5,5k iyi okumalar <3
"Aç kapıyı, pislik!" Seokjin, Jungkook'un yatak odasının kapısına vurarak bağırdı.
Seokjin'in kapıya vurup hakaretler yağdırmasıyla birkaç saniye geçti ama yanıt yoktu. Tüm sabrını kaybederek kapıyı kırdı ve yeni masasında gelişigüzel oturan ve araştırma yapan Jungkook'a saldırdı. Alfayı bu kadar soğukkanlı, sakin ve kendine hakim görmek Seokjin'i daha da kızdırdı ve Jungkook onu boğmadan önce melezin üzerine binerek saldırdı. Jungkook rahatsız olmadan öylece oturdu ve betanın onu boğmasına izin verdi.
"Senden nefret ediyorum! Senden nefret ediyorum! Senden nefret ediyorum! Senden nefret ediyorum! Senden çok nefret ediyorum!"
Seokjin, Jungkook'un yüzünü tırmalamaya başladı ama çizikler normalden biraz daha yavaş iyileşiyordu. Bunun hiçbir şeyi çözmeyeceğini anlayan Seokjin, pençelerini kaldırdı ve nefesi kesildiği için nefes nefese kaldı. Şu anda o kadar çok duygunun altında eziliyordu ki, çünkü Jimin'in iki hafta önce olan dönüşümünü hala atlatamadı, Jungkook seksten beri ondan kaçıyor ve son zamanlarda Taehyung da ondan uzak durmaya çalışıyordu. Seokjin deli gibi sıkılmıştı.
Seokjin öfkeyle, "Ölümsüz olmasaydın şimdiye kadar kalbini göğsünden sökerdim" dedi.
Jungkook dudaklarını ıslatmakla yetindi, gözlerini hâlâ ona sarılan Seokjin'den ayırmadı.
"Sen... O gün bir şey yaptın, değil mi? Alfa gözlerini bana parlattın ve beni isteğime karşı döndürdün. İki kez," Seokjin sonunda bu sorunla alfayla yüzleşmek için cesaretini topladı. "En derin arzularıma boyun eğmem için beni zihinsel olarak zorladın! Sen gerçek bir pisliksin!"
Jungkook'un dudakları kendini beğenmiş bir sırıtışla kıvrıldı ve "Benimle seks yapmanın senin en derin arzularından biri olduğunu nasıl bilebilirdim?" dedi.
Seokjin'in yüzü ve kulakları utançtan kızardı.
"Senden gerçekten nefret ediyorum," diye mırıldandı Seokjin, Jungkook'un kucağından atlayıp bağırmadan önce, "Şimdi bana Jimin'in adını neden listeden çıkarmadığını söyle!? Ailesi 1974'te doğmamıştı ve onun da olmadığını açıkça söyleyebilirim!"
Jungkook sakince, "Bana yük olduğu için onu ortadan kaldırmak istedim ama iyi dövüş becerileri sergiledi, bu yüzden artık benim için yararlı" dedi.
"Kuzenimi mi öldürecektin?!"
Jungkook, "Evet, ama bu geçmişte kaldı. Kararını verdi, ben de verdim" dedi.
"Onu listede tutmak, beni hastalıklı ve sapkın bir şekilde cezalandırmak için onu şekil değiştirmeye zorlama yöntemin miydi? Çünkü yemin ederim ki..."
"Sana söylediğim gibi, onun kararı başkalarından etkilenmedi. Gerçeği bilmeden parmaklarını bana doğrultma."
Seokjin gözlerini devirdi ve gitmek için kapıya doğru yürüdü ama Jungkook'un sesi onu durdurdu.
Jungkook, "Ayrıca, zihinsel zorlamayla ilgili suçlaman gerçeklerden uzak ama arzulara boyun eğme konusundaki teorin başka bir bağlama uygulanabilir" dedi.
Seokjin'in kulakları bunu duyunca canlandı ve merakla Jungkook'a baktı ama kapıya yakın durdu.
"Ne demek istiyorsun?" diye sordu Seokjin.
Jungkook, "Cevaplar arıyordum çünkü o gece olanlardan sonra kafam çok karışıktı" dedi ve Seokjin'e baktı. "Yıllar önce bir cadı bana büyü yapmış ve başarılı olmuş gibi görünüyor."
Seokjin inanamayarak birkaç kez gözlerini kırpıştırdı ve "Büyü mü?" dedi.
"Evet. Büyü, cinsel çekim karşılıklı olduğunda cinsel dürtüleri yoğunlaştırıyor. Sadece ilk kez oluyor. Sanırım bu yüzden böyle hissettik ve öyle davrandık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYBRID/JINKOOK(TR)
Werewolf!!UYARILAR!! İÇİNDE +18 SAHNELER VE KONUŞMALAR İÇERİYOR. İLK BÖLÜMLERDE TAEJİN DE İÇERİYOR AMA ÜÇLÜ BİR İLİŞKİ SÖZ KONUSU DEĞİL. MPREG İntikam ve adalet arayışının ortasında acımasız melez, kendisine birçok meydan okuma koyan şiddetli bir beta ile k...