14

6 2 0
                                    

Emre Yeni Arkadaş: Dün geceden beri senden haber bekliyorum hâlâ yazmadın dersin var onada gelmemişsin neler oluyor Kumsal iyi misin?

Ben: Üzgünüm dün gece yazmayı unuttum ama iyiyim merak etme bu hafta gelmeyi düşünmüyorum biraz kendime zaman ayıracam ders çalışacak kafada değilim.

Emre Yeni Arkadaş: Anladım.

Emre Yeni Arkadaş: İyi olduğuna emin misin bana hiç öyle gelmedi.

Ben: Merak etme iyiyim sende dersine dön sonra konuşuruz.

Emre Yeni Arkadaş: Peki, sende kendine dikkat et.

Ben: Tamamdır, sende dikkat et.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Asya: Biletler hazır🥳🥳🥳

Ceycey: Oh be eski üçlü olarak doya doya eğlencez!!!

Kumsal: Aynen öyle.

Asya: Offf çok güzel geçecek!!!

Kumsal: Öyle geçmek zorunda çünkü çok ihtiyacım var..

Ceycey: O belli.

Ceycey: Çıkışta bir şeyler yapar mıyız peki?

Kumsal: Direkt eve geçecem belkide babam almaya gelir.

Asya: Okey o zaman baban gelmezse biz seni eve bırakırız sonra Ceycey'le dolaşırız.

Ben: Tamamdır.

Ceycey: Kumsal full bizle kalsan konserden sonra diğerleriyle buluşuruz hep birlikte bizim evde kalırız.

Kumsal: Sanmıyorum knk.

&&&&&&&&&&&&&&&&

Aley: Kuzummmm.

Ben: Efendim?

Aley: Ne ettin yemekten sonra ne oldu anlatmadın.

Ben: Yüzleştik...

Fır: Nasıl?

Ben: Konuştuk işte.

Met: Umarım içinde bir şey tutmadan her şeyi söylemişsindir.

Ben: Kısmen...

Aley: Şimdi nasılsın?

Ben: Bilmiyorum.

Ben: Anneme benim adıma mesajlar göndermiş annem bu yüzden yurtdışında sonra abim olduğunu öğrendim üvey abim varmış aq aile olacakmışız bide sonra dün gece bıraktı gitti beni bende anneanneme gittim onla kaldım şimdi evdeyim bir hafta boyunca derse gitmeyecem kafam darma duman yarın konser var Manga'nın Asya ve Ceycey ile oraya gidecez...

Aley: Ne diyecem bilmiyorum ama biliyorduk ya abin ya ablan ya da kardeş bi üvey hayatına girecekti ben o kadar şaşırmadım tek sinirim sana yaptıkları..

Aley: Ki Asya'yı sevmem ama şu an iyi geliyor git doya doya eğlen.

Fır: Ne diyecem bilmiyorum ama şunu bil sen çok güçlü bir kızsın kurtulacaksın az kaldı...

Met: O abi şahsiyetiyle ne zaman tanışacaksın?

Ben: Haftasonu.

Aley: Her ne olursa olsun önyargılı olma Kumsal.

Met: Ilımlı ol belki de seni kurtaracak senin yanında olacak kişi odur abindir.

Ben: Bilmiyorum.

Fır: Ama yinede güvenme belki babanın genini almıştır falan dikkat et kendine.

Ben: Tamamdır.

Ben: Her neyse siz ne yapıyorsunuz nasılsınız?

Fır: Biz aynı vizeler falan ara sırada geziyoruz aileden uzak dert yok tasa yok sende içimizden birinin yanında okursan oh mis 👌🏻

Ben: İnşallah beee.

AnidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin