three

160 23 5
                                    

Seokjin'in gözleri fal taşı gibi açıldı ve doğrulmaya çalıştı ama başı çok dönüyordu. Başı zonkladığı için acı içinde inliyor ama kendini ayağa kalkmaya zorluyordu. Çok mücadele ediyordu ama bir çift küçük elin ona yardım ettiğini hissediyordu. Burun deliklerinden akan şeftali kokusundan kaynağın Jimin olduğunu anlamıştı. Ancak bu tatlı, meyvemsi kokuya, çürümenin nahoş kokusu da eklenmişti.

"Jimin-ah, neden farklı kokuyorsun?" diye sordu Seokjin, Jimin'in elini bulup kendi eline alarak.

Seokjin hafif bir hıçkırık duyana kadar birkaç saniye sessizlik oldu.

"H-hyung... A-Abeoji..."

Kuzeninin ağzından çıkan bu sözleri duyunca Seokjin'in kalbi durdu ve bedeni dondu. Hemen sonuca varmaması gerektiğini biliyordu ama olabilecek en kötü senaryoları saniyeler içinde uydurup duruyordu. Babası geçişi tamamlayıp ayrıldı mı? Sürü artık alfasız mı? Babası alfa melezi gibi bir canavara mı dönüştü?

"O hala burada mı? Onunla konuşmak istiyorum," dedi Seokjin ve ayağa kalkmaya çalıştı ama Jimin onu zayıf bir şekilde tuttu.

"Hyung," diye bağırdı Jimin, "Gitti."

Seokjin'in gözleri sulandı ve "A-ama neden hoşçakal demeden ayrılsın ki? Hibrite hizmet etmek bizi rahatlatmaktan daha mı önemli?" derken gözyaşlarını kırpıştırdı.

Jimin'in hıçkırıkları sadece ağlamaya dönüştü ve gözyaşlarının akmasına izin verirken başını Seokjin'in göğsüne gömdü.

"Jiminie, neden ağlıyorsun? Sorun değil. Bizim için geri dönecek, değil mi? Sonsuza kadar gitmedi," dedi Seokjin, kendi sözleriyle ikna olmamasına rağmen yumuşak bir sesle.

Bu sözleri duymak Jimin'i o kadar ağlattı ki konuşamadı, bu yüzden cebinden bir mektup çıkardı ve hyunguna verdi. Seokjin'in görüşü, vücudundaki melez zehrin neden olduğu hoş olmayan bir yan etki olarak hala bulanıktı ama görüşünü netleştirmek için kurt gözlerini kullanıyordu. Kurt görüşü bile bozuktu ama kelimeleri okuyabilecek kadar netti.
Oğlum,

Yazarken yavaş yavaş bilincimi kaybediyorum ve ne kadar zamanım kaldığını bilmiyorum, bu yüzden bunu elimden geldiğince kısa tutacağım. Siz bunu okuduğunuzda ben gitmiş olacağım ,çünkü geçişi tamamlamadım. Bir alfa olarak,bir fedakarlık yapmalıydım ve bu sensin. Yapamadım keşke daha önce söyleseydim ama şimdi bunun bir önemi yok. Bitti.

Lütfen kendine ve ailemize iyi bak. Lütfen onlara umut ver ve onları doğru yöne yönlendir. Lider olmak için alfa olmana gerek yok.

Doğru şeyi yapmalısın. İntikam isteme, onun gibi olma. Sen bu değilsin. Onu ve yaptığı her şeyi unut. Yeni bir hayata başla.

Sana inanıyorum ve seni her şeyden çok seviyorum. Dönüştüğün adamla gurur duyuyorum. Eomma da gurur duyardı. Sen bizim en büyük eserimizsin. Sen bizim hayatımızsın.

Sen bizim tek umudumuzsun.

Sevgiler, Appa.

Seokjin bu mektubu okuyunca yıkılmıştı çünkü bunlar babasının ona son sözleriydi ve onlar da söylenmemiş sözlerdi. Babasının bunu yazmak için zar zor hayatta olduğunu söyleyebilirdi çünkü yazı çarpık ve sadece okunabilirdi. Babasının sözlü bir mesaj iletmek yerine mektup yazmak için çaba sarf etmesi onu daha da kırmıştı. Babasının böyle ölmesi gerekmiyordu.

"Yakında hepimiz ölecekken bu sürüye nasıl liderlik edeceğim?" Seokjin acı bir şekilde kıkırdadı, yüzünden gözyaşları akıyordu.

Seokjin uyanalı birkaç saat olmuştu ve sürünün geri kalanı küçük evlerindelerdi. Ölümlerini bekliyorlardı çünkü bunun kaçamayacakları bir şey olduğunu biliyorlardı. Hibrit zehiri onları içeriden yakıyor ve bazıları bunu aşmak için kendilerini öldürmeye çalışıyordu ama Seokjin onları durdurdu. Eğer öleceklerse, birlikte ölmeliler. Hepsi kabul etti.

HYBRID/JINKOOK(TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin