Uyarı: Bu bölümde şiddet /istismar bulunur.
3,7k iyi okumalar <3
Jungkook, ağrıyan göğsünü ve pantolonunu sıkıca kavrayarak nefesini düzenlemeye çalıştı. Gözyaşları düşmekle tehdit ederken gözleri yanıyor ama acısının yerini öfke aldığı için onlarla savaşmayı başarıyordu. Jimin kısa süre sonra uyanmıştı ve Seokjin'i aramak için etrafına bakındı ama kuzeninden hiçbir iz olmayınca alt dudağı titremeye başladı.
"Hyung?" Jimin, hyungunun yakınlarda olduğunu umarak zayıf bir sesle seslendi.
Yanıt alamayınca Jimin bir koku alma umuduyla burnunu çekti ama hiçbir şey almıyordu. Hemen yere yığıldı ve bir top gibi kıvrıldı, hyungu için çok endişelendiği için sessizce ağlıyordu. Taehyung bir plan önermek için ağzını açtı ama Jungkook aniden ortadan kayboldu.
"Jungoo-ah?" Taehyung, Jungkook'un fazla ileri gitmediğini umarak bağırdı.
Jungkook da cevap vermedi ve Taehyung hayal kırıklığıyla ellerini saçlarından geçirdi. Taehyung en azından bir nefes almak için gelişmiş işitme yeteneğini kullanmaya çalıştı ama duyabildiği tek şey uzaktan yaklaşan sirenlerdi. Ya Jungkook zaten olay çıkarmıştı ya da polis patlamayı kontrol etmeye geliyordu. İyi ki bu alan tenhaydı, böylece melezler fark edilmeden kaçabilirlerdi.
"Kısa şey kalk. Gitmemiz gerek" dedi Taehyung, Jimin'e.
Jimin ayağa kalkmadan önce burnunu çekti ve gözlerini sildi. Normalde ona kısa dediği için Taehyung'la kavga ederdi ama bunun için enerjisi yoktu. Tek düşünebildiği Seokjin' di.
Taehyung, "Jungkook'un nereye gittiğini bilmiyorum ama tahminim avcıların karargahı ve kuzeninin de orada olacağına dair içimde bir his var" dedi.
"Hadi gidelim."
O ikisi yoldayken, öfkeli ve kararlı bir Jungkook, avcıların karargahına geldi. Buranın oldukça güvenli bir bina olduğunun ve kapıları geçmenin neredeyse imkansız olduğunun farkındaydı ama alfa melezini hafife almamak gerekiyordu. Özellikle de sadece kızgın olduğu zamanlarda çok daha tehlikeli olan, nadir görülen bir saldırganlık döneminden geçtiğinde. Bu saldırganlık onu insanlığından uzaklaştırır ve o, ete ve kana doymak bilmeyen açlığı olan vahşi bir canavardan başka bir şey değildir. Bu durumu yalnızca üç kez deneyimlemişti: ilk sağ kolu öldürüldüğünde, sürü üyelerinden bazıları yakalandığında ve şimdi; müstakbel nişanlısı ve doğmamış bebeği kaybolduğunda.
Vücudunun kavrulmasını umursamadan elektrikli çiti kırdı. İzinsiz girmesi güvenlik alarmını tetikledi ve yer altından dışarıdaki silahlar çıktı ve hepsi onu hedef aldı. Ona doğru onlarca mermi atıldı ama hızlı olduğu için hiçbiri vücuduna temas etmedi. Binanın girişine doğru hızlanmadan önce her bir makineyi kırılana ve tamir edilemez hale gelene kadar ikiye ayırdı. Güçlü bir tekmeyle kapıyı kırdı ve nöbet tutan çaylak avcılar amaçsızca ona ateş etmeye başladılar.
"Ailem! Bana ailemi verin!" Jungkook büyük bir öfke ve nefretle kükredi.
"Ailen öldü!" avcılardan biri bağırdı.
Jungkook tehditkar bir şekilde gülerek o avcının önünde belirdi.Avcının kulağını dişleriyle koparmadan önce silahı alıp ortadan ikiye ayırmakta tereddüt etmemişti. Avcı acı içinde çığlık attı ve Jungkook, avcının kafasını vücudundan ayırmadan önce verdiği tepkiye zevkle gülümsedi. Vücuduna bu kadar çok mermi saplanmasına rağmen, iki sabit ayak üzerinde durmaya devam ediyor ve bir avcıdan diğerine geçiyordu.
"Kurşunlarının beni yaralayabileceğini mi sanıyorsun?" Jungkook yüksek sesle bağırarak pençeleriyle bir avcının gözlerini oydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYBRID/JINKOOK(TR)
Werewolf!!UYARILAR!! İÇİNDE +18 SAHNELER VE KONUŞMALAR İÇERİYOR. İLK BÖLÜMLERDE TAEJİN DE İÇERİYOR AMA ÜÇLÜ BİR İLİŞKİ SÖZ KONUSU DEĞİL. MPREG İntikam ve adalet arayışının ortasında acımasız melez, kendisine birçok meydan okuma koyan şiddetli bir beta ile k...