23

8 2 1
                                    

"Kaç net yapmışsın?" diye soran Betül ile ona döndüm.

"68, sen?''

"71."

"Off!"

"Bozma moralini artacak merak etme."

"Bilmiyorum çok az kaldı ağlamak istiyorum artık."

"Ağlamakla vakit harcayacağına soru çöz." demesiyle göz devirdim. Gülüp koluma vurdu.

"Hadi bahçeye çıkalım." demesiyle bahçeye çıktık. Genel olarak her şeyden konuşmuştuk.

&

Eaniden: *PDF

Eaniden: Örnek klavuz yayınlandı sorulara bakarsın diye attım.

Ben: Teşekkürler birazdan bakarım.

Ben: Sen sorulara baktın mı, nasıllar?

Eaniden: Zor, geçen yıla göre zorlamışlar özellikle matematik.

Ben: Yaaa, ne diyecem bilmiyorum bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi...

Eaniden: Sıralama açısından iyi olacak fark atma açısından.

Eaniden: Bu yüzden hızlı çözmeliyiz katsayıdan fark atmak için ki yaptıklarımız doğru olmalı.

Ben: Doğru, sen ne yaptın bugün yoktun?

Eaniden: Kendime tatil ilan ettim kafamı topladım biraz.

Ben: Arkadaşlarında yoktu.

Eaniden: Biraz onlarla kaldım hep birlikteydik sonra onları bıraktım tek kalmaya ihtiyacım vardı.

Ben: Anladım, peki şimdi iyi misin?

Eaniden: İyiyim merak etme, sen ne yaptın bugün?

Ben: Deneme sınavı açıklanmıştı ona biraz morelim bozuldu sonra full Esra ve Betül ile birlikteydim dersler falan filan.

Eaniden: Morelini bozarak bir yere gelemezsin. İlk kaç yapıyordun şu an kaç yapıyorsun aradaki farka bakarak kendine morel vereceksin.

Eaniden: Şu an istediğin gibi yapamıyor musun daha çok çalışacaksın eksikleri tamamla sen yaparsın, güveniyorum sana.

Ben: Teşekkür ederim, her şey için...

Eaniden: Sana iyi geldiysem ne mutlu bana.

Ben: Aniden geldin güzel geldin...

Eaniden: :)

Eaniden: Senin yemek saatin geldi hadi git ye sonra çalış, uyumadan önce yine konuşuruz.

Ben: Tamamdır :)

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Çalınan kapı ile ayağa kalktım kapı açılmış babam gelmişti. Yanıma gelip ilk sakınca sarılmış daha sonrada yanaklarımdan öpmüştü itiraf edemesemde onu merak edip özlemiştim.

Yüzümü avuçlarının arasına alarak konuştu.

"Sana haber veremediğim için özür dilerim işlerim vardı çok yoğundum." demesiyle başımı iki yana sallayıp "Sorun yok." dedim.

Vardı, çok büyük bi sorun vardı...

"Ama yorgun gözüküyorsun iyi misin?" diye onu süzerek konuştum.

"Sizi gördüm ya artık iyiyim. Her neyse hadi gel bakalım yemek hazır." deyip elimden tutmuş odadan çıkarmıştı.

Uraz da bizi görüp oturduğu koltuktan kalkarak masaya gelmişti.
Genel olarak babam bu bir hafta ne yaptığımızla ilgili sorular soruyordu. Sürekli bı konu açıp yemeği eğlenceli kılmaya çalışıyordu ama ne kadar yararlı oluyordu orası muamma... Yemek sohbet eşitliğinde geçmişti daha sonra hep birlikte yemeklerimizi toplayıp salona geçtik. Biraz oturup kahve içtikten sonra hepimiz odalara dağılmıştık Uraz'ın sınavı varmış babam ise dinlenecekti...

Odama geçip ayt matematikle ilgili konu dinleyip soru çözmeye başladım. Bu sefer olacaktı kendi hayatımı kendim kuracaktım kendi başarımla bir yere gelecektim. Aralıksız üç saat boyunca çalışmıştım ağrıyan boynumla birlikte kalemi masaya bırakarak boynumu ovdum. Kapım çalınıp açılmış içeriye Uraz gelmişti elinde ise iki bardak süt vardı.

"Uyuku vakti bücürük." diyerek yanıma gelerek elindeki bardağı bana uzattı.

"Teşekkür ederim." diyerek uzattığı bardağı alıp onunla birlikte yatağıma oturdum.

İkimizde sessizdik elimizdeki bardağa bakıp ara ara yudumlar alıyorduk.

"Yorgun gözüküyor." demesiyle ona baktım.

"Belkide yaptıklarının bedelini ödüyordur." dedim.

"Büyük ihtimalle. Ama yinede üzüldüm."

"Bende öyle..."

"Ne yapacaz?"

"Bilmiyorum yapacak bir şey yok bence kendine gelir büyük ihtimalle şirkette sıkıntı vardır o yüzden bu halde."

"Umarım dediğin gibidir, sen ne yaptın ne çalıştın?"

"Ayt matematik."

"İyi yapmışsın anlamadığın bir şey varsa sor." deyip ayağa kalkmasıyla elini tuttum.

"Bu gece birlikte uyusak." dememle yüzümü inceledi.

"Emin misin?"

"Evet abim değil misin bence birlikte uyuyabiliriz." dememle gülümseyip saçlarımdan öptü.

"Abinim."  dedi fısıltıyla.

"Ver bardakları götüreyim bilgisayarı kapatıp gelirim." diyerek elimdeki boş bardağı alıp odadan çıktı. Telefonumu hemen elime alarak Emre ile olan sohbete girdim.

Eaniden: Saat 12 oldu galiba hâlâ çalışman bitmedi.

Ben: Şimdi bitti sen ne yaptın?

Eaniden: Bende çalışıyordum yarım saat önce bitti.

Ben: Hmm iyi yapmışsın.

Eaniden: Müsait değilsin galiba?

Ben: Gibi gibi, birazdan abim gelecek birlikte uyuacaz.

Eaniden: Anladım, o zaman sana iyi geceler.

Ben: Teşekkürler, bu arada yarın birlikte öğle arasına çıkalım iki arkadaşımda olacak senle tanışmak istiyorlar.

Eaniden: Tamamdır güzelim.

AĞAĞAĞAĞAAAĞ güzelim dedi!

AnidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin