Bu bölümde sonunda Jinkook yakınlaşması az da olsa var~~
Dolunay gecesinin öğleden sonraları ve hazırlıkların bir parçası olarak Seokjin ve Jungkook, ormanda Seokjin'in sürüsünün evine doğru yürüyorlardı. Hibrit malikanesinde vahşi bir kurt adamı öldürmeden zaptetmek için pek fazla faydalı malzeme bulunmadığından, Seokjin'i zincirlemek için bazı eşyalar toplamaları yeterliydi. Seokjin'in Jungkook'a eşlik etmek için gönüllü olması büyük cesaret gerektirdi çünkü yıkılacağını kesin olarak biliyordu.
Jungkook, "Benimle gelmek zorunda değildin. Ekipmanı kendim toplayabilirdim" dedi.
"Sorun değil" diye mırıldandı Seokjin.
Jungkook aniden durup Seokjin'i susturmak için parmağını dudaklarına götürene kadar aralarında garip bir şekilde huzurlu bir sessizlikle yürümeye devam ettiler. Hayatının büyük bir bölümünde avlanan Jungkook, evinin güvenliğinin dışına çıktığında her zaman yüksek alarm halindeydi. Bu yüzden artık terk edilmiş evin içinden gelen bir kalp atışı duyduğunda gözleri kan kırmızısına döndü ve öldürmeye hazır dişleri ortaya çıktı.
Seokjin, nihayet çevresine dikkat ettiğinde üçüncü bir kalp atışı daha duydu.Kaşları şaşkınlıkla çatıldı ve bir koku tanıyıp tanımadığını kontrol etmek için burnunu çekti.
Şeftali ve mandalina.
"Hayır, hayır, hayır, hayır, hayır," diye mırıldandı Seokjin panikle Jungkook'un peşinden koşarken.
Jungkook, tahta kapıyı aşırı bir güçle çarparak açtı ve sonunda kapı kırıldı. Etrafta sürünen yabancı bir figür gördüğünde, onlara doğru ilerliyordu. Davetsiz misafire saldırmak (daha çok öldürmek gibi) üzereydi ama yolu hızla engellendi.
"Dur!" diye bağırdı Seokjin, Jimin'in küçük bedenini kendi bedeniyle koruyarak.
Gözleri çikolata rengine dönerken ve dişleri kaybolurken Jungkook'un yüzünde kafa karışıklığı oluştu.
"Lütfen onu incitme" diye bağırdı Seokjin, gözyaşları yüzünden görüşü bulanıktı.
Seokjin arkasını döndü ve korumacı bir tavırla kollarını Jimin'e dolayarak genç çocuğu sımsıkı tuttu. Jimin bu kadar sıkı sarılmasından dolayı boğuluyormuş gibi hissediyordu ama umurunda değildi.Sadece tekrar hyungunun kollarında olmak istiyordu.
"Neden?" Jungkook, talepkar ama kafası karışmış bir tonda sordu.
Seokjin, Jimin'in vücudunu korumaya devam eden Jungkook'la yüzleşmeden önce alnına uzun, tatlı bir öpücük kondurdu.
"O benim kuzenim. Onu güvende tutması için gönderdim. Sakın onu incitme. Lütfen onu incitme" dedi Seokjin, bacakları korkudan titriyordu. "Sahip olduğum tek şey o."
Seokjin, Jungkook'un boğazını parçalamasını ya da kötü bir şey olmasını bekliyordu ama Jungkook'un bir sonraki sözleri onu şaşırttı.
"Anladım."
Jungkook, bu geceki dolunay için ekipmanı toplamaya devam etmek üzere evden çıkarken, Seokjin ve Jimin şaşkın bir şekilde orada dikiliyordu. Alfa, Jimin'in nasıl hala hayatta olduğunu sormadı bile, muhtemelen zaten biliyordur. Anladığını söyleyip çekip gitti mi? Seokjin şoku üzerinden atarak arkasını döndü ve Jimin'e tekrar sarıldı.
"Burada ne yapıyorsun?" Seokjin, biraz kızgın ama rahatlamış bir şekilde sordu.
Jimin yere bakarak, "Bu gece dolunay var ve sensiz bunun üstesinden gelemem. Hoseok hyung ve Namjoon hyung'u incitmekten korktum" diye mırıldandı. "B-ben burada geçirmek istedim çünkü ağaç ve bahçe sana en yakın şeylerdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYBRID/JINKOOK(TR)
Werewolf!!UYARILAR!! İÇİNDE +18 SAHNELER VE KONUŞMALAR İÇERİYOR. İLK BÖLÜMLERDE TAEJİN DE İÇERİYOR AMA ÜÇLÜ BİR İLİŞKİ SÖZ KONUSU DEĞİL. MPREG İntikam ve adalet arayışının ortasında acımasız melez, kendisine birçok meydan okuma koyan şiddetli bir beta ile k...