eighteen

101 14 0
                                    

4k iyi okumalar<3

"Oğlum" diye fısıldadı Jungkook, ağlayan oğluna uzanırken, elleri hızla titriyordu.

Jungkook oğlunu nazikçe kaldırdı ve erkek bebek babasının kollarına girer girmez ağlamayı bıraktı. Şu anda ağlayan kişi Jungkook' tu çünkü çok bunalmış durumdaydı ve kalbi hiç bu kadar dolu hissetmemişti. Bunun başka bir rüya ya da sakinleştiricinin yan etkisinden kaynaklanan görsel bir halüsinasyon olduğunu hissediyordu ama dokunma duyusu güçlü ve her şey gerçekti.

"Benim tatlı çocuğum" Jungkook ağlayarak bebeğini kucağına aldı.

Bebek babasına bakıyordu, gözleri kocaman ve ağzı açık. Taehyung, Jungkook'a doğru koşarak geldi ve yeğenini görünce bir çocuk gibi ciyakladı. Diğer melezler alfalarını çevreliyor ve hepsi bebeği tutmak için can atıyordu, ama şimdi bebek sevmenin zamanı değildi.

"Jungkook-ssi, gitmeliyiz. Bu bir tuzak olabilir" diye tavsiyede bulundu Taemin.

Jungkook burnunu çekti ve sürüsünü terk edilmiş fabrikadan çıkarmadan önce oğlunun pembe yanağına tatlı, kalıcı bir öpücük bıraktı. Bebeğin üzerinde olduğu masanın altında yerde yatan bir notu fark eden tek kişi Taehyung'du ve diğerlerini takip etmeden önce onu aldı. Hiç şüphe yok ki Park Woosang'dan bir nottu.

Chanyeol, "Uğursuzluk yapmak istemiyorum ama bu çok kolaydı" diye herkesin ortak düşüncesini dile getirdi. "Hepinizin aynı şeyi düşündüğünü biliyorum."

Herkes sustu ama sonra Taehyung konuştu.

"Park Woosang bir not bırakmış" dedi Taehyung ve notu okudu. "Bu tatlı çocuk Kim Seokjin'in koruması altında olsun. Çünkü senin ve klanın Jeon Jungkook'un peşinden geliyorum."

"Oooh, korkutucu" dedi Baekhyun ürkütücü bir sesle, abartmak için parmaklarını oynattı.

Chanyeol, Baekhyun'un kafasının arkasına şaplak attı ve Baekhyun, Chanyeol'e sadece iki kat daha sert bir şaplak attı.

"Ya bu Seokjin'i elde etmek için bir dikkat dağıtıcıysa?"

Jungkook, şimdi huzur içinde uyuyan oğluna dikkatlice sarılarak hemen ortadan kayboldu ve diğerleri alfalarını takip ettiler. Hepsi kendilerini eve dönmüş halde buldular ve bir felaket bekledikleri için kafaları karışıktı ama her şey normaldi. Sıra dışı olan tek şey taze bir insan kokusuydu.

Seokjin'in gözleri, Jungkook'un uyuyan oğullarını taşıdığını görünce yumuşadı ve hemen onlara doğru koştu. Jungkook, bebeği Seokjin'e vermekten çekinmedi ve Seokjin, minicik vücudu biraz kan lekesi olan düz beyaz bir kumaşla örtülü oğluna bakarken duygulandı. Acı çekmesine rağmen, bebek hala sağlıklıydı.

"O çok güzel" diye fısıldadı Seokjin, gözlerinde yaşlar birikirken .

Seokjin eğilip oğlunun tombul yanağını öptü. Jungkook, ailesiyle mutlu bir hayata sahip olmaktan başka bir şey istemeyerek hayranlıkla izliyordu.

"Onu nasıl buldunuz?" diye sordu Seokjin, Jungkook ve diğerlerine bakarak.
Jungkook'un yanında duran Taehyung, "Ağlayan bir bebek duyduk, bu yüzden sesi takip ettik ve onu bir tür fabrikada yalnız bulduk" diye yanıtladı.

"Yalnız?"

"Evet, ama Park Woosang bir not bıraktı" dedi Taehyung ve notu Seokjin'e gösterdi.

Seokjin notu okudu ve dudaklarını büzdü. Tribrit kanın yetenekleri hakkında herkesi bilgilendirmesi gerektiğini biliyor ama önce Jungkook ile özel olarak konuşmak istiyordu. Jimin, bu "deneyin" ilk öznesi olduğu düşünülürse, bu özel sohbete katılmasına izin verilen tek kişiydi.

HYBRID/JINKOOK(TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin