fifteen

105 16 0
                                    

4K iyi okumalar <3

Seokjin, yırtık pırtık büyü kitabındaki talimatları okurken yerde Himalaya tuzuyla bir pentagram oluşturarak büyüyü etkinleştirme büyüsüne hazırlanıyordu. Seokjin bunu yaparken, Jungkook yıldızın her noktasına birer mum yerleştirip yaktı. Her şey ayarlandıktan sonra Seokjin, beş köşeli yıldızın ortasına adım atmadan önce ilahiyi ezberliyordu. Derin bir nefes aldı, gözlerini kapattı, nefesini bıraktı, gevşedi, zihnini boşalttı ve sonunda ilahiyi bozuk Latince üç kez okudu.

Jungkook kitapla orada duruyor ve yakından izliyordu, her şeyin yolunda gittiğinden emin oluyordu. Seokjin'in gözleri açılana kadar ilahinin üç kez okunduğunu fark etmemişti. Ama hiçbir şey olmadı.

"İşe yaramadı" dedi Seokjin, biraz huzursuzlanarak. "Neden çalışmıyor? Ben bir kurt cadıyım. Çalışması gerekiyor. Sihrim şimdiye kadar harekete geçmiş olmalı."

"Telaffuzunun geliştirilmesi gerekiyor."

Seokjin kaşlarını çattı ve Jungkook'tan kitabı kapıp kafasındaki ilahiyi tekrar okumadan önce pentagramdan çıktı. Herhangi bir şeyi nasıl telaffuz edeceğine dair hiçbir fikri olmadığı için Jungkook'un telefonunu aldı ve ilahiyi Google tercümanına yazdı. Daha sonra çevirmenin sesini dinlerken Latince kelimeleri Hangul'da yazmak için bir kalem ve kağıt aldı. Bu harf çevirisi, telaffuzuna etkili bir şekilde yardımcı oldu ve telaffuzu Google çevirmenininkine benzer olana kadar kelimeleri ezbere okuması için birkaç dakika harcadı.

"Hazır mısın?" diye sordu.

Bu soruyu cevaplamak için Seokjin pentagramın merkezine geri adım attı ve daha önce yaptığı şeyi daha iyi bir  telaffuzla tekrarladı. Mantrayı her okuduğunda daha tutkulu hale geldi ve sesinin yüksekliği arttı. Ancak tüm bu çabaya rağmen büyü hala çalışmıyordu.

"Hala çalışmıyor" diye bağırdı Seokjin, gözleri başarısızlık gözyaşlarıyla parlayarak. "Bu hiç mantıklı değil! Bunun çalışması gerekiyor!"

Jimin kısa süre sonra bodrum kapısından fırladı ve başka bir yırtık pırtık kitapla Jungkook'un yanında belirdi, Taehyung hemen arkasından ama daha rahat bir hızda onu takip etti.

"Bir şey bulduk" Jimin kitabı alfasına verirken yorgunluktan hafifçe nefes nefese kaldı. "Hyung yarı kurt adam olduğu için, güçlerini yalnızca tam dolunay zamanında gerçekleştirerek etkinleştirebilir ve bunun ay ışığı altında yapılması gerekir."

"Benimle dalga geçiyor olmalısın!" Seokjin pentagramdan çıkarken tısladı.

"Hyung, sorun yok. Gelecek hafta dolunay var. Çok fazla beklemene gerek kalmayacak"

Jungkook zihinsel bir hesap yaptı ve bir sonraki dolunayın çok daha erken olduğunu anlayınca mırıldandı. Seokjin hüsrana uğramış bir nefes verdi ve sanki bu sakinleşmesine yardımcı olacakmış gibi kendini yelpazeledi. Artık beklemek istemiyordu.

"Bunu sadece dolunay gecesinde yapabileceğimi nereden biliyorsun?" diye sordu Seokjin.

"Pekala... Tam olarak bilmiyorum ama bu kitaptaki bir teori" dedi Jimin ve Jungkook'un elindeki kitabı işaret etti.

Seokjin kitabı kaptı ve aceleyle sayfaları çevirdi. Babasını canlandırması gerektiği için sihrini harekete geçirmek istiyordu. Tüm acılarına son verecek tek şey buydu.

"Nereden buldun?" Jungkook, Jimin'e sordu.

"Cadı mağarası," diye yanıtladı Taehyung diğer üçüne katılırken, "Bir sürü başka kitapları vardı ama bu özellikle kurt cadı hakkındaydı."

HYBRID/JINKOOK(TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin