15

6 2 0
                                    

"Hazır mısın?" diyen Asya ile ona doğru döndüm.

"Sence?"

"Tam bi afet olmuşsun OHA LAN yemin ederim seni böyle görmeyi özlemişim."

"Yaaa şapşik şey seni." deyip gülmemle o da güldü.

"O zaman Snap atalım." demesiyle telefonumu ona verip bir kaç fotoğraf çektik.

"Tamamdır hadi çıkalım Ceycey bekliyor."

"Tamamdır."

Asya ile birlikte evden çıkıp kapıyı kilitledim. Bugün güzel geçecekti buna emindim...

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

'Dünyanın sonuna doğmuşum
Ya da ölmüşüm de haberim yok
İyi bilirdik derler elbet ardımdan
Bundan büyük bi' yalan yok
Yok, bundan büyük yalan yok'

diye bağırarak şarkıya hep birlikte eşlik ediyorduk. Sanki bunca zamandır topladığım enerjiyi burada harcıyormuş gibiydim. Yarın sesimin çıkmayacağına adım kadar emindim ama bu umrumda değildi bağıra bağıra şarkıya eşlik ettikçe sanki rahatlıyordum tüm derdimi sıkıntımı yok ediyor gibiydi...

Her şey o kadar güzel ve tadında ilerliyorduki Asyalarla geçirdiğim bugünde benim için çok özledi...

Rahatlamıştım, hemde fazlasıyla...

Tam tamına 2 saat aralıksız bir şekilde bağıra bağıra şarkı söylemiştik dans etmiştik şimdi ise o yorgunluk halsizlik etkisini göstermişti.

Hep birlikte konser alanından çıkmıştık.

Ceycey "Oha aq ya hâlâ kafamın içinde o şarkılar çalıyor o çığlıkları asla unutamayacam galiba." demesiye zonklayan başıma inat güldüm.

"Of of bende ya yemein ederim başım ağrıdı."

Asya "Ama her şeye rağmen çok güzel bi gece geçirdik bence."

"Kesinlikle... Uzun zaman oldu böyle eğlenmeyeli ikinize de teşekkür ederim."

Ceycey "Bizi kendinden uzaklaştırmadığın sürece hep böyle güzel günler geçirecez."

Asya "Aynen öyle hadi gel seni eve bırakalım."

"Olur."

Ceycey "Baban evde mi?"

"Bilmiyorum şehir dışında toplantısı vardı geldi mi hâlâ orada mı haberim yok."

Asya "E ne güzel ara işte hâlâ oradaysa Asya ile kalacam falan de."

Ceycey "Asya haklı evde tek kalman olmaz."

"Gerek yok işte eve gidip yatarım."

Asya "Kumsal arar mısın?"

Ceycey "Hadi!!!"

"Tamam bi durun."

Asya "Hoparlöre al hadi hadi"

"Tamam be."

Babamı arayarak hoparlöre aldım iki çalıştan sonra telefonu açmıştı.

_Alo baba?

_Efendim kızım?

_Müsait misin?

_Hâlâ toplantıdayım neyse söyleyebilirsin ama masadan kalktım.

_Şey diyecektim biz konserden çıktık Asya 'baban bu gece gelmiyecekse benimle kal evde tek kalma' dedi onun için aramıştım.

_İyi demiş çünkü bu saatten sonra dönebileceğimi sanmıyorum yarın akşam 6 gibi ancak dönerim bu gece Asya ile kal ama bi şartım var.

AnidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin