"Peki, peki, peki... Bak burada ne var."Üç yabancı melez, alfa meleziyle karşılaşmadan önce babasının oturduğu kütüğün üzerinde oturan betanın etrafında dönüyordu. Midesinin derinliklerinde biriken korkuya rağmen, Seokjin sakinliğini ve kendinden eminliğini koruyordu. Bu melezlere, göz korkutucu bakışları altında sindiğini görme zevkini vermeyi reddediyordu
Melezlerden biri, "Sen küçük bir ahmaksın, değil mi? Bizi daireler çizerek döndürüyorsun, ama seni tam başladığın yerde buluyoruz" dedi.
Seokjin bunu duyunca oldukça rahatlamıştı çünkü bu, sevdiklerinin güvende ve sağlam olduğu ve bu melezlerin hiçbir şeyden şüphelenmediği anlamına geliyordu.
Seokjin sırıtmadan önce zekice, "Aslında bir üçgendi. Özellikle bir ikizkenar üçgen," dedi. "Ama hiçbirinizin temel geometri bilmenizi beklemiyorum, çünkü hepiniz alfa dediğiniz şeyle beslenen bir avuç sülüksünüz ve bildiğiniz tek şey masum insanları nasıl öldüreceğinizdir."
Tiz sesli melez öfkeyle homurdandı ve betaya saldırmak üzereydi ki, ancak oldukça uzun boylu olan başka bir melez tarafından durduruldu.
"Yapma. Efendi Jeon onun canlı olarak geri dönmesini istiyor" dedi uzun boylu melez.
"Yaşıyor ama zarar görmemiş değil."
Seokjin artık her an işeyebilirdi ama tıpkı babası gibi korkusunu maskeliyordu. Alfa melezinin onu canlı istemesinden daha çok korkuyordu. Herhangi bir gün, dönüşüm yerine ölümü seçerdi.
Uzun boylu melez, kana susamış arkadaşını görmezden geldi ve "Evlat, tamamlamamız gereken bir görevimiz var. Ya teslim ol ve bizimle gel, ya da seni zorla almak zorunda kalacağız" dedi.
"Günün sözünün rıza olduğunu duydum. Hiç duydun mu?Ayrıca ben çocuk değilim. Sadece kaliteli şarap gibi yıllanırım."
"Teslim olman için sana on saniye veriyoruz, yoksa seni alt ederiz" bunca zamandır sessiz olan kısa boylu melez sonunda konuşmuştu.
"Bu biraz haksızlık değil mi? Birincisi, sayıca azım ve ikincisi, açıkça dezavantajlıyım çünkü ben sadece bir kurt adamım, oysa hepiniz melezsiniz ve iki farklı türün yeteneklerine sahipsiniz." Seokjin hafifçe somurtarak söylendi.
"Dövüşmek istiyorsa, ona bir veririz. Bire bir" diye hırladı kana susamış melez, "Önce ben gidiyorum."
Öfkeli melez, Seokjin'e saldırdı ama betanın refleksleri hızlıydı ve darbeden kolayca kaçtı. Bu sadece melezi daha da kızdırdı ve Seokjin'e tekrar saldırmaya çalıştı. Ancak Seokjin, saldırıdan bir kez daha kaçtı.
"Savunmada iyisin ama hücumların nasıl?" Melez uğursuz bir sırıtışla konuştu.
Seokjin'in saldırı becerileri melezi dehşete düşürecek kadar çok iyiydi. Beta, kendisine yönelik her saldırıdan kaçarken birkaç yumruk indirebiliyordu. Biri veya diğeri yerine saldırı ve savunmanın bir kombinasyonu olan kendi dövüş stiline sahipti. Melezler itiraf etmekten nefret ediyordu ama bu beta iyi eğitilmiş. Alfaları bu kurdu öldürürse çok yazık olur çünkü bu safkan harika bir melez olur. Seokjin, takımlarına harika bir katkı olurdu.
Diğer iki melez, hiçbir yere varmayacağı için sıkılıncaya kadar bu kavgayı izledi. Arkadaşları işe yaramaz hale geldiğinde ve beta yakın zamanda pes edecek gibi görünmezken yarışmacıların değişme vakti gelmişti.
~~~
"Efendi Jeon, onu yakaladık."
Jungkook, sesin kaynağıyla yüzleşmek için arkasını döndü ve aramaya gönderilen melezlerinden biriyle karşılaştı. Melezinin görünüşünü gözlemledi ve yüzünde bir hayal kırıklığı ifadesi oluştu. Melezin kıyafetleri birçok yerden yırtılmış ve kanlar içinde, saçları darmadağınıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYBRID/JINKOOK(TR)
Werewolf!!UYARILAR!! İÇİNDE +18 SAHNELER VE KONUŞMALAR İÇERİYOR. İLK BÖLÜMLERDE TAEJİN DE İÇERİYOR AMA ÜÇLÜ BİR İLİŞKİ SÖZ KONUSU DEĞİL. MPREG İntikam ve adalet arayışının ortasında acımasız melez, kendisine birçok meydan okuma koyan şiddetli bir beta ile k...