mă uit la privelişte pentru a preveni ameţeala.Mă uitam când la picioarele mele,când la ale lui Harry.
-Nu te uiţi?mă intreabă curios.
-Ba da!răspund sec şi imi ridic privirea,însă fără să vreau îmi închid ochii.
-Hey!imi prinde bărbia între degete şi mi-a intors capul spre el.
-Ai frică de înălţimi?mă intreabă blând.Nu zic nimic,doar imi las privirea în pământ.Îmi ia tăcerea ca pe un da,dar în loc să râdă de mine continuă.
-Uită-te în ochii mei!
Fac exact cum imi spune,şi îmi ridic privirea pentru a urmări acele două smaralde ce ma fac sa-mi pierd mintile uneori.
-Nu ai de ce să-ţi fie frică,o să te ţin de mâna tot timpul şi o să te ajut să treci peste frica asta!imi spune calm uimindu-ma.Ma asteptam sa rada de mine,dar el chiar pare hotarat sa ma ajute.
________________________
Ta daaaa,am postat mai repede.Ştiu că am zis că o să postez sâmbătă sau duminică,daaaar am reuşit să scriu la el in ora de istorie.Aşa ca sper să vă placă şi scuzaţi greşelile.*
CITEȘTI
The Game ||Harry Styles||
FanfictionAndreea este o fata dulce,sensibila si timida,plina de viata si de iubire gata sa o impartaseasca cu altii.Dar ce se intampla cand il intalneste pe Harry,un baiat rau care nu-si doreste decat sa se joace si sa se distreze pe seama fetelor? Dar cân...