eight

118 18 7
                                    

Bölümde +18 konuşmalar ve smutumsu bir şey var(jinkook arasında değil) Rahatsız olacaksanız atlayabilirsiniz.

İyi okumalar<3

"Hey sen!"

Taehyung sesi tanıyarak bakmak için arkasını döndü. Bir yumruk beklenmedik bir şekilde büyük bir güçle yüzüne gelmeden önce betanın kendisine doğru yürümesini izliyordu. Bu nahoş sabah selamından hoşlanmadığı için acıdan inliyor ve yüzünü ovuşturuyordu.

"Senden nefret ediyorum. Sana haber vereyim dedim" dedi Seokjin ve çekip gitti.

"Sana da günaydın." dedi Taehyung alayla.

Sanki suratına bir yumruk yememiş gibi kabarcık çayını yudumlamaya devam ediyor ve gelişigüzel bir şekilde huysuz betayı takip ediyordu. Bakışları betanın kalçasına kaydı ve uygunsuz düşünceler zihnini işgal ederken dudağını ısırdı. Betanın yürümeyi bıraktığını ona çarpana kadar fark etmedi bile. Cinsel fanteziler dünyasında kaybolmuştu.

Seokjin, "Cinsel hüsranını hissedebiliyorum, sapık," dedi ve melezle yüz yüze gelmek için döndü. "Saat tam anlamıyla sabahın 9'u. Nasıl şimdiden azgınsın?"

"Seninle tanıştığım geceden beri seks yapmadım" dedi Taehyung ve bunun kulağa ne kadar bayat geldiğini fark ederek hemen ekledi, "-çünkü gerçekten meşguldük, bu yüzden zaman bulamadım."

"Nedenini merak ediyorum" dedi Seokjin neredeyse alaycı bir ses tonuyla.

Arkasını döndü ve yürümeye devam etti ama aklına bir düşünce geldi ,tekrar durdu ve Taehyung'un ona ikinci kez çarpmasına neden oldu.

"Bu arada, teklifim hala masada," dedi Seokjin, melezle tekrar yüzleşirken.

"Teklif neydi?" Taehyung şaşkın bir şekilde sordu.

Seokjin, Taehyung'u, sonra kendisini işaret etti, sonra bir elinin baş ve işaret parmağıyla bir daire çizdi ve son olarak diğer elinin işaret parmağını dairenin içinden geçirdi.

Taehyung'un gözleri korkuyla açılırken yanlış bir fikre kapıldı ve "Parmağına yüzük takmamı mı istiyorsun?! Birbirimizi zar zor tanıyoruz! Böyle bir şey teklif bile etmedin-"

"Seks demek istemiştim, aptal."

Taehyung'un dudakları farkında olmadan dairesel bir şekle bürünürken başını sallayıp, "Sana daha önce de söyledim. Ben bakirelerle sevişmem."

"Ben bakire değilim. Yalan söyledim çünkü teklifimi daha... çekici bulacağını düşündüm" diye itiraf etti Seokjin.

"Sana inanmıyorum."

"Seni nasıl inandırabilirim?"

"Yapamazsın."

"Ama yapabilseydim, benimle seks yapar mıydın?"

"Hiç düşünmeden"

"İkinci kere düşünmeden."

"O zaman bakire olmadığımı söylediğimde bana inan."

"Numara yapma"

Seokjin sinirlendi ve uzaklaşmak üzereydi ama sonra bir şey hatırladı.

"Sen yarı vampirsin, değil mi? Şu hipnoz şeyini yapıp bana doğruyu söyletemez misin?"

"Ah, hayır. Bu melez yasasına aykırı. Bunun için hapse atılabilirim. Alfa ile arkadaş olup olmamam önemli değil" dedi Taehyung.

Seokjin bunu duyunca biraz şaşırdı ve "Neden yasalara aykırı?" diye sormadan edemedi.

HYBRID/JINKOOK(TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin