five

170 21 8
                                    


Seokjin ve Jimin'in kaçmasının üzerinden birkaç gün geçmişti. Zamanlarının çoğunu toplu taşıma araçlarında yemek, su, hijyen malzemeleri ve giyecek gibi tüm temel ihtiyaçlarını içeren iki çantayla geçirmişlerdi. Yeniden doldurmak, stok yapmak ve banyo molaları vermek (hızlı yıkamalar dahil) için pit stoplar yaptılar, ancak zaman kaybedemeyecekleri için çok uzun süre dinlenemediler.

Memleketlerinden çok uzaktalardı. Hatta sabah güneş doğmadan hemen önce kasabadan ayrılmaları tavsiye edilmişti. Tüm bu ülkeyi terk edecek paraları olsaydı, giderlerdi ama daha ucuz kaçış yöntemlerine bağlı kalmaları gerekiyordu.

Şu anda bir otobüsün arkasında oturuyorlardı. Bu, güvendikleri bir arkadaşın evi olan istedikleri yere varana kadar son ulaşımdı. Bu sadece geçiciydi çünkü düzgün bir uykuya çaresizce ihtiyaçları vardı ve bu da enerji kazandıklarında tekrar koşacakları anlamına geliyordu. Arkadaşının evine günler önce varacaklardı çünkü oraya toplu taşımayla sadece 10 saat sürüyordu ama Seokjin'in gerçekleştirmesi gereken bir planı vardı.

Bir güvenlik önlemi olarak iki kuzen, melezleri yanıltmak için Seokjin'in kanından ve kokusundan bir iz bırakmaya karar verdiler. Arkadaşlarının bulunduğu yere gitmek için memleketlerinden doğuya doğru seyahat etmeleri gerekiyordu, bu yüzden üçgen şeklinde bir yol planladılar ve burada önce 4 saat kuzey batı, sonra 8 saat güney ve son olarak 4 saat kuzey doğu seyahat ederek belirttikleri yere geri döndüler. Memleketlerine tekrar vardıklarında yüksek alarma geçtiler ve evlerinden olabildiğince uzağa gitmek için en erken otobüse bindiler. Otobüsün onları götürdüğü son durakta indiler ve sonunda arkadaşlarının evine güvenli yolculuklarına başladılar.

"Jimin," diye mırıldandı Seokjin, yorgun bir şekilde kuzenini uyandırırken. "Neredeyse geldik."

Jimin hafifçe esnedi ve uykulu bir şekilde koltuğa dik oturdu. Gözleri kapanmakla tehdit ediyor ama kendini onları açık tutmaya zorluyordu. En azından daha sonra ve gerçek bir yatakta dinlenebilecekti.

"Sonraki durak. Haydi" dedi Seokjin ve kalkmadan önce iki çantayı aldı.

Tuşa bastı ve kapıya doğru yürüdü, Jimin de hemen arkasından onu takip etti. Otobüs durup kapı açıldığında ikisi şoföre teşekkür etti ve otobüsten indi. Seokjin'in telefonunda gidecekleri yere giden talimatları takip ederken hiç vakit kaybetmediler.

"Hyung, neden kıyafetlerini attın?" diye sordu Jimin, kuzeninin her duştan sonra kullanılmış kıyafetleri nasıl çöpe attığını hatırlayarak.

"Ne kadar çok giysi olursa, koku o kadar güçlü olur. Yenilerini alana kadar senin giysilerini ödünç alacağım."

Jimin, sokaklarda yürürken Seokjin'in elini tuttu ve başını salladı. Biraz yürüyüş sonunda ön bahçesi olan zarif bir evin önüne vardılar. Bu onların arkadaşlarının yeni evini ilk ziyaretleriydi.

Seokjin zili çaldı ve ikisi, kapı açılıncaya kadar birkaç saniye bekledi ve tanıdık olmayan ama yakışıklı bir adam ortaya çıktı. Adam oldukça uzun; belki Seokjin'den birkaç santim daha uzundur. Boyalı sarı saçları düzgünce yandan taranmış ve teni hafif bronzdu. İlk başta Seokjin ve Jimin yanlış eve geldiklerini düşündüler ama adam onlara gamzeli bir gülümsemeyle baktığında onları tanımış görünüyordu.

Yakışıklı adam, "Siz Hoseok'un arkadaşları olmalısınız. Lütfen içeri gelin," dedi ve kenara çekilerek iki çocuğu içeri aldı.

Adam kapıyı kapatmadan önce, Jimin'in Seokjin'in elini sıkıca tutması eve girdiklerinde daha da sıkılaştı.

Yakışıklı adam kendini "Benim adım Namjoon. Ben Hoseok'un kocasıyım" diye tanıttı.

Seokjin ve Jimin, Hoseok'u görmeyeli çok uzun zaman geçtiğini fark ettiler. Hoseok, birbirlerini en son gördüklerinde gururla bekardı. Sanırım insanlar dokuz yılda değişebiliyor.

HYBRID/JINKOOK(TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin