seventeen

85 16 0
                                    

3,7k iyi okumalar<3


Geceler geçti ve nihayet dolunay gecesi geldi. Saat 23:28, şu andan itibaren yarım saatten  az kaldı.Seokjin, Park Woosang'dan cadı öncesi eğitim alırken aynı zamanda avcıların arasında yaşıyordu. Sadece birini nasıl felç edecekleri gibi bazı küçük büyülerin üzerinden geçmişlerdi ve gerçek şeye hazırlık olarak Seokjin'in beyanı üzerinde çalışıyorlardı. Şimdi, aktivasyon büyüsünden sonra bu teorik bilgiyi pratik çalışmaya uygulamayı bekliyorlardı. Bunun dışında başka bir şey olmamıştı ve Park Woosang herhangi bir önemli bilgi açıklamamıştı.

Jungkook bodrumda işkence görürken Seokjin için huzur içinde yaşamak zordu. Seokjin'in bebek için her yemekten sonra bir bardak alfa melezinin kanını içiyordu. Birbirlerini hiç görmemişlerdi ama gelişmiş işitme yetenekleri sayesinde sözlü olarak iletişim kuruyorlardı.

Malikaneye geri dönen melezler günlerdir uyumamışlar ve bir nebze olsun dinlenebildikleri tek an yorgunluktan bayıldıkları zamandı. Bir ipucu elde etmek için deliler gibi ortalıkta koşuşturuyorlar ama şu ana kadar şansları yoktu. Artık dolunay gecesi olduğuna göre Jimin'e ve onun fikrine güveniyorlardı. Bu da işe yaramazsa, ne olacağını bilmiyorlardı.

"Onun izini sürer sürmez bize yerini gönder. Biz oraya varana kadar hiçbir şey yapma, anladın mı?" Taehyung, Jimin'e sert bir şekilde söyledi. "Bir fırsat görsen bile, onu değerlendirecek kadar aptal olma. Geldiğimizi bildiklerini farz et ve yerinde kal, çünkü büyük ihtimalle bizi bekliyorlar."

Jimin yanıt olarak başını salladı, kalp atışları beklenti ve korku karışımı nedeniyle düzensizdi.

Taehyung daha sonra her meleze bakarak, "Biz oraya varana kadar Seokjin sihrini etkinleştirmiş olacaktır, bu yüzden günlüğü ona ulaştırmak önceliğimiz. Ve unutmayın, avcıların dart silahları var ve dartların içinde bir çeşit uyuşturucu var bizi birkaç dakika yerde tutacak kadar güçlüler. Eminim size dikkatli olmanızı söylememe gerek yok. Bir günde iki hibrit yakalayabilmeleri zaten yeterli"

Jongin, "Bunu tekrar yapabilmek için bizi bir kez yakaladılar" diye ekledi.

"Kesinlikle," dedi Taehyung devam etmeden önce başını sallayarak, "Jimin'i korumalıyız çünkü günlüğü Seokjin'e verecek ama aynı zamanda kendimizi ve birbirimizi de korumalıyız. Kimseyi kaybedemeyiz. Herkes tek parça halinde geri dönüyor, tamam mı? Hep birlikte başarmadığımız sürece kimse eve gelmiyor. Ya hep ya hiç."

"Bunu yapabiliriz. Bu işe yarayacak" dedi Jimin kendinden emin bir şekilde, karamsarlığı yüzünden içten içe paniğe kapılmış olsa da.

"Sürümüz için" dedi Taehyung, elini uzatarak.

Diğer melezler hep bir ağızdan, "Sürümüz için" diye tekrarladı ve onlar da ellerini uzattılar.

Jimin kurt adam tarafını kucaklamadan ve Jihyun'un günlüğüyle kaçarken sadece kurt adam hislerini kullanmadan önce zamanlayıcının 23:28'de biplemesini beklediler.

"Bunun işe yarayacağını düşünüyor musun?" Kyungsoo, Taehyung'a sordu.

"Gerçekten öyle umuyorum."

Jimin'in zayıf bir çilek ve kiraz çiçeği kokusu aldığında kalp atışları hızlandı. Sürekli olarak burnunu çekiyor ve kokunun yönünü takip ediyor, damarları beklentiyle pompalanıyordu. Yakında boş bir tarla görene kadar kendini izole bir alandaki bir grup çalının yanından geçerken buldu. Park Woosang'ın bir binaya gizleme büyüsü yapmış olması, bu yüzden Jimin'in çalıların arasında saklanması ve Taehyung'a konumu ile birlikte bir mesaj göndermesi ihtimali vardı.

HYBRID/JINKOOK(TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin