+18 kısımlar var(jinkook arasında)
3.5K iyi okumalar<3
"Taehyung, sana bir soru sormak istiyorum" dedi Jungkook, en yakın arkadaşının yatak odasının kapısında dururken sesi biraz gergin geliyordu.
"Ne oldu?" Taehyung gömleğinin düğmelerini iliklerken sordu.
Jungkook kapıyı kapattı ve gergin bir şekilde etrafına bakındıktan sonra, "Lütfen cehaletimle dalga geçme. Bu zaten oldukça utanç verici."
Taehyung, Jungkook'a devam etmesini söyler gibi tek kaşını kaldırdı ve Jungkook soruyu sormadan önce tereddüt etti.
"Bunun ne anlama geldiğini bana açıklayabilir misin?" Jungkook ricasıyla aşağıyı işaret etti.
Taehyung'un gözleri Jungkook'un parmağını takip etti ve resmen kendi tükürüğüyle boğularak kontrolsüz bir şekilde öksürmeye başladı. Jungkook, adamın neden böyle tepki verdiğinden emin olamayarak Taehyung'a baktı. Sadece bir soru sormuştu çünkü vücudunda neyin yanlış olduğunu bilmiyordu.
"Taehyung, bir cevap istiyorum. Acı çekiyorum ve bu beni endişelendiriyor"
Taehyung'un öksürüğü sonunda dindi ve nefesini geri kazanmak için derin bir nefes aldı.
"Sen- gerçekten bilmiyor musun?"
"Bilseydim, sana sorarak kendimi utandırır mıydım?"
"Tamam, tamam, sakin ol," dedi Taehyung. "Bu daha önce oldu mu?"
"Hayır, olmadı. Lütfen ne olduğunu biliyorsan bana söyle"
Taehyung beceriksizce boğazını temizledikten sonra, "Bu... Buna ereksiyon denir. Cinsel olarak uyarıldığında olur. Penisin... sertleşir."
"Olağanüstü" diye fısıldadı Jungkook, pantolonunun içindeki bariz çadıra şaşkınlıkla bakarken nefes nefese.
Jungkook'un yüzündeki şaşkınlığı ve ilgiyi görünce Taehyung'un gözleri hafifçe açıldı. Jungkook'un düşündüğünden daha saf olduğuna inanamıyordu. Jungkook'un geçmişte en azından cinsel çekim hissettiğini düşünmüştü.
"Sana bir soru sorabilir miyim?" diye sordu Taehyung.
Jungkook, Taehyung'a baktı ve hafifçe başını salladı.
"O zaman ne düşünüyordun?"
Jungkook'un yüzü ısındı ve başını hafifçe sallamadan önce ellerini arkasında kavuşturdu.
"Pekala. Rahat değilsen bana söylemek zorunda değilsin. Ama seni yargılamayacağım, tamam mı? Bana her şeyi söyleyebilirsin."
Jungkook gülümseyerek "Teşekkürler." dedi ve odadan çıktı.
Parmaklığın arkasında duruyor ve oturma odasında dans oyunu oynayan iki kurda ve melezlerinden bazılarına bakıyordu. Taehyung, Jungkook'un yanında duruyor ve gruba bakıyordu. İkisinin de bakışları, turu kazandıktan sonra bırakan Seokjin'e ve oyunu oynayan melezlere ulaştı.
"Sen ve beta" dedi Jungkook aniden, "İkinizin arasındaki ilişki nedir?"
Taehyung bu soru karşısında biraz şaşırmıştı çünkü Jungkook hiçbir zaman Taehyung'un seks ya da aşk hayatı hakkında soru soracak türden bir insan olmamıştı.
"Neden soruyorsun?"
Jungkook, "O senin tek cinsel partnerin ve bir süredir öyle, bu yüzden ilişkinin daha fazla bir şeye dönüşme ihtimali olup olmadığını merak ediyorum" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYBRID/JINKOOK(TR)
Werewolf!!UYARILAR!! İÇİNDE +18 SAHNELER VE KONUŞMALAR İÇERİYOR. İLK BÖLÜMLERDE TAEJİN DE İÇERİYOR AMA ÜÇLÜ BİR İLİŞKİ SÖZ KONUSU DEĞİL. MPREG İntikam ve adalet arayışının ortasında acımasız melez, kendisine birçok meydan okuma koyan şiddetli bir beta ile k...