26

4 1 0
                                    

Emre Şef: Kumsal güzelimm.

Ben: Efendim Emre?

Emre Şef: Yakışıklıma ne oldu?

Ben: Bir şey olduğu yok.

Ben: Sadece böylesi daha iyi sende bana güzelim demezsen daha iyi olur hatta.

Emre Şef: Ne oluyor Kumsal ne bu soğukluk?

Emre Şef: Haftalar önce geleceğime sevinen kız şimdi ne oldu da bana böyle soğuk davranıyor?

Ben: Çok şey oldu en başında da ben değiştim.

Ben: Hayatım daha da değişti ve ben hayatımda ki insanları çıkarım yerine sadece bir kişi aldım o da Emre.

Ben: Artık gereksiz arkadaş samimiyet ve ortam istemiyorum.

Emre Şef: Güldürme beni Kumsal sakinlik sana göre değil.

Emre Şef: Sende bunun farkındasın

Ben: Artık bir çok şeyin farkındayım hayatımda kimseyi istemiyorum.

Ben: Tek tük kişiler var ve onlarda bana yetiyor Emre.

Emre Şef: Buluşup adam akıllı konuşalım bu böyle olmayacak Kumsal.

Ben: Hayır olacak.

Ben: Kimseyle eskisi gibi değil Ceycey ve Asya'ylada öyle.

Ben: Ve olmakta istemiyorum.

Ben: O kadar değiştim ki telefon bile kullanmadan gram umrumda olmaz ki bile bile kapattığım zamanlarda oldu. Diyeceğim o ki eskisi gibi değiliz Emre ne sana olan hislerim ne tavırlarım ne de düşüncelerim.

Ben: Ha evet belki ara sıra aynı ortama denk geliriz yine konuşuruz selamlaşırız ama o kadar dahası yok.

Ben: Üzgünüm.

Emre Şef: Hepsi o çocuk yüzünden değil mi?

Emre Şef: Senide değiştirdi kendine benzetti sen onunla yapamazsın sıkılırsın Kumsal asıl heveslik ben değilim asıl heveslik o anlıyor musun beni.

Ben: Sanmıyorum, o bana hiç tatmadığım huzuru tattırdı ve emin ol bu sakinlik bu huzur her şeye bedel.

Emre Şef: Pişman olacaksın sen bu değilsin.

Emre Şef: Gece canlı müziğe gidecez bizimkilerle her şeyin eskisi gibi güzel ve eğlenceli olmasını istiyorsan bizi özlediysen gelirsin.

Ben: Sanmıyorum size iyi eğlenceler.

Emre Şef: Peki Kumsal peki.

AnidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin