Ilk Karşılaşma

258 9 8
                                    

Güzel bir yaz sabahıydı fakat Louis içindeki sıkıntı yüzünden farkında bile değildi. Dışardan bakıldığı zaman çok başarılı, yakışıklı, mutlu ve arkadaş canlısı gözüküyordu. Aslında öyleydi de ama yine de eksiklik hissediyordu.

Işe gitmek için evden çıkması gereken saati çoktan geçmişti ama yine de oyalanıyordu aslında oyalanmak bahane sadece düşünecek zaman yaratıyordu. Tam evden dışarıya adımını attığı an telefonunun zil sesini duydu.

"Efendim Zee." Diye telefonu cevapladı "Lou nerdesin bekle bekle sıkıldım ." Bu Louis ' i güldürmüştü. "Tamam tamam yoldayım gelirim bir kaç dakikaya. "

Ama öyle olmamıştı .Yolda yürürken biraz deniz havasını iyi geleceğini düşünüp denize yakın bir parktan geçmeye karar vermişti ilerde bu kararı için kendisini çokça tebrik edecekti. Parka geldiğinde denize yakın bir banka oturup sakinleşmeyi beklerken bir ses duydu "Anne Eve nerde? " Ses kulağına çok tatlı gelmişti masumluk akıyordu .


Merak edip sesin sahibine bakmak için döndü işte o an dünya durmuş gibiydi Louis hiç bir şey duymuyor ya da görmüyordu sadece o vardı. Yemyeşil cam gibi gözleriyle etrafa çok hızlı göz gezdiriyordu bir şey aradığı belliydi. Bir köpeğin ona yaklaştığını görünce Eve kim anlamıştı. Köpek kucagina atladığında kahkaha atmaya başlamıştı. Ama bu Louis için hiç iyi olmamıştı. "Tanrım şu yanağındakiler gamze mi?" Diye kendi gördüklerini sınamaktaydı.

Bir süre daha annesiyle köpeğini gezdirmeye çıkmış güzel çocuğu izledi. Artık gitmesi gerektiğini anladığında üzgün bir şekilde kalkıp Şirkete doğru yürümeye başladı .

***

Şirkete geldiğinden bu yana 3 saat geçmişti açıkçası bilgisayara bakmaktan gözü ağrımıştı tam gözünü dinlendirmek için kapattığında kapısı çaldı . Kapı gel denilmesini bile beklemeden açıldığında Louis gözünü hiç açmadı gelen kim biliyordu. "Nerdesin sen geleceğim dedikten sonra kaç kere aradım seni ." "Lee nerde?" Diye bir cevap aldığında sinirlendi Zayn "Lou delirtme beni konu değiştiriyorsun! "
"Tamam bağırma biraz kafa dinledim oldu mu?" "Olmadı sende bir şeyler var anlatmak ister misin ?" Aslında en çok güvendiği üç insandan birisi Zayn 'di ama kendisi bile durumunu bilmezken ne anlatacaktı?

"Bende bilmiyorum inan bana şuan için konuyu kapatsak." Zayn anlayışla başını salladı.

Kapı tekrardan çalınmadan açıldığında bu sefer içeriye Niall giriş yapmıştı hemde en gürültülüsünden "Ben geldim ben yokken dedikodu falan yapmadınız değil mi ?" " Korkma Ni bu gün çok bir malzeme yok " dedi mutsuz bir sesle Zayn, Louis onların bu dedikodu aşkına anlam veremezdi ama dinlemesini hep eğlenceli bulurdu çünkü çok saçma şeylere takılıp çok saçma yorumlar yaparlardı. Bu kez onların bu tavrı bile Louis' i tam anlamıyla güldüremiyordu şimdi de aklı şu kıvırcığa takılmıştı.

Liam da gruba dahil olunca hepsi yemeğe çıktılar. Güzel ve eğlenceli bir yemeğin ardından eve geldiler. Louis onlarla aynı evi paylaştığı için memnundu onlar kendisini hayata bağlıyordu. Biraz daha eğlendikten sonra herkes yatağa çekilmişti Louis tekrar kıvırcığı düşünmeye başladığını anladığında gözünü daha sıkı yumdu ve aklını boşaltıp uyumaya çalıştı.

Perfect Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin