Teen Wolf/The Originals/The Vampire Diaries'den ilham alındı ve bunlardan fikirler/öğeler içeriyor.
Melezler, bir alfadan daha üst sıralarda yer aldıkları için en tehlikeli türlerdir. Vampir kanı ve damarlarında akan kurt adam kanının birleşiminden kaynaklanan pek çok gelişmiş yetenekle melezler, tartışmasız, var olan en güçlü yaratıklardır. Vampirlerin aksine, güneş ışığına maruz kalmaktan veya kalbe tahtayla kazıklanarak ölmezler. Ve kurt adamlardan farklı olarak, kurtboğanıyla zehirlenerek veya gümüşle delinerek ölemezler. Melezler yok edilemez ve insanlar henüz onları öldürmenin bir yolunu bulabilmiş değiller. Aslında herkesin inancına göre ölümsüzdürler.
Vampirler ve kurtadamlar arasındaki savaş yüzyıllardır devam ediyor, ancak tarihte avcıların ortaya çıkmasından sonra her iki türün de ittifak kurduğu çok kısa bir dönem oldu. Vampirler ve kurt adamlar birbirlerinin bölgelerini asla geçmemeye karar verdiler ve avcılara karşı savaşırken kendi sınırları içinde kaldılar. İttifak iyi gidiyordu ama bir kurt adam garip bir çocuk doğurunca otomatik olarak feshedildi. Çocuk bir kurt adam değildi ve bir vampir de değildi. Bu bir melezdi - türünün ilk örneği.
Bu melezin ebeveynleri, kendi zamanlarında eşcinsellik doğaüstü yasalara aykırı olduğu için yasak bir aşk hikayesine sahipti, bu nedenle melezin doğumundan sadece iki hafta sonra diğer baba keşfedilince, her iki ebeveyne de ölüm cezası verildi. Çocuğun da öldürülmesi gerekiyordu ama bir grup kurt adam tarafından çalındı ve onların koruması altında tutuldu. Onu yıllarca sürülerinin bir parçası olarak büyüttüler ve güvenliğini sağlamak için onu ve diğer herkesi onun sadece bir kurt adam olduğuna ikna ettiler. Dolunayın eziyet verici etkilerini hiç yaşamadığı için ona ender görülen bir kurt adam olduğunu söylediler.
Ne yazık ki melez bir gün okuldan sonra eve geldiğinde, sürünün tamamını göğüslerini delen gümüş oklarla ölü buldu. Hibrit, sürüsüne - ailesine - ne olduğunu gördükten sonra harap oldu ve ciddi şekilde acı çekti. Tüm büyükleri ölmüştü ve geriye kalan tek aile, o gün onunla okula giden erkek ve kız kardeşleriydi. Aylarca avcılardan kaçarak ve saklanarak geçirdiler ta ki bir gün karşı koymaya karar verene kadar. Savaşmaya hazır olana kadar eğitildiler, eğitildiler ve eğitildiler. Ama ne yazık ki, hala deneyimsiz çocuklardı, bu yüzden içgüdüleri savaşmak olduğu için tuzaklara karşı dikkatli olmayı unuttular ve atmosferdeki kurtboğana maruz kaldıktan sonra tüm kurt adamlar öldü. Ancak melez hayatta kaldı.
Bir kurtboğan gaz saldırısından kurtulan tek kişi olarak, çalınan melez olduğu hemen belirlendi ve avcılar onu kovaladı. Neden kovalandığını bilmiyordu ama aylarca koşarak geçirmişti. Ancak macerası boyunca kendini daha da eğitti ve karşılaştığı her türlü tehditle savaştı.
Başka bir sürüye rastlayana kadar uzun süre yalnızdı ama bu normal bir sürü değildi. Unutulmuş ve terk edilmiş bir omega grubuydu ve bir alfaları yoktu. Ancak, grubun en yaşlı omegası olan bir liderleri vardı.
Uzun yıllar saklandıktan sonra, omegalar bulunduklarında şok oldular ve dehşete düştüler. Son nefeslerini kabul ettiler ama melez onlara zarar vermedi. Aslında melez, sürü liderini ve diğer omegaları, rahatlık alanlarından çıkıp savaşmaya başlamadan önce daha güçlü ve daha cesur olmaları için eğitti. Bir grup amatör avcıya karşı ilk galibiyetlerinden sonra, omegalar melezi alfaları olarak ilan ettiler ve yeni alfa orijinal sürü liderini sağ kolu olarak ilan etti.
Yan yana savaştılar ve birçok düşmanı yendiler, ancak sürülerinin büyük bir bölümünü kaybettiler. Yıkılmışlardı ve kesinlikle kalpleri kırılmıştı ama yas tutmaya zamanları yoktu çünkü bir düşmanın ortadan kaldırılması iki düşmanın daha ortaya çıkmasına neden oldu. Asla kazanamazlardı.
Birkaç ay sonra avcıların sayısı zirveye ulaştı. Omegalar, hiçbiri kalmayana kadar birbiri ardına öldürüldü. Uzun süre sadece melez ve onun sağ kolu kalmıştı ama ne yazık ki, eski sürü lideri daha sonra profesyonel avcılar tarafından öldürüldü.
Hibrit, sağ kolu olan adamın ölümünden sonra ilk kontrol edilemeyen saldırganlık dönemini yaşadı ve gördüğü her şeyi ve herkesi öldürdü. Kalbi ve zihni öfke ve nefretle bulutlanmıştı. Duyguları onu istemeden masum insanları incitecek kadar kontrol etti. O bir canavar oldu. Ve bugüne kadar, o hala bir canavar ama bir amacı olan bir canavar.
O tek Jungkook Jeon ve sadece intikam peşinde koşmuyor; o da adalet istiyor.
Ancak intikam ve adalet amacına, kendisine pek çok zorluk çıkaran acımasız bir betayla karşılaştığında ne olur?
***
UYARILAR!!
-MPREG İÇERİYOR
-+18 SAHNELER VE KONUŞMALAR İÇERİYOR
-İLK BÖLÜMLERDE TAEJİN DE VAR. HATTA CİNSEL OLARAK YAKIN SAHNELERİ VAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYBRID/JINKOOK(TR)
Werewolf!!UYARILAR!! İÇİNDE +18 SAHNELER VE KONUŞMALAR İÇERİYOR. İLK BÖLÜMLERDE TAEJİN DE İÇERİYOR AMA ÜÇLÜ BİR İLİŞKİ SÖZ KONUSU DEĞİL. MPREG İntikam ve adalet arayışının ortasında acımasız melez, kendisine birçok meydan okuma koyan şiddetli bir beta ile k...