Bund
4k iyi okumalar♡"Kook, üzgünüm. Sana söylemediğim için bana kızdığını biliyorum ama ben sadece kontrolünü kaybedip onu öldüreceğinden korktum" dedi Taehyung, Jungkook ile ormanda gezintiye çıkarken.
"Bana o kadar mı güvenmiyorsun Taehyung? Bana çocuktan bahsetseydin ve ona zarar vermememi isteseydin seni dinlerdim. Geçen günkü konuşmamızı hatırlamıyor musun?"
"Biliyorum, ama... Seokjin'i öldürmeye oldukça kararlı görünüyordun ve ben de onu cezalandırmak için kuzenini öldüreceğini düşündüm" diye mırıldandı Taehyung.
Jungkook olduğu yerde durdu ve Taehyung'la yüz yüze gelmek için döndü; sözde en iyi arkadaşının ona duyduğu güven eksikliği yüzünden gerçekten incinmişti.
"Beta'yı öldürecektim çünkü yarım kalmış işleri sevmem ama senin yüzünden bunu yapmaktan kaçındım. Hatta bana saygısızlık ettiği için onu cezalandırabilirdim ama yapmadım çünkü ona değer verdiğini biliyordum. O andan itibaren senin için her şeyi yapacağımı biliyorum .Neden? çünkü sen benim en iyi arkadaşımsın ve seni çok seviyorum ama bana benim sana güvendiğim kadar sen bana güvenmiyormuşsun gibi geliyor bu beni çok üzüyor güvenimizin karşılıklı olmadığını düşünüyorum."
Taehyung tartışmak için ağzını açtı ama Jungkook devam etti.
"Senin seçimlerini ve isteklerini hiçbir zaman sorgulamadım ve senin mutluluğun ve memnuniyetin için her zaman istisnalar yaptım ama yine de benden sır saklıyorsun. Bir daha böyle bir şey olursa özür dilerim ama seni suçlu ilan etmek zorunda kalacağım sağ kolum" dedi Jungkook ciddi bir ifadeyle incindiğini gizleyerek. "Lütfen bana güven Taehyung. Senden tek istediğim bu."
Taehyung, Jungkook'u gerçekten incittiğini söyleyebilirdi çünkü en yakın arkadaşı ihbar hakkında hiç konuşmamıştı. Gizliliğini haklı çıkarmak için sebepleri vardı ama bunun Jungkook'u daha çok inciteceğini bildiği için onlardan bahsetmemeyi tercih ediyordu. Jungkook'a herkesin hayal edebileceğinden çok daha fazla güveniyordu ama Jungkook bazen kontrolünü kaybediyor ve özellikle avlanma ve kavgalar sırasında mantıksız kararlar verme eğilimi gösteriyordu. Kendiliğinden ve kasıtsız, bu yüzden daha da tehlikeli oluyordu.
Taehyung, "Senden bir daha asla sır saklamayacağım. Söz veriyorum" dedi ve endişelerine rağmen bu sözünü tutacağına dair kendi kendine söz verdi.
"Teşekkür ederim."
İkisi de insan eti kokusu alana kadar gece yarısı yürüyüşlerine devam ettiler. Kaynağı bulmak için kurt gözlerini kullanırken çevrelerine karşı tetikte ve dikkatli olduklarından emin olarak kokuyu takip etmeye başladılar. Sonunda ava hazırlanan bir grup avcı buldular. Gümüş silahları nedeniyle kurt adam avcıları olduklarına şüphe yoktu ve kurtboğan kokusu da güçlüydü.
"Türünün son örneği. Tam potansiyeline ulaşmadan onu bulmalıyız. Unutma, alfasından daha güçlü ve dolunay gecelerinde daha da güçlü. Tetikte ol."
Jungkook yavaşça baş avcıya yaklaşırken Taehyung hızlanmadan önce avcılar ayrıldılar ve iki melez bilmiş bir bakış attı. Jungkook, akıl almaz derecede güzel kan kırmızısı parıldayan gözleriyle ağaçların arkasından çıkarken varlığını belli ediyordu. Dalların çıtırdadığını duyan avcı, kaynağa baktı ve hemen silahını kırmızı gözlü yaratığa doğrulttu.
Avcı, yaratığı "Geri çekil yoksa seni vururum" diye tehdit etti. "Bu mermiler saf gümüşten yapıldı."
Jungkook'un dudakları tehditkar bir gülümsemeyle kıvrıldı ve bahçeye doğru yürümeye devam etti.Avcı korkudan silahı yaratığın tam göğsüne doğrulttu ve tetiği çekti. Gümüş bir kurşun Jungkook'un göğsünün sol tarafını deldi ama o kolayca çıkarıp yere fırlattı ve yara hemen iyileşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYBRID/JINKOOK(TR)
Vlkodlaci!!UYARILAR!! İÇİNDE +18 SAHNELER VE KONUŞMALAR İÇERİYOR. İLK BÖLÜMLERDE TAEJİN DE İÇERİYOR AMA ÜÇLÜ BİR İLİŞKİ SÖZ KONUSU DEĞİL. MPREG İntikam ve adalet arayışının ortasında acımasız melez, kendisine birçok meydan okuma koyan şiddetli bir beta ile k...