thirteen

131 17 2
                                    

3,8k iyi okumalar <3

Seokjin gerçekten hasta hissederek uyandı ve banyoya koştu. Midesindeki tüm içeriği tuvalete döktü ve öksürmeye başladı. Dün gece boğazına tıktığı yiyeceğe çok fazla kan karıştığını fark etti ve ağzındaki parçaları tükürmeden önce tiksintiyle irkildi.

"Ne oluyor?" paniklemiş bir Jungkook banyoya girdi.

"Kustum. Görmek ister misin?" Seokjin alaycı bir tonda konuşuyordu, ve biraz boğuktu.

Jungkook tuvalet kağıdını yırtıp Seokjin'in ağzını silerken hiçbir şey söylemedi. Kullanılmış kağıdı attı ve sifonu çekmeden önce betayı yukarı kaldırdı. Hatta Seokjin'in diş fırçasına biraz diş macunu sürdü ve kurt cadıya verdi.

"Ne oluyor be?" Seokjin mırıldandı, sabahın erken saatlerinde biraz başını döndüren bir kafa karışıklığıyla.

"Dün gece ne yedin?" Jungkook endişeyle sordu.

"Asıl soru şu: dün gece ne yemedi?" Taehyung aniden banyoda belirirken söylendi. "Bu küçük pislik, daha fazla mutfakta kalsaydı bütün masayı boğazından aşağı iterdi."

Seokjin gözlerini devirdi ve dişlerini fırçalamaya başladı.

"Burada ne yapıyorsun Taehyung?
Odama girmene izin vermiyorum"

Jungkook biraz sinirliydi.

"Yani, kapı kapalıyken benim odama dalmanda bir sorun yok ama kapı ardına kadar açıkken ben seninkine giremem?" Taehyung, "Duş alırken her zaman banyomda göründüğünden bahsetmiyorum bile!" diye bağırdı.

Jungkook kaşlarını çattı ve "Git. Burada olmaman gerekiyordu" dedi.

"O zaman gel çıkar."

Jungkook, Taehyung'a meydan okuyan bir bakış attı ve Taehyung sadece onu taklit etti. Ağır bir şekilde nefes alan Jungkook, Taehyung'u kulağından tuttu ve olgunlaşmamış melezi dışarı sürükledi. Taehyung ahlar ve özürler dile getirmeye devam ediyordu ve Seokjin gülmek istediği için diş macunu ağzında neredeyse boğulacaktı. Daha kilitlenmeden kapının çarptığını duyduğunda, Jungkook'un Taehyung'tan kurtulmayı başardığını biliyordu.

"Dün gece ne yedin, beta?" Jungkook banyoda dururken sordu.

Seokjin diş macununu tükürdü ve ağzını çalkaladıktan sonra, "Her zamanki gibi çok yedim ama senin kanından da bir ton içtim."

Jungkook yanıt olarak mırıldandı ve iki saniye içinde temiz bir havlu ve yeni giysilerle yeniden ortaya çıkmadan önce ortadan kayboldu.

"Cidden mi? Dün gece neredeyse kanımı akıttıktan sonra nazik olmaya mı çalışıyorsun?" Seokjin, şakacı bir şekilde kıkırdamadan önce inanamayarak söylendi. "Vay canına... Sen gerçekten tuhaf birisin."

"Özür dilerim. Niyetim bu değildi"

"Öyleyse niyetin neydi, ha? Bir an bana çok iyi davranıyorsun ve sonra beni öldürmeye çalışıyorsun. Kararını ver!"

"Sen de beni öldürmeye çalıştın, değil mi? Ve hala istiyorsun" diye belirtti Jungkook, havluyu ve kıyafetleri tutarak.

"Senin ölmeni istemem için bir nedenim var. İster kendi ellerinle ister kendi isteklerin doğrultusunda babamı ve sürümü öldürdüğünü unutma" dedi Seokjin, kollarını iki yanında tutarak.

Jungkook dudaklarını büzdü ve ortadan kaybolmadan önce eşyaları rafa astı, çıkarken yatak odasının kapısını kapattı. Seokjin soyunup duşa girmeden önce gözlerini devirdi ve banyonun kapısını kapattı. Baş dönmesi geri geliyordu ama vücudunu kan çekecek kadar sert bir şekilde ovduğu için bunu görmezden geliyor ama çizikler hızla iyileşiyordu.

HYBRID/JINKOOK(TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin