"Kahvaltı hazırlamadın mı?" diye bana hitaben konuşan Uraz'a ters ters baktım.
"Görmediğine göre hazırlamadım."
"E ne yiyecez o zaman?"
"Ne istiyorsan dolap mutfakta hazırla kendine ha bir şey yoksa git dışarıda ye."
"Hazırlan ilk kahvaltıya çıkalım sonra büyük alışveriş yapmamız gereken konular var."
"Hazırım ben asıl sen hazırlan."
"Farkındaysan hazırım alt eşofman ve sweat yeter."
"Farkındaysan bende hazırım alt eşofman ve sweat yeter." dedim onu taklit ederek.
"Ama böyle olmadı nerde o Kumsal şu an senin pembe peluş hırkalar etekler taytlar giyinmen gerekiyor aaa takılarınıda unutmamak lazım." diyen Uraz ile yanımda ki yastığı ona fırlattım.
"Sanane ayrıca karşıma bana be!"
Koltuktan kalkıp dış kapıya doğru ilerledim ayakkabılarımı giyinmiş Uraz'ı bekliyordum.
"Hâlâ şiddete meyillisin Kumsal." demsiyle tekrardan ona bağırdım tabi beyfendi de altta kalmamıştı her neyse o da ayakkabılarını giyindikten sonra arabaya binmiştik.
"Nerde kahvaltı yapalım?" demesiyle ona döndüm.
"Hangi AVM'de alışveriş yapacaksak orada yaparız bir sürü cafe vardır orda."
"Mantıklı."
"Çünkü ben söyledim."
"Hâlâ egolusun."
"Hâlâ gıcıksın."
"Teşekkürler fıstık."
"Deme şunu!"
"Yooo.."
"Bir şey soracam."
"Sor?"
"Geçen yıl senin kardeşin olduğumu biliyor muydun, bu yüzden mi bana gıcık davranıyordun?"
"Ne fark eder?"
"Eder işte cevap ver."
"Evet, ki zaten sürkeli Polyanacılık oynaman sinirlerimi bozuyordu tavrın hareketlerin çevren düşüncen giymin her şeyin gözüme batıyordu."
"Bana kötü davrandın."
"Hayattaki gerçekleri yüzüne vurdum sadece."
"Peki ya neden arkadaşım kaza yaparken ben kötü haldeyken yardım ettin yanımda oldun benimle birlikte arkadaşımı bekledin?"
"Üzüldüm ne kadar önyargılı olsamda sen benim kardeşimsin ayrıca o göt çocuk seni seviyordu ve gözüm onu hiç tutmamıştı onu tek bekleme diye yanında kaldım."
"Sonradan bana hiç karşımadın görmezden geldin."
"O gece omzumda uyuya kalmıştın ilk defa o an kendimi abi gibi hissettim yanımda ve güvendeydin o an önyargılarım kırıldı seni üzmek istemedim o yüzden karışmadım alışmakta istemedim sana o yüzden de bir daha muhatap olmadım yoksa sana alışırdım."
"Peki."
"Bana karşı ne hissediyorsun?" demesiyle ona baktım. Sahi ona karşı ne hissediyordum?
"Hiç koca bi hiç... İlk hayatı bana zehir etmeye çalıştın dalga geçip rezil etmeye ama başarılı olamadın sonra beni görmezden geldin bı eşya gibi ve bu emin ol beni daha çok yaraladı." dedim.
"Sence abi kardeş olabilecek miyiz?" diye gözlerime bakarak konuştu.
"Bilmiyorum." deyip ona baktıktan sonra konuşmama devam ettim "Abi kardeş olabilmek için arkadaş olabilmek gerekir biz ise bunu başaramadık arkadaş olamayan biz abi kardeşte olamayız." dedim.
"Yeni bir sayfa açıp geçmişi unutalım Kumsal. Ben geçen yıl sana öyle davranmış olabilirim ama başına kötü bir şey gelmesinide engelledim. Dershanede sana bulaşan laf atan seni rahatız eden kişiler neden bir anda durdular karşına çıkmadılar sanıyorsun sen rahatsız olma diye hepsini engelleyen bendim." dedikten sonra tekrardan devam etti.
"Seni tam anlamıyla tanımıyordum tüm önyargım bu yüzdendi ben babasız yaşarken senin mutlu bi hayat yaşadığını tüm şımarıklığının sebebi buymuş diye düşündüm. Özür dilerim biliyorum hatalıyım ama bize bir şans ver abi kardeş olalım bir birimizle uğraşalım koruyalım kıskanalım her şey olalım diğer abi kardeşler gibi olalım." demesiyle gözlerine baktım, bunu gerçekten istiyordu dediği her şeyde samimiydi tanıyordum onu...
"Zamana bırakalım her şeyi, bu dediklerin zamanla olacak hadi geldik." diyerek hemen arabadan indim. Onunda inmesiyle birlikte AVM'ye girmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aniden
ChickLitAniden olan tanışma ve ardından gelen arkadaşlık peki ya bu aşka dönüşürse ne olur buyrun görelim. #7mutluluk (4 Mayıs 2023)