17

7 2 0
                                    

Emre Yeni Arkadaş: Yarın etütten önce kahvaltıya çıkmaya ne dersin sonra birlikte etüt salonunda dersler başlayana kadar çalışırız olur mu?

Emre Yeni Arkadaş: İstemezsen sorun yok.

Ben: Bilmiyorum ama olabilir.

Ben: Kahvaltıyı nerede yaparız?

Emre Yeni Arkadaş: Bilmem neresi istersen.

Ben: Sevdiğin bı yer yok mu?

Emre Yeni Arkadaş: Kapalı ortamları pek sevmem cafe restorant benlik değil çok gitmem o yüzden sevdiğim bir yer yok sen bul.

Ben: Anladım.

Ben: Bir yer biliyorum tam senlik bahçeli bir yer green park diye geçiyor oraya gidebiliriz bı ara oraya canlı müzik için gidiyordum hoş doğal bı ortamı var normalde cafe ama orası.

Emre Yeni Arkadaş: Sen öyle dediysen severim yarın gidiyoruz o zaman değil mi?

Ben: Gidelim bakalım.

Emre Yeni Arkadaş: Seni ilk gördüğümde sakin sessiz tek başına asosyal biri zannetmiştim ama zaman geçtikçe öyle biri olmadığını anladım hâlbuki çok sosyal biriymişsin.

Emre Yeni Arkadaş: Çok yalnız dediğim kızın aslında bir sürü çevresi arkadaşları var ama o dönem hiç öyle gözükmüyordun.

Ben: :)

Ben: O dönem sorunlarım vardı herkesten uzaklaşmıştım şimdi ise o sorunlar halloluyor gibi yani eskisi kadar kafaya takmayıp eski ben olmaya çalışıyorum.

Emre Yeni Arkadaş: Anladım peki eski sen olursan gülecek misin?

Ben: Her zaman.

Emre Yeni Arkadaş: Senden eski seni dinlemek isterim.

Ben: Yarın anlatırım çünkü şimdi gitmem gerek.

Emre Yeni Arkadaş: Tamamdır iyi geceler.

Ben: İyi geceler.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

AnidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin