fourteen

125 15 1
                                    

3k iyi okumalar<3

Hamilelik haberlerinin üzerinden beş hafta geçmişti ve bebeğin doğmasına tahmini olarak iki haftalık bir bekleme süresi kalmıştı. Kurt adam fetüsü insan fetüsünden çok daha hızlı gelişir bu yüzden Seokjin'in göbeği hamileliğinin sadece yedinci haftasında oldukça büyümüştü. Bu çocuğu bilen tek kişi melezlerdi çünkü gerçek kurt vampirin kurt cadıyı hamile bıraktığı duyulursa işler pek iyi gitmeyecektir.

Seokjin için zordu. Son birkaç haftadır çok ıstırap çekiyordu çünkü malikaneden ayrılması yasaktı ve Jungkook'un odasından çıkmasına izin verilen tek zaman, alfanın evde olduğu zamandı ki bu nadiren oluyordu. Hatta Seokjin hastaneye kaldırılmış ve onu yatak odasında ziyaret etmesine izin verilen tek kişi Jimin değilmiş gibi "ziyaret saatleri" bile vardı. Taehyung da dahil olmak üzere herkesin, kurt cadı "dinlenirken" Seokjin'i görmesi yasaktı. Aslında Jungkook, Taehyung ve Seokjin'in etkileşimleri konusunda ekstra katıydı.

Seokjin birine evcil hayvanıymış gibi itaat eden biri değildi ama bir keresinde sırf kafasını dağıtmak için yürüyüşe çıkmak için evden kaçmayı denedi ve Jungkook, Jimin'i cezalandırmakla tehdit etti. O zamandan beri Seokjin, Jungkook'a itaat ediyor ve tek bir emre bile karşı çıkmıyordu. O kadar ıstırap verici bir hal almıştı ki, gizlice bodruma gidip intihar girişimi olarak biraz kurtboğanı yutmuştu ama sadece zehirli bitkiyi öksürdü ve biraz kustu. Jungkook açıkça öğrenmişti çünkü her şeyin kokusunu alıyordu ve öfkeliydi ama tek yapabildiği o günün geri kalanında Seokjin'i yatağa zincirlemekti.

"Sana akşam yemeği getirdim" dedi Jungkook, yatak odasına bir tepsi yiyecek taşırken.

Seokjin iyi beslenmeye zorlanmış olmasına rağmen hiç enerjisi yoktu. Olanlardan dolayı zihinsel veya duygusal olarak sağlıklı değildi ama hala yaşıyordu. Nefes alıyordu, ama içinde ölüydü.

"Ye" dedi Jungkook, Seokjin'in ağzına bir kaşık pirinç tutarak.

Seokjin ağzını açtı ve pirinci yedi. Normalde kavga ederdi ama çok yorgundu. Bu noktada avcılar onu yakalayıp üzerinde deneyler yapsalar kaçmaya çalışmazdı bile. Ona ne isterlerse yapmalarına izin verirdi çünkü artık yaşama gücü yoktu.

"Hala aç mısın?" Jungkook, Seokjin'e tepside hazırladığı tüm yiyecekleri verdikten sonra sordu.

Seokjin başını salladı, cansız gözleri önündeki düz beyaz duvara takıldı. Jungkook göğsündeki acıyı görmezden gelmeye çalıştı ve bileğini Seokjin'in dudaklarına bastırmadan önce ısırdı. Seokjin nedenini bildiği için sorulmadan kanı içmeye başladı.

Son birkaç haftadır, Jungkook türler arası üreme üzerine pek çok araştırma yapıyordu. O ve Seokjin yaşayan tek gerçek melez oldukları için fazla araştırma bulamamıştı, ancak biyolojik ebeveynleri hakkındaki hikayeler sayesinde çocuğunun sağlıklı doğmasını sağlamak için yeterli bilgiyi bulmuştu. Kanını günde en az bir kez Seokjin'e beslemesi gerektiğini öğrenmişti çünkü fetüsün gelişmesi için üç bileşeninin de kanını tüketmesi gerekiyordu.Seokjin'de vampir kanı olmadığı için Jungkook ile beslenmesi gerekiyordu ve fetüs bu kanı tüketecekdi. Kan aynı zamanda biyolojik ebeveyne ait olmalıdır, bu nedenle vampir kanıyla beslenmek işe yaramazdı.

Bu yüzden Seokjin, Jungkook'un kanına bir şekilde 'bağımlı' olmuştu. Erken gebelik belirtisiydi. Döllenme insanlardan çok daha hızlı gerçekleşir, bu yüzden Seokjin seksten hemen sonra Jungkook'un kanını içmeseydi fetüs çok daha yavaş gelişecekti. Hibrit veya tribrid (bu durumda), bebeklerin gelişmesi için yalnızca ebeveynlerinin kanına ihtiyaçları vardı.

Seokjin'in Jungkook'un araştırmasından öğrendiği başka bir şey de safkan olmayan bebeklerin bağışıklıklarını taşıyıcılarıyla paylaştıklarıydı. Bu bebek yarı vampir olduğundan ve vampirler gümüş ve kurtboğanına karşı bağışıklı olduğundan, bu aynı zamanda çocuğu taşıdığı için Seokjin'i iki kurtadam-yıkıcı silaha karşı bağışıklı kılıyordu. Önümüzdeki iki hafta boyunca kimse ona zarar veremezdi. Deneseler bile, taşıdığı çocuk onu tehlikelerden koruyan bir koruyucu gibiydi. Ve bundan nefret ediyordu. Bu hamilelikle ilgili tek iyi şey... kelimenin tam anlamıyla hiçbir şeydi.

HYBRID/JINKOOK(TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin