24

4 1 0
                                    

"Hazır mısın?" diyerek Emre'nin sınıfına girmiş kapıya yaslanarak onu izliyordum.

"Hazırım." diye konuşup çantasını alıp yanıma geldi. Birlikte sınıftan çıkıp konuşmaya başlamıştık. Genel konuşma olmuştu nasılsın iyi misin neler yaptın ders nasıl geçti vs vs.

Cafeye girip cam kenarına geçip oturdum o da karşıma geçmişti. Telefonumun çalmasıyla hemen açtım.

_Alo bebişim

A _Nerdesiniz yawru¿

_Her zamanki yerde masa beşte.

A _Taammdır birazdan orda oluruz.

deyip telefonu kapatmasıyla Emre'ye baktım.

"Asya ile Ceycey yoldaymış birazdan burada olurlar." dedim o da başını sallamıştı. Asya ve Ceycey gelene kadar onlarla nasıl tanıştığımı ve onların kişiliklerini anlatmıştım.

"Hello bitch." deyip masaya gelip ceketini sandalyeye atan Ceycey ile gülüp ayağa kalktım.

"Hoşgeldin yawru." deyip sıkıca ona sarıldım.

"Hoşbuldum bebeğim." deyip geri çekilerek elini Emre'ye uzatmıştı, onlar tokalaşırken bende Asya ile sarılmıştım. Tanışma faslı vs dedikten sonra hepimiz yerimize oturmuştuk. Cam kenarında ben benim yanımda ise Asya vardı karşımda da Emre Emre'nin yanında yani Asya'nın karşısında ise Ceycey vardı.

Ceycey "Eee Emre anlat bakalım kimsin sen hedefin falan ne?" diyerek kızını vermek istemeyen babalar gibi Ceycey Emre'ye bakıp konuşmuştu.

"Aman aman bir şey yok Emre ben Kumsal ile aynı kursta tanıştık bir yol mezuna kaldım o kadar."

"Liseyi nerede okudun?"

"Özel Bilge Okulunda."

"Kolej yani?" diyen Ceycey ile Emre başını sallamıştı.

Asya "O zaman üniversiteyide özel mi düşünüyorsun?" diye sormasıyla Emre'ye baktım.

"Hayır zorunda olmadığım sürece normal devlet üniversitesinde okumak istiyorum."

"Ailen ne iş yapıyor devlet üniversitesine ne diyorlar yani seni özelde okumuşlar sonuçta?"

"Babam Savcı annem ise tasarımcı moda üzerine birkaç butik işletiyor sahibi olarak kendilerinina her şekilde saygı duyacağını düşünüyorum zaten. Onun haricinde bi ablam var kendiside psikoloji okuyor." demişti. Yazık çocuk kendini sorguda hissediyordu.

Ceycey başını sallarken bu seferde ben konuştum.

"Ceycey'de Güzel Sanatlar da okudu kendisi baya iyi resimcidir." diyerek nokta atışı yapmıştım çünkü Emre'de annesinden o yeteneği almıştı Ceycey ve Emre kendi aralarında gülüp konuşurken benle Asya da dedikodu yapıyorduk dhbdbd.

"İyi çocuğa benziyor." demişti.

"Öyle zaten onu tanıdığım için o kadar mutluyum ki Asya anlatamam."

"Onu fark ettim sana iyi gelmiş."

"Öyle." dememle Ceycey bizde seslenmişti. Üçümüzün yaşadığı aksiyonları bir bir Emre'ye anlatıyordu Emre ise şaşırıp bana bakıp gülüyordu daha önce çok güzel güldüğünü söylemiş miydim¿

"İşte sonra korku odasındaki adam bağırdı Kumsal'ın tabuta girmesi için ve bu sondu eğer girerse ödül kazanacaktık. Ama bu eşek Kumsal tam girecekken bayıldı." deyip sinirle bağırmasıyla Asya ile birbirimize bakıp gülmüştük.

Emre ise gülüp gülmemek arasında kalmış bana bakıyordu "Gerçekten bayıldın mı korkuyorsan niye gittin ki?"

"Ya ne bileyim gittik işte ııı ama benim bir şey itiraf etmem gerek hatta Asya sen söyle benim yerime." dememle Asya gülüp başını sallamıştı.

AnidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin