"Beni iyileştirmek için burada değilsen, o zaman defol git!" Seokjin yanaklarından aşağı yuvarlanan kızgın ve acı dolu gözyaşlarıyla bağırırken bir varlığı zayıf bir şekilde hissediyordu.Figür, kafesin hemen önünde durmakta ve varlığı algılanmasına rağmen ses çıkarmadan acı çeken betayı izlemekteydi. Zorlu betanın sonunda zayıflık gösterdiğini görmekten zevk alıyordu. Her zaman söyleyecek yeni bir şeyleri olan şımarıklar bile hayatları tehlikede olduğunda aynı sözleri tekrar eder.
"L-lütfen... Sadece i-iyileştir beni... H-hibrit olarak ölmek istemiyorum," diye haykırdı Seokjin, "Beni en kısa sürede ö-öldürebilirsin- kanın biter bitmez sistemimden çıktı. Sizden biri olarak ölmeme izin verme!"
Figürün kaşları şaşkınlıkla çatıldı ve orada durup betanın yakarışlarını ve çığlıklarını dinledi. Görünüşe göre beta, aslında ölmekten çok bir melez olarak ölmekten korkuyordu. Ancak figür, betayı bir kez bile kanıyla beslediğini hatırlamıyordu.
"Sana kim kan verdi?" alfa melezi talebiyle, kimliğinin bilinmesini sağladı.
Seokjin'in nefesi bu tanıdık, otoriter sesin sesiyle kesildi ve tereddütle, "Ş-Şu melez... Bana kendi- kanını verdi. S-safkan olarak öleceğimi söyledi."
Jungkook yanıt olarak mırıldandı, neler olduğu hakkında bir fikri vardı. Başka bir söz söylemeden, bodrumdan çıkarken tekrar tek başına acı çekmesi üzere betayı terk etti. Hızla üçüncü kata çıktı ve sağ kolunun kapısına vurdu.
"Kim Taehyung! Hemen bu kapıyı aç!"
Taehyung cevap verme zahmetine girmemişti çünkü her zamanki gibi Jungkook kendini içeri davet etmişti.
Taehyung, "Kapımı sadece tamamen giyinikken çalıyorsun. Bunu bilerek yaptığını düşünmeye başlıyorum," dedi Taehyung, yatağında dinlenirken.
"Seni utandırmak hoşuma gidiyor" dedi Jungkook, sanki Taehyung'a birkaç saniye önce bağırmıyormuş gibi.
"Pislik" diye mırıldandı Taehyung, "Her neyse, naber?" diye sormadan önce kendi kendine mırıldandı.
Jungkook, "Seninle benim çok gecikmiş bir konuşmamız olmalı" dedi ve Taehyung'un yatağının kenarına oturdu.
Taehyung, Jungkook'a devam etmesi için başını salladı ve işaret etti.
"Bana ne zaman söyleyecektin?" Jungkook, Taehyung'un gözlerinin içine bakarak sordu.
"Neyi söyleyecektim?" Taehyung şaşkın bir şekilde sordu.
"Beta'yı"
Bunu duyunca Taehyung'un kalbi yerinden fırladı ama kendini sakin kalmaya zorlayarak, "o?" diye sordu.
Jungkook, doğrudan bir soru sorulmadığı sürece arkadaşının yalnızca konudan kaçmaya çalışacağını bilerek iç çekti.
"Onu iyileştirenin sen olduğunu bana ne zaman söyleyecektin?"
Taehyung, Jungkook'un olayları kolayca çözebildiği için şok olmaması gerektiğini biliyordu ama yine de bu soru onu şaşırtmıştı. Jungkook'un kızgın olmasından biraz endişeliydi ama alfanın kahverengi gözlerine baktığında onlarda sadece merak vardı. Jungkook gerçekten meraklı görünüyor ve yüzünde en ufak bir öfke ya da başka herhangi bir olumsuz duygu taşımıyordu."Bana karşı dürüst ol," dedi Jungkook, hiç gücenmeden. "En sonunda onun gerçek yüzünü göreyim diye Allan'ı ifşa etmek istediğini anlıyorum, ama onu çok önemsiz bir şeyle suçlamak yerine bana o videoyu gösterebilirdin."
Taehyung çok gergindi çünkü hiçbir açıklaması veya mazereti yoktu.
"Ben olduğumu nasıl anladın?" Taehyung göz temasından kaçınarak sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYBRID/JINKOOK(TR)
Werewolf!!UYARILAR!! İÇİNDE +18 SAHNELER VE KONUŞMALAR İÇERİYOR. İLK BÖLÜMLERDE TAEJİN DE İÇERİYOR AMA ÜÇLÜ BİR İLİŞKİ SÖZ KONUSU DEĞİL. MPREG İntikam ve adalet arayışının ortasında acımasız melez, kendisine birçok meydan okuma koyan şiddetli bir beta ile k...